

Вигідніше на 36 %
Туш для вій Bourjois Volume Glamour зі щіточкою у формі валика додасть вашим віям подвійного об’єму, надасть їм насиченого чорного кольору та забезпечить бездоганний вигляд уже після першого нанесення.
Властивості:
- подвоює об’єм вій, не склеюючи їх
- одним рухом подовжує та надає віям форму
- забезпечує надзвичайну силу
- надає насиченого чорного кольору
- легко та швидко наноситься
Склад:
- натуральний віск і силіконовий каучук — створюють об’єм вій
- чорні мінеральні пігменти
Спосіб застосування
Нанесіть туш щіточкою на вії легкими зиґзаґоподібними рухами від коренів до кінчиків. За потреби нанесіть ще один шар.
Властивості
Відтінок | чорний |
Вид туші для вій | для чутливих очей, для об'єму |
Повний список інгредієнтів
Французська компанія Bourjois була заснована в 1863 році коміком Жозефом Альбертом Понсеном, який спеціалізувався в основному на сценічному макіяжі. Їх першими косметичними продуктами були воскові олівці, які слугували в більшості для театральних акторів і мали веселі назви, такі як, «Закоханість», «Заздрість».
Сьогодні Bourjois представляє на косметичному ринку широкий вибір продуктів – туші для вій, олівці для очей, помади, засоби для зняття макіяжу, дезодоранти, гелі для душу та парфуми. Косметичний бренд орієнтований здебільшого на жінок. Своїм клієнтам Bourjois надає високоякісні продукти за розумною ціною. Косметика Bourjois відважна і елегатна, з французським шармом. А їх парфумерія наповнена чуттєвістю та інтенсивністю.
В 1924 році Bourjois випустила свій перший аромат - Mon Parfum («Мої парфуми»). А за два роки світ побачив Soir De Paris («Вечір в Парижі»), створений парфумером Ернестом Бо Пряний з квітковими нотами амбри аромат був поміщен у флакон насиченого синього відтінку - кольору ночі.
Bourjois не тільки представляє широкий вибір косметичних продуктів, але і доповнює її різноманітною палітрою відтінків. Вінтажний дизайн косметики ніби нагадує епоху, коли були створені перші відомі рум’яна бренду. Bourjois часто випускають лімітовані колекції косметики у стилі vintage.
Bourjois відома тим, що постійно представляє іноваційні продукти. У 1990 році компанія представила першу в світі двосторонню туш (Coup de Théâtre), а пізніше з'явилися перші розсипчасті тіні для повік (Suivez Mon Regard) з інтегрованим пензликом, який набирає оптимальну кількість продукту.
Косметику Bourjois полюбляють використовувати професійні візажисти, а також нею користуються відомі зірки: Kate Hudson, Jessica Simpson та Kate Middleton.
Бренд Bourjois створений для сміливих та креативних панянок, які хочуть підкреслити свою індивідуальність.