Acqua di Parma Nobile Iris Nobile Sublime

парфумована вода для жінок 75 мл

1×
Acqua di Parma Nobile Iris Nobile Sublime парфумована вода для жінок 75 мл
Acqua di Parma Nobile Iris Nobile Sublime парфумована вода для жінок 75 мл
75 мл

Код: ADP0661 | Зараз цей продукт недоступний
Acqua di Parma Nobile Iris Nobile Sublime
75 мл

Опис парфумів Acqua di Parma Nobile Iris Nobile Sublime

  • квітковий аромат
  • для чуттєвої жінки
  • для щоденного використання

Склад

початкова нота
аніс, бергамот, мандарин, помаранч
нота серця
гібіскус, ілінг-іланг, кедр, мімоза, тубероза, цвіт помаранчу
кінцева нота
ваніль, кедр
Тип аромату
Квіткові

Про бренд Acqua di Parma

Якість, елегантність, креативність та ексклюзивність — це цінності, які супроводжують парфуми Acqua di Parma вже понад 100 років.

Ексклюзивний бренд нішевих парфумів Acqua di Parma виник у 1916 році в центрі італійського міста Парма. Саме тут, на невеличкій мануфактурі, майстри своєї справи створили сучасний, легкий і свіжий аромат, що суттєво відрізнявся від насиченого запаху тогочасних одеколонів німецького походження. Перші італійські парфуми Eau de Cologne складалися з природних інгредієнтів. Їхній склад не змінився до цих пір.

Одеколон Acqua di Parma Colonia став символом 30-х років минулого століття. У той час він також отримав свій знаковий дизайн — флакон у стилі ар-деко, який є невід'ємною частиною одеколону до сьогоднішнього дня. У другій половині 20-го століття бренд уперше отримав міжнародне визнання. Тоді Acqua di Parma став ексклюзивним і популярним парфумерним домом, а також своєрідним культом у вищому суспільстві.

Свій люксовий статус бренд утримує до сьогоднішнього дня, а в його портфоліо ви знайдете цілий спектр парфумів як для чоловіків, так і для жінок. Спробуйте й ви жіночий аромат Acqua di Parma Profumo або ж чоловічий — Acqua di Parma Colonia Oud і пізнайте цінність якісних інгредієнтів італійського виробництва та престиж ремісничої праці.

Оцінка Acqua di Parma Nobile Iris Nobile Sublime

Додати нову рецензію

4.0
1 оцінка
1
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження