Перейти до основного вмісту

Як правильно вибрати парфум?

23.05.2012

Notino

Читання на 6 хвилин

Як правильно вибрати парфум?

Кожного року парфумери випускають на ринок безліч нових ароматів. Але зробити правильний вибір не так вже і легко. І тому досить часто ми залишаємося вірними нашим старим відомим ароматам, не зважаючи на те, що новинки можуть прикрасити наші сірі будні та покращити настрій.
Аромат потрібно обирати згідно своїх вподобань та настрою. Більшість консультантів в парфумеріях пропонують нам продукцію яка подобається їм, або ту, якої потрібно позбутися якомога швидше.

На жаль, ніхто не дасть визначення аромату, який підходить саме вам, а їхнє різноманіття збиває з пантелику. Вибираючи парфум, ми намагаємося йти в ногу з модою, і в той же час, кожній з нас хочеться залишатися особливою та неповторною. Втім, існує вірний спосіб як не помилитися у виборі: якщо, вдихаючи який-небудь аромат, Ви раптом відчули, що у Вас покращився настрій, значить, це саме те, що Вам потрібно. Але також не забувайте, для якого саме випадку Ви вибираєте парфуми. Якщо перед Вами ділова зустріч або переговори - найкраще всього підійде пряний, виразний аромат.

Ви будете віділятіся серед партнерів, що додасть Вам впевненості у собі та статусне положення. Солодкуваті аромати підходять для зустрічі з друзями чи знайомими, а також коханими людьми. Дуже часто, розкриваючись на шкірі, солодкий аромат створює інтимну обстановку. Деякі аромати можуть Вам нагадати той чи інший момент з вашого життя. Адже відомо, що у кожної людини є запахова пам’ять, коли, чуючи якийсь аромат або запах, мозкові клітини активуються і підіймають з нашої пам’яті моменти, які асоціюються з тим чи іншим ароматом.
Ваш улюблений колір допоможе Вам обрати справний аромат.

Кажуть, що тип людини можна визначити по кольору вбрання, який вона найчастіше носить. До білого гардеробу підійдуть чисті, свіжі аромати, з номати цитрусових, лілій, персику, троянди та жасмину. Елегантність чорного чоловічого костюму підкреслять аромати в яких домінують ноти сандалового дерева та бергамоту. Якщо чорний колір переважає в жіночій шафі, радимо придбати аромати з нотами гіацинтів, гарденії, перцю, ванілі, пачулі та сандалового дерева. Ви обожнюєте червоний колір одягу? – віддайте перевагу ароматам на основі екстракту орхідеї, чорної смородини, мускусу, імбиру та кедру. Зелений колір – колір життя. До гардеробу такого кольору підійдуть парфуми з номати квітів апельсину, жасмину, білих квітів або лотосу. Для молодих особ, гардероб яких майорить яскравими кольорами: рожевими, жовтими та пурпуровими, радимо звернути увагу на парфуми з номати карамелі, лекориці та півонії. Синій та бірюзовий кольори притягують до себе морські ноти та ноти свіжості – це аромати на основі лимону, зеленого яблука, конвалії, жасмину та квітів магнолії.

Безсмертні аромати

Все ж таки іноді буває досить важко обрати щось для себе серед широкого розмаїття ароматних новинок. І ми постійно повертаємося до ароматів, які підкорили серце міліонів, наприклад, Chanel No.5. Шалену рекламу цьому аромату зробила Marilyn Monroe фразою: «Я лягаю у ліжко лише з декількома краплями парфуму Chanel No.5». Чарівний аромат від Christian Dior Jadore з’явився на прилавках магазинів лише 10 років назад, але за цей короткий термін заполонив серця міліонів жінок по всьому світу. Не менш відомими являються і аромати таких брендів як Burberry, DKNY, Dolce & Gabbana, Lanvin Eclat D'Arpege, Armani та Gucci. Чоловіки ж віддають свою перевагу таким зіркам як Hugo Boss No. 6, Dior Fahrenheit або Lacoste Essential.

Таємничі композиції ароматів


Кожний аромат складається з 3 частин: початкових нот, нот серця та кінцевих нот. Початкові ноти завжди відкривають нам аромат та починають знайомство з парфумом, яке проходить протягом перших 15 хвилин, потім за свою справу беруться ноти серця. Вони розкривають суть аромату протягом 2-3 годин. Кінцеві ноти завершуть знайомство з ароматом та підкреслюють його характер. Загалом, знайомство з ароматом триває близько 3-4 годин.

Кожний виробник вказує % ароматичних речовин, використаних для виготовлення аромату. Завдяки цьому аромати діляться на декілька груп:


- Парфуми - містять 15-40 % парфумерної композиції у спиртовому розчині
- Парфумована вода (EDP) – містить 12-15 % парфумерної композиції у спиртовому розчині
- Туалетна вода (EDT) - містить 6-12 % парфумерної композиції у спиртовому розчині
- Колінська вода/одеколон (Eau de cologne) - містить 1-3 % парфумерної композиції у спиртовому розчині

Парфуми – продукт з вмістом найбільшої концентрації ароматичних речовин і їх виробляють лише декілька відомих брендів. Випускаються вони у пляшечках об’ємом 5-30 мл, але ціна зовсім не відповідає розмірам пляшечки. Витривалість парфумованої продукції різних брендів не можна порівнювати між собою. Туалетна вода одного бренду може виявитися стійкішою ніж парфумована вода іншого бренду.

Згідно класифікації парфуми розділяють на такі групи: квіткові, орієнтальні, шипрові, фужерні, цитрусові, лавандові та мускусні. Існують також і підгрупи, наприклад, квітково-цитрусові, квітково-орієнтальні і т.д.

На вибір аромату впливає і пора року. Для холодної пори року вибирайте теплі солодкуваті аромати. Для спекотних літніх днів найкраще підійдуть освіжаючі цитрусові аромати. Звісно, що окрім аромату ми звертаємо увагу і на дизайн флакону. Але не забувайте про головне призначення аромату – підіймати ваш настрій та надихати на досягнення нових вершин.

TIP: Завдяки удосконаленню пошукової системи на нашому сайті Ви можете знайти аромати з улюбленими нотами. Достатньо в поле пошуку ввести назву вашої улюбленої ноти і на екрані за короткий момент зобразяться аромати, які містять той чи інший складник. До поля пошуку можете вводити і декілька улюблених нот – система покаже вам аромати в яких вони є.