Скандал на перших шпальтах
Приблизно в 1915 році модні тенденції почали спонукати до вкорочення довжини одягу. Це своєю чергою призвело до того, що значно більше ділянок шкіри відкрилося для загального огляду. І неголеність раптом стала виглядати недоречною. Компанія Gillette випустила на ринок бритву для жінок, закликаючи їх поголити (принаймні) пахви. А коли тенденцію підхопив журнал Harper's Bazaar, на обкладинці якого була зображена модель у сукні без рукавів із поголеними пахвами, почався справжній бум. Інформаційні кампанії, побудовані на ідеї, що волосся на тілі — це нежіночно й негігієнічно, підлили масла у вогонь. І в якусь мить бритви стали дефіцитом. Стало навіть байдуже, що скаже пані з сусідньої черги.
Гоління — це для буржуазії
Під час війни більшість американок почали голити ноги з тієї простої причини, що не вистачало панчіх. Увесь нейлон «спожила» збройна промисловість. На поголені ноги було легше наносити рідкі панчохи. У Чехословаччині про них можна було тільки мріяти, тому волосся на тілі досі було в моді, фактично нормою.
Можливо, й тому, що в комуністичні часи вважалося, що голяться лише буржуї, актриси й повії. А якщо вам все ж хотілося поголитися? Якщо сьогодні можна обрати спосіб гоління відповідно до свого бюджету, больового порогу й комфорту, то тоді вибір був лише між бритвою або кремом для депіляції, «аромат» якого потім неухильно супроводжував вас усе життя.