Коли говорять про фірмовий аромат
«Наш фірмовий аромат – це наш особистий, знаковий для нас аромат, у прямому сенсі наш ольфакторний підпис», – так парфумерка Катерина Новак (Kateřina Nováková) пояснює термін, який, можливо, не до кінця вкорінився в нашому вжитку. Таке формулювання додає поетичності цьому поняттю: «Це немов унікальний підпис у просторі, часі та свідомості людей. Аромат лишається після вас і тоді, коли ви давно вже пішли». Фірмовий аромат має визначати, хто ви є, й бути на сто відсотків вам суголосним. І навіть якщо ви певний час не будете разом, невдовзі ви знову знайдете шлях одне до одного.
Фірмовий аромат проти парфумерного гардероба
Створення т. зв. парфумерного гардероба, з якого ви щодня обиратимете щось нове відповідно до погоди, настрою чи планів, має свої переваги. «Обирання з кількох різних ароматів – не лише творчий і приємний процес, але й змога визначити перше враження про вас, ясно окреслити свої наміри й зафіксувати в пам’яті важливі враження. Цей підхід можна використовувати, наприклад, під час навчання, терапії та за неординарних життєвих ситуацій», – зазначає експертка.
Ось як може звучати ваш фірмовий аромат
Ну й нащо тоді до скону їсти ванільне морозиво, якщо життя пропонує стільки інших смачних варіантів? «Фірмовий аромат створює безпечний простір, працює як психологічний якір – це як дім, котрий ми постійно носимо із собою, – каже Катерина Новак (Kateřina Nováková). – Так само він діє і на наше оточення, яке завдяки фірмовому аромату більше звертає на нас увагу, краще нас запам’ятовує, а також завдяки йому може з легкістю нас пригадати».
Крок за кроком: як знайти свій фірмовий аромат
Можливо, раніше ви не думали про парфуми в такому ключі, але раптом захотіли знайти «той самий» аромат. Це правильний шлях.
1. Почніть з основ
Можливо, ви чули про них, але, радше за все, не про всі, – це категорії ароматів (наприклад, чи відомо вам, що існують зелені, водні або ароматичні композиції?). На думку парфумерки, саме з маленької просвіти й слід почати власний шлях. «Якщо ви здатні визначити улюблену категорію або один-три улюблені інгредієнти, то вже маєте орієнтир і можете розпочати своє ольфакторне дослідження», – радить Катерина Новак (Kateřina Nováková).
2. Не заради хайпу, а заради вас
В умовах нескінченного розмаїття пахощів найбільш очевидний і хибний шлях – вибрати черговий парфумерний бестселер або аромат, розпіарений по соціальних мережах і модних журналах. Але тренди й хайп минають, а от чарівність вашого фірмового аромату – ні. Тому під час вибору орієнтуйтеся передусім на власний стиль та індивідуальність. «Головне під час пошуку аромату – лишатися самими собою, спостерігати, як ви його відчуваєте, і, за можливості, не піддаватися впливу реклами та коментарів оточення», – погоджується парфумерка.
3. Емоції як порадник
А як ми дізнаємося, що це ВІН? Довіртеся своїм емоціям та інтуїції. Або, як радить експертка, дайте відповідь на такі запитання: «Чи хочу я, щоб мене так відчували інші? Чи подобається мені, як на мені звучать мої парфуми? Чи підкреслюють і доповнюють вони те, що мені потрібно?»
Highlighted text block: Знайдіть свій фірмовий аромат за допомогою наборів Notino Beauty Box. Набори містять мініатюри парфумів і дають змогу пізнати як популярні, так і маловідомі аромати без метушні й часових обмежень.
4. Не підганяйте час
Так само, як і пошук кохання всього вашого життя, шлях до улюблених парфумів може бути довгим і сповненим помилок. «Озбройтеся терпінням і великою кількістю парфумерних пробників. Іноді це імпульсивне кохання з першого знайомства, іноді ми йдемо до бажаного крізь роки або навіть відштовхуємось від того, чого точно не хочемо», – радить експертка.
Спробуйте ці незвичайні аромати
Перш ніж остаточно визначитися з вибором, дайте аромату час розкритися, а собі – познайомитися з усіма його гранями – початковою нотою, серцем і основою. І ще одне: завжди тестуйте аромат безпосередньо на собі, адже парфуми на кожному з нас звучать по-різному через особливості шкіри (не кажучи вже про папір у парфумерному магазині).
5. Назавжди. Або й ні
Він тішить наш нюх зараз, тішитиме нас і через тиждень, і через місяць. Але чи буде так само за кілька років? Чи справді ви знайшли свій фірмовий аромат? На думку експертки, це як із людьми. Навряд чи ми можемо з упевненістю сказати, буде нам комфортно поруч із конкретною людиною через кілька років або ні. І, звісно, наші смаки й потреби також змінюються протягом життя.
«Навіть якщо вам пощастило визначитися з ароматом, майте на увазі: парфумерні доми часто переробляють свої формули або ж знімають із продажу менш успішні з комерційної точки зору аромати. Тож якщо ви закохалися в лімітований продукт, будьте готові незабаром шукати йому заміну», – застерігає Катерина Новак (Kateřina Nováková).
Існує шанс натрапити на свій аромат завтра – такий же, як знайти його через кілька років. Можливо, ви будете разом назавжди, а може, ваші шляхи розійдуться. З іншого боку, не потрібно особливо перейматися через пошук фірмового аромату – це має бути грою. От і наша парфумерка погоджується: «Тримайте свій ніс у тонусі, досліджуйте, любіть цю справу й отримуйте задоволення».