Bourjois Volume Clubbing

об'ємна туш для вій

Bourjois Volume Clubbing об'ємна туш для вій
Bourjois Volume Clubbing об'ємна туш для вій
Bourjois Volume Clubbing об'ємна туш для вій
Bourjois Volume Clubbing об'ємна туш для вій
Bourjois Volume Clubbing об'ємна туш для вій
Bourjois Volume Clubbing об'ємна туш для вій
Bourjois Volume Clubbing об'ємна туш для вій
Bourjois Volume Clubbing об'ємна туш для вій
відтінок 75 Ultra Black 9 мл
219грн.

Код: BOU0694 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
понеділок, 26.11.2018
Особисте отримання
пʼятниця, 23.11.2018
Bourjois Volume Clubbing
відтінок 75 Ultra Black 9 мл | 219грн.

Опис косметики Bourjois Volume Clubbing

Туш Bourjois Volume Clubbing надасть вашим віям максимальної довжини та неймовірного об’єму.

Властивості:

  • надасть віям густоти
  • не розмазується
  • має стійкий ефект

Спосіб використання:
Наносіть туш акуратними рухами від коренів до кінчиків. Для більш виразного ефекту нанесіть декілька шарів.

Властивості

Вид туші для вій
для об'єму, для чутливих очей, моделююча
Водостійкість
ні
Колір
Чорний

Про бренд Bourjois

Французська компанія Bourjois була заснована в 1863 році коміком Жозефом Альбертом Понсеном, який спеціалізувався в основному на сценічному макіяжі. Їх першими косметичними продуктами були воскові олівці, які слугували в більшості для театральних акторів і мали веселі назви, такі як, «Закоханість», «Заздрість».

Сьогодні Bourjois представляє на косметичному ринку широкий вибір продуктів – туші для вій, олівці для очей, помади, засоби для зняття макіяжу, дезодоранти, гелі для душу та парфуми. Косметичний бренд орієнтований здебільшого на жінок. Своїм клієнтам Bourjois надає високоякісні продукти за розумною ціною. Косметика Bourjois відважна і елегатна, з французським шармом. А їх парфумерія наповнена чуттєвістю та інтенсивністю.

В 1924 році Bourjois випустила свій перший аромат - Mon Parfum («Мої парфуми»). А за два роки світ побачив Soir De Paris («Вечір в Парижі»), створений парфумером Ернестом Бо Пряний з квітковими нотами амбри аромат був поміщен у флакон насиченого синього відтінку - кольору ночі.

Bourjois не тільки представляє широкий вибір косметичних продуктів, але і доповнює її різноманітною палітрою відтінків. Вінтажний дизайн косметики ніби нагадує епоху, коли були створені перші відомі рум’яна бренду.  Bourjois часто випускають лімітовані колекції косметики у стилі vintage.

Bourjois відома тим, що постійно представляє іноваційні продукти. У 1990 році компанія представила першу в світі двосторонню туш (Coup de Théâtre), а пізніше з'явилися перші розсипчасті тіні для повік (Suivez Mon Regard) з інтегрованим пензликом, який набирає оптимальну кількість продукту.

Косметику Bourjois полюбляють використовувати професійні візажисти, а також нею користуються відомі зірки: Kate Hudson, Jessica Simpson та Kate Middleton.

Бренд Bourjois створений для сміливих та креативних панянок, які хочуть підкреслити свою індивідуальність.