Унікальні, особливі, розкішні та стійки – все це про п’ятірку найпопулярніших ароматів всіх часів!
5. Nina Ricci L'Air du Temps
Цей позачасовий аромат прославив бренд Nina Ricci та став одним з провідних парфумерних творінь усіх часів. Парфуми були створені з ініціативи Роберта Річчі, сина Ніни Річчі, який хотів, щоб модний будинок його мати увійшов до світу парфумів. Дебют став тріумфальним. Квітково-орієнтальний аромат заснований на композиції з гвоздик, яка доповнюється бергамотом і рожевим деревом з тонкою супровіддю жасмину і троянди. Нотки кедра і сандалового дерева досконало гармонують з фіалкою та ірисом. Жіночність і чуттєвість аромату додає легка вуаль мускусу і амбри.
Парфуми були створені незабаром після Другої світової війни в 1948 році. Композиція відома не лише неймовірним ароматом, але також і завдяки своєму флакону. Домінуючою деталлю стала кришечка у формі двох голубів, які симолізують мир. Дизайн флакону залишився майже незмінний протягом 70 років. Парфуми зазнали деяких легких удосконалень – оригінальний аромат Nina Ricci L'Air du Temps був виразніший та терпкіший. Саме тому ці парфуми залишаються найпопулярнішими та найпродаванішими всіх часів. Парфуми входять в перелік класичних ароматів. Можливо одразу Ви не розкриєте для себе цей аромат, адже для нього треба вирости. Та одного разу Ви точно його зрозумієте.
4. Yves Saint Laurent Opium
Ці відомі парфуми стали майже синонімом виразу «орієнтальні парфуми». Аромат представлено на ринку з 1977 року, завдяки його неймовірній популярності. В 2009 році аромат пройшов оновлення дизайну флакону та удосконалення формули, автором якого став креативний директор YSL. Opium дійсно насичений, пряний, орієнтальний аромат. Основними компонентами видання 2009 року стали бергамот, жасмин, мандарин і мирра. Ці парфуми не підійдуть для викорситання вдень. Якщо Ви вирішите їх придбати, радимо носити аромат довгими зимовими вечорами.
Opium прославився не лише своїми східними нотками, але і скандолом, який викликала сама назва аромату. В США була навіть створена коаліція китайськими американцями, які вимагали зміни назви та публічного вибачення від Yves Saint Laurent за назву препаратом, який свого часу знищив багато життів в Китаї. Але, як відомомо скандал продається найкраще. Такий маркетинговий крок тільки привернув до себе більше уваги, і як результат, Opium швидко став найпродаванішим ароматом.
3. Guerlain Shalimar
Жак Герлен відкрив світу ці неперевершені парфуми в 1925 році. Вони були представлені на Міжнародній виставі декоративного мистецтва в Парижі. Флакон парфумів, який створив Раймонд Герлен отримав винагороду. Назва аромату символізує справжнє кохання – ім’я походить від назви садів, розташованих у відомому на весь світ храмі Тадж Махал, який збудував цар Шан Джахан, на честь своєї улюбленої дружини. Навза Shalimar перекладається як «сад кохання».
Початкові ноти складаються з ванілі, яку Жак Герлен обожнював додавати до парфумів. Тому, коли він винайшов синтетичну ваніль (етиловий ванілін), то одразу використав її в своєму майбутньому шедеврі. Ваніль створює досконалу гармонію з нотами бергамоту і дикого ладану. Парфуми пряні та мають виняткову стійкість. Це дійсно вишуканий і розкішний аромат, який підійде для особливих вечорів.
2. Jean Patou Joy
Французький модельєр Жан Пату представив на ринку свої неймовірні парфуми в 1930 році. При розробці велика увага приділялась компонентам для створення справді унікального та розкішного аромату. Парфуми побачили світ в час світової економічної кризи, але, не зважаючи на це, модельер представляє їх як «найдорожчий та найрозкішніший аромат світу». Завдяки цим парфумам, модний будинок Jean Patou зберіг свої позиції, в той час, коли більшість будинків моди збанкрутувало. Аромат завоював репутацію та прихильність кращих клієнтів та став головним конкурентом найпродаваніших парфумів всіх часів. Парфуми навіть були обрані публікою як «кращий аромат століття» в рамках парфумового Оскару FiFi Awards у 2000 році, обійшовши свого найбільшого конкурента - Chanel No.5.
Виразний квітковий аромат досягається завдяки 10600 квітів жасмину і 28 десятків троянд - така кількість використовується для виробництва 30 мл парфумів. Ці інгредієнти доповнюються нотками ірису, мускусу і сандалового дерева. Парфуми Joy підійдуть для всіх випадків життя протягом усього року. Стійкість аромату також Вас вразить.
1. Chanel No.5
Chanel No. 5 - це парфумерна ікона. Їх навіть не треба представляти. Найлегендарніші, найпопулярніші і нарешті найпродаваніші парфуми всіх часів! Якщо Ви досі не оцінили шедевральний аромат цих парфумів, будьте певні, що легендами просто так не стають.
Коко Шанель створила свої дебютні парфуми у співпраці з хіміком Ернестом Бо, чиї предки були відповідальні за виробництво парфумерії для царського двору Росії. Композиція складається з більш ніж 80 компонентів, що на момент створення парфумів було дійсно революційним досягненям. Основні інгредієнти містять жасмин, троянду, ірис, іланг-іланг, ваніль, бурштин і сандалове дерево.
Назва парфумів, "номер п'ять", походить з дитинства самої Коко, яке вона провела у дитячому будинку в Обазін, де велику увагу приділяли нумерології. Саме число п'ять мало містичне значення і з'являлося скрізь. Символіку чисел запозичила Коко Шанель і дала назву своєму першому аромату. Інша легенда свідчить, що Коко Шанель вибирала з п'яти різних композицій і обравши номер п'ять в якості остаточного. В будь-якому разі, цю назву сьогодні знає кожен. Коли йде мова про парфуми, більшість з нас автоматично подумають про “Chanel No. 5”. До цього «найкращого в світі аромату» закохалася навіть найзвабливіша жінка в світі - Мерилін Монро. Обличчям аромату були такі відомі жінки, як Катрін Деньов, Ніколь Кідман та Одрі Тоту.