Braun FaceSpa Pro 911

система 3 в 1 для епіляції обличчя, відновлення та тонування шкіри

Braun FaceSpa Pro 911 система 3 в 1 для епіляції обличчя, відновлення та тонування шкіри
Braun FaceSpa Pro 911 система 3 в 1 для епіляції обличчя, відновлення та тонування шкіри
Braun FaceSpa Pro 911 система 3 в 1 для епіляції обличчя, відновлення та тонування шкіри
Безкоштовна доставка
Новинка
3 719грн.

Код: BRN01837 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
середа, 28.11.2018
Особисте отримання
вівторок, 27.11.2018
Подарунок для вас
Тільки цього тижня отримайте 25% знижку на цей продукт. Срористайтесь промо-кодом bf25ua.Більше інформації знайдете тут. Купон не розповсюджується на продукти, які приймають участь в акції та знижках.
Braun FaceSpa Pro 911
| 3 719грн.

Опис косметики Braun FaceSpa Pro 911

Інструкцію по застосуванню найдете ТУТ

Властивості

Відповідно проблем шкіри
зміцнення та ліфтинг
Вік
всі вікові категорії
тип пристрою
hа акумуляторі
Тип шкіри обличчя
для всих типів

Про бренд Braun

Компанію Braun, дочірню компанію Procter & Gamble, заснував у 1921 році пан Макс Браун (Max Braun) у Франкфурті, Німеччина. Із самого початку компанія намагалась полегшити людське життя та зробити його приємнішим.  
Спочатку вона почала виробляти радіоприймачі; в цій галузі вона була першим виробником радіоприймача, об’єднаного із програвачем. У 30-х роках виник нині відомий бренд Braun, який використовується донині. У 1940 році Браун запатентував свій перший прототип бритви з тонкою сіточкою. У 1950 році, після війни, почалося серійне виробництво бритв. Це заклало основи для основного асортименту Braun у теперішній час.
Основним девізом бренду Braun є «продуктивність, дизайн та інновації». У 1958 році було засновано Академію дизайну в Ульмі та незабаром після того Музей сучасного мистецтва в Нью-Йорку прийняв ряд виробів Braun до своїх експонатів. У 1964 році було відкрито нову Галерею дизайну. З тих пір Braun отримав понад 100 нагород за дизайн.
Braun є провідним брендом у технічних інноваціях у всіх його ключових категоріях і володіє понад 7000 актуальних патентів. Основною тенденцією на цей момент є якість, надійність, дизайн та інновації. Основним асортиментом є, перш за все, вироби, відомі під загальною назвою «особиста гігієна» — тобто вироби, призначені для догляду за тілом. Це чоловічі бритви зі системою гоління з тонкою сіточкою, жіночі електробритви, епілятори та пристрої для догляду за волоссям.