Перейти до основного вмісту

Calvin Klein і бум унісекс-ароматів

20.12.2017

Notino

Читання на 5 хвилин

Мода завжди була надійним інструментом комунікації між індивідом і суспільством. Вона завжди відображала його статус, роль, індивідуальність, висловлювала його настрій і світогляд.

Так само, як у 90-х роках минулого століття дизайнери почали створювати модний прихисток для тих, хто відрізнявся від мейнстріму, унісекс-аромати почали займати своє місце в підсвідомості дедалі більшої кількості людей.

Розвиток цієї тенденції дуже швидко підтримав бренд Calvin Klein, відомий завдяки руйнуванню стереотипів і будь-яких обмежень! Торгову марку CK можна сміливо вважати лідером у парфумерній галузі хоча би за кількість виготовленої продукції. CK має цілісні серії продукції для кожної особистості та для кожного випадку.

Як CK стала справжньою концепцією? Дуже просто: емпатія до потреб любителів моди та здатність миттєво реагувати на ці потреби. Саме тому вони почали не лише відображати, але й створювати тренди. Торгова марка не упустила свого шансу під час підйому андрогінної моди, ігнорування гендерних ролей у сім'ях і поглядів, що аромати мають визначати статеву приналежність.

Правда в тому, що не існує жодної (хімічної) формули, яка би могла розділити аромати на чоловічі та жіночі; насправді проблема полягає в культурно-соціальних традиціях, а не в біологічних концепціях. Десятиріччями нас переконували, що солодкі, квіткові аромати призначені виключно для жінок, а важкі, з ароматом деревини чи шкіри — для чоловіків. Тому одна з головних причин популярності парфумів CK — це їхня здатність створювати різні аромати відповідно до кожної особистості. Шкіра та хімія тіла відіграють головну роль у презентації аромату. Саме тому одні й ті ж парфуми не можуть мати однаковий аромат на кожній людині. Бренд CK, зважаючи на цей факт, розширив свій асортимент ароматів на таку кількість варіацій, щоб кожен міг собі знайти саме те, що відповідатиме його характеру.

Calvin Klein сповідує свободу, сучасний підхід, послідовну продукцію та простий стиль. Усе це розповсюджується на їхні парфуми, що стали зразковими не лише завдяки своїм неповторним ароматичним композиціям, а також завдяки досконалому дизайну флаконів, яскравій елегантності, вишуканості та стилю.

Народження CK One

CK One хоч і не був першим унісекс-ароматом на ринку, але був справді ТИМ ароматом «для обох», який в 90-х роках став гарячим трендом. Аромат був символом молодості та свободи поглядів. Унікальність аромату полягає в універсальності та варіативності ароматичних есенцій. Аромат відкривається свіжістю та нотами цитрусу, серце пахощів утворює аромат жасмину, ірису, фіалки та мускатного горіха, а основа складається з натуральних тонів мускусу, кедра, моху та бурштину. Аромати у простому, мінімалістському флаконі ненав'язливі, не надто солодкі або, як ще кажуть, «жіночні». Нанесення парфумів варіативне: з атомайзером або ж без нього.

CK Be і CK All

У 1996 році, після дворічної паузи, у Calvin Klein створили унісекс-парфуми з ароматом сходу та деревини CK Be, що перебувають в гармонічному контрасті з CK One. Аромат більш чуттєвий та підходить для всіх індивідуалістів і авантюристів. Стильний чорний флакон приховує тони лаванди, бергамота й м'яти із серцем магнолії, персиків і фрезії. Основа сформована з комбінації смол, кедра, мускусу, ванілі, сандалу та бурштину. CK Be — ненав'язливі «пестощі» для вашого оточення, а тому вони ідеально підходять для вечірнього виходу у світ.

На початку 2017 року парфуми CK All були представлені на ринку третіми в серії. Цей аромат більш сміливий і соковитий. Після двох декад Calvin Klein знову потішив нас ароматом, який відкривається свіжим цитрусом, а тепер і з домішкою бергамота. Основа переходить у квіткове серце фрезії, ревеню та лілії, а базові тони надає ветивер, мускус і бурштин. Аромат приємний і характеризується своєю універсальністю. У такий спосіб трилогію CK завершує влучне гасло: “Be One. Be All. Just Be.” — Будь унікальним. Будь усім. Просто будь.

CK2 як аромат генерації Y

Нова генерація Y, відома як Millenials може пишатись ароматом, створеним спеціально для неї — CK2. Парфуми Millenials розпочали другу унісекс-хвилю за підтримки таких знаменитостей як Кара Делевінь (Cara Delevingne), Зейн Малік (Zayn Malik) і Джіджі Хадід (Gigi Hadid). Гендерна нейтральність сьогодні задає курс, а мода позбавлена усіх правил. Відсутність конформізму, оригінальність та свобода — такі девізи сьогоднішньої генерації, на які Calvin Klein знову миттєво реагує.

Парфуми CK2 були представлені у 2016 році. Вони прославляють безкінечні можливості сучасного зв'язку між двома людьми та нескінченною кількістю поглядів. Це міський, деревинно-свіжий аромат, який поєднує в собі постійну свіжість та яскраві акорди й не відстає від швидких темпів 21-го століття. Аромат відкривають цитрусові та зелені тони васабі. Потім ви відчуєте троянду з ірисом, а усю композицію завершує ветивер, ладан і аромат сандалового дерева.

Флакон — пляшечка у формі прозорого циліндра з міцного скла із прозорою основою створює такі умови, що самі парфуми видно інверсійно або ж із профілю. Тому навіть флакон являє собою мінімалістську іграшку, призначену для переосмислення.