Незрівнянна Коко Шанель вважається знаковою постаттю, яка на початку XX століття зуміла зруйнувати застарілі канони жіночої краси. Засновниця іменного бренду здійснила неоцінимий вплив на розвиток європейської моди, привнесла у світ унікальний, новаторський стиль та здійснила справжній переворот у світі моди, змінивши традиційне уявлення жіночого гардеробу.
Chanel - один із найпопулярніших та найвпливовіших будинків Високої моди, який випускає колекції одягу, взуття, сумки, аксесуари, прикраси, засоби по догляду за шкірою, парфумерію та декоративну косметику.
Коко Шанель зуміла повністю змінити модні тренди, які панували на той час, та створити легендарні речі, які нарешті завершили епоху надмірної помпезності і відкрили нову еру жіночої елегантності та стриманої розкоші.
Непростий шлях до світового визнання та успіху
Головною постаттю XX століття, яка являється символом революційних змін у світі моди та краси, залишається засновниця всесвітньо відомого бренду - Габріель Бонер Шанель, яка народилася у 1883 році в місті Сомюр (Франція). Вона пережила досить важке дитинство, рано втратила матір, а в 12 років потрапила у католицький притулок, так як батько не мав змоги нагодувати дівчинку. В притулку, виховательки-монахині помітили, що Габріель непогано вміє шити жіночий і дитячий одяг, пізніше вони допомогли їй влаштуватися на роботу у невеличке ательє в місті Мулен. Паралельно, молода дівчина підробляла шансонеткою у місцевому кафе, де часто виконувала пісню про коханого Коко із Трокадеро. Саме з цієї пісні Габріель запозичила ім’я, яке пізніше стане символом французького шику.
З самого дитинства вона мріяла вирватися із постійних злиднів та бідності, хотіла відчути себе заможною, елегантною жінкою, яка би мала сильну опору у вигляді статного та благородного чоловіка. Частково її мрія здійснилася, коли вона у 1905 році зустріла свого майбутнього чоловіка - багатого французького аристократа Етьєна Бальсана. Але найбільший вплив на зародження бренду здійснив не він, а саме Артур Кейпел - друг чоловіка Коко Шанель. Він допоміг молодій та підприємливій Габріель відкрити її перший магазин де продавалися екстравагантні мініатюрні капелюшки, які прийшли на зміну важким, габаритним і примхливим капелюхам, які сама Коко вважала повним несмаком того часу.
У 1910 році, за фінансової підтримки Артура Кейпела, Коко Шанель відкриває своє перше ательє, де починає кроїти і шити зручний одяг для жінок, який відзначався стриманою елегантністю. Через кілька років, про ексклюзивний одяг від Коко Шанель знала вся Франція.
Культові речі Chanel, які змінили історію світової моди
В часи Першої Світової війни жінкам не вистачало практичного повсякденного одягу в якому можна було себе почувати зручно і комфортно.
Шанель завжди намагалася максимально спростити жіночі складні вбрання, тому створювала одяг, якого потребувала сама – сукні у вигляді сорочки, спідниці і штани із заниженою талією, пляжну піжаму та інше. Коко Шанель дуже надихав чоловічий одяг, з якого вона запозичила багато елементів для створення своїх колекцій. Вона зробила жіночий силует більш андрогенним і вільним, тим самим підкреслюючи бунтарський дух нового покоління flapper.
Коко Шанель почала шити сукні із недорогої, але дуже приємної та м’якої тканини - трикотажу джерсі. Спочатку такі вироби публіка сприйняла насторожливо, адже з такої тканини в основному виробляли чоловічу спідню білизну, але пізніше вже кожна французька жінка мріяла про таку сукню.
Справжньою культовою річчю, яку створила Коко Шанель, стала маленька чорна сукня, яка на сьогоднішній день є базовим елементом гардеробу будь-якої жінки. Сукні з прямим силуетом, довжиною до коліна, прикрашали прямі рукава до зап’ястя. Жінки доповнювали його прикрасами із перлів, жакетами і маленькими капелюшками. Окрім повсякденного варіанту, Коко пропонувала коктейльні сукні з U-образним вирізом на шиї, та вечірні з глибоким, елегантним вирізом на спині.
Якось, новий прихильник Коко Шанель - герцог Вестмінстерський, подарував їй 8-метрову нитку натуральних перлів, але жінка не носила таку дорогоцінну прикрасу, тому замовила точнісінько таку ж копію зі штучних перлів, які пізніше ввела у повсякденну моду. Недорогі прикраси стали основою елегантних образів Коко Шанель.
У лютому 1955 року, на світ з’явилася знаменита жіноча сумка 2.55, яка здійснила вибуховий ефект. Прямокутна шкіряна сумка відрізнялася зручною і компактною формою, до неї прикріплявся ланцюжок срібного чи золотого кольору, який дозволяв носити таку сумку не тільки у руці, але й на плечі.
Мадемуазель Коко Шанель розробляла одяг для відомих голлівудських акторів кіностудії Metro-Goldwyn-Mayer, а в її костюмах, не тільки на великих екранах, а й у повсякденному житті, з’являлися такі знамениті актриси, як Глорія Свенсон, Грета Гарбо, Марлен Дітріх, Елізабет Тейлор та Одрі Хепберн.
Вишукана парфумерія, яка ототожнює французький стиль життя
Талант великої Коко Шанель не обмежувався створенням унікального одягу, взуття та аксесуарів. Вона чудово розуміла які елементи потрібні жінці, щоб відчувати себе розкішною та елегантною, тому у 1921 році випустила першу парфумовану воду.
Коко Шанель, як і багатьом жінкам того часу, не подобалися важкі аромати з різким звучанням, які абсолютно не підходили витонченній та тендітній пані. Вона мріяла створити аромат, який би ототожнював сучасну жінку, підкреслював її внутрішню енергію і свободу.
Коко Шанель вважала, що упаковка аромату повинна бути простою, але витонченою. Найціннішим було те, що приховується за товстими стінками скла, а не вишукані і розкішні елементи дизайну. Вона хотіла, щоб жінка, тримаючи у руці флакон, насолоджувалася золотистими переливами парфумерної композиції, через абсолютно прозоре скло.
Саме таким став дизайн флакону її першого аромату Chanel No. 5. – простий паралелепіпед з лаконічними формами, який прикрашав ковпачок у вигляді смарагду і чорна печатка з логотипом модного будинку Chanel. Саме ці парфуми Шанель стали символом інтелегентної, доглянутої та самодостатньої жінки XX століття.
Chanel No. 5. - культовий аромат всіх часів
Завдяки зустрічі з російським парфумером Ернестом Бо, народився культовий аромат усіх часів - Chanel No. 5. Цей багатокомпонентний аромат був створений на базі унікального поєднання рослинних компонентів з хімічними сполученнями. Альдегіди, які лежать в основі деревно-пудрової композиції, ніжно підкреслювали усе багатство квіткового букета. Основна особливість Chanel No. 5 полягає в тому, що він був легким і не таким насиченим, як усі інші квіткові аромати того часу. Коко Шанель, називала його ароматом, який пахне справжньою жінкою.
Вважається, що свою назву парфумована вода отримала випадково. Ернест Бо створив десять варіантів аромату, з урахуванням побажань мадам Шанель, але з десяти флаконів вона обрала аромат під номером п'ять.
Чуттєва колекція ароматів Coco
Шипрово-квіткова композиція Coco Mademoiselle Chanel, створена у 2001 році Жаком Польжом, стала продовженням легендарного парфумерного дому Chanel. Енергійні цитрусові ноти на багатогранній квітковій базі із мімози, жасмину і турецької троянди, підкреслює витончений шлейф, який пікантно звучить завдяки гармонічному поєднанню бобів тонка, пачулі, ветиверу та солодкої ванілі. Це справжня романтична есенція, яка являється уособленням природної краси та ніжності будь-якої жінки!
У 2002 році з’явилася не менш стійка та яскрава туалетна вода Coco Mademoiselle Chanel, яка окрім цитрусових акордів була пронизана соковитими нотами соковитого лічі.
Цікавим продуктом в колекції Coco став випуск Coco Mademoiselle Hair Mist Chanel – ароматичної вуалі для волосся, яка довго тримається і дарує справжню насолоду своїй власниці. У складі унікального ароматизованого спрею немає спирту та інших шкідливих компонентів, які можуть зашкодити здоров’ю волосся.
Справжньою сенсацією став випуск деревно-мускусного аромату Coco Noir Chanel, який заворожує своїм важким та магічним звучанням пачулі, яке доповнюють теплі пряні ноти сандалового дерева зі свіжими акордами троянди і жасмину. Класичний, вечірній аромат у стриманому чорному флаконі, став справжньою прикрасою пристрасної жінки, яка знає, як підкорити серце чоловіка.
Чоловіча парфумерія Chanel – символ елегантності та ознака індивідуального стилю
Яскравим представником чоловічої парфумерії залишається Chanel Allure homme Sport – туалетна вода, створена для сучасного чоловіка. Чудову свіжу композицію, окутану теплом сонячних променів і наповнену соковитими переливами апельсину, грайливо підносить холодна морська хвиля, просякнута ароматом солі та спецій. Смола елемі та деревне звучання білого кедру, яке підсилює мускусні відтінки амбри, підкреслюють нестримну чоловічу енергію та безмежний потенціал підкорювача вершин.
Ще одим парфумерним шедевром, який подарував світу талановитий Жак Польж - став аромат Chanel Bleu de Chanel. Ця спокуслива фужерна композиція одразу знайшла відгук у серці багатьох чоловіків, адже володіє справжньою магнетичною дією, завдяки витонченому звучанню смолистого ладану та пікантного імбиру. Свіжа м’ята, у поєднанні з цитрусовими фруктами та рожевим перцем, полегшує серце аромату і дарує йому неймовірно іскристе звучання, яке радує і наповнює життєвими силами протягом усього дня.
Люксова косметика Chanel – розкіш для справжньої леді
Висока якість, природня кольорова гама та екстравагантний дизайн – стали візитною карткою елітної декоративної косметики Chanel. Приємні та комфортні текстури косметичних засобів, у поєднанні з сучасними модними тенденціями, давно завоювали серця багатьох жінок, які цінують бездоганну французьку якість.
Косметика Chanel це - комфортні тонуючі засоби та пудри, коректори у різних форматах, пігментовані рум’яна та палетки з тінями. Особливу увагу заслуговує розкішна палітра помад Chanel Rouge Allure, яка дозволить сміливо експериментувати з повсякденним образом будь-якій жінці. Кремова помада надає губам інтенсивний та яскравий колір, розгладжує і захищає шкіру губ та дарує їм довготривале зволоження.
Культова серія Chanel Le Lift стала однією із найпопулярніших у догляді за зрілою шкірою. Зволожуючий крем для корекції зморшок, відновлююча маска, зміцнюючий крем для шкіри навколо очей та губ допомагають сповільнити процеси старіння і покращити загальний стан шкіри. Із засобами Chanel Le Lift шкіра виглядає помітно рівнішою і розгладженою, пружною та еластичною, на ній зменшуються зморшки і висвітлюються пігментні плями.
Французька класика, непідвладна часу
Французький бренд Chanel являється одним із основних членів синдикату Високої моди, тому двічі на рік представляє нові сезонні колекції, в яких переважає ручна робота. Посланницями Шанель завжди були тільки яскраві жінки, які відрізнялися нестандартною зовнішністю та особливим шармом. В свій час обличчям модного будинку Chanel були Інес де ля Фрессанж, Стелла Теннант, Ванесса Параді, Кейт Мосс, Ніколь Кідман, Блейк Лайвлі, Діана Крюгер, Кіра Найтлі та Крістен Стюарт.
Твідовий костюм, двоколірні туфлі на низькому каблуку, мініатюрні капелюхи в стилі унісекс та прямокутна сумочка на довгому ланцюжку – стали культовими предметами гардеробу, які подарувала Коко Шанель жінкам усього світу і які до сьогодні залишаються основою класичного стилю, символом елегантності та жіночності.
Незрівнянна Коко Шанель вважається знаковою постаттю, яка на початку XX століття зуміла зруйнувати застарілі канони жіночої краси. Засновниця іменного бренду здійснила неоцінимий вплив на розвиток європейської моди, привнесла у світ унікальний, новаторський стиль та здійснила справжній переворот у світі моди, змінивши традиційне уявлення жіночого гардеробу.
Chanel - один із найпопулярніших та найвпливовіших будинків Високої моди, який випускає колекції одягу, взуття, сумки, аксесуари, прикраси, засоби по догляду за шкірою, парфумерію та декоративну косметику.
Коко Шанель зуміла повністю змінити модні тренди, які панували на той час, та створити легендарні речі, які нарешті завершили епоху надмірної помпезності і відкрили нову еру жіночої елегантності та стриманої розкоші.
Непростий шлях до світового визнання та успіху
Головною постаттю XX століття, яка являється символом революційних змін у світі моди та краси, залишається засновниця всесвітньо відомого бренду - Габріель Бонер Шанель, яка народилася у 1883 році в місті Сомюр (Франція). Вона пережила досить важке дитинство, рано втратила матір, а в 12 років потрапила у католицький притулок, так як батько не мав змоги нагодувати дівчинку. В притулку, виховательки-монахині помітили, що Габріель непогано вміє шити жіночий і дитячий одяг, пізніше вони допомогли їй влаштуватися на роботу у невеличке ательє в місті Мулен. Паралельно, молода дівчина підробляла шансонеткою у місцевому кафе, де часто виконувала пісню про коханого Коко із Трокадеро. Саме з цієї пісні Габріель запозичила ім’я, яке пізніше стане символом французького шику.
З самого дитинства вона мріяла вирватися із постійних злиднів та бідності, хотіла відчути себе заможною, елегантною жінкою, яка би мала сильну опору у вигляді статного та благородного чоловіка. Частково її мрія здійснилася, коли вона у 1905 році зустріла свого майбутнього чоловіка - багатого французького аристократа Етьєна Бальсана. Але найбільший вплив на зародження бренду здійснив не він, а саме Артур Кейпел - друг чоловіка Коко Шанель. Він допоміг молодій та підприємливій Габріель відкрити її перший магазин де продавалися екстравагантні мініатюрні капелюшки, які прийшли на зміну важким, габаритним і примхливим капелюхам, які сама Коко вважала повним несмаком того часу.
У 1910 році, за фінансової підтримки Артура Кейпела, Коко Шанель відкриває своє перше ательє, де починає кроїти і шити зручний одяг для жінок, який відзначався стриманою елегантністю. Через кілька років, про ексклюзивний одяг від Коко Шанель знала вся Франція.
Культові речі Chanel, які змінили історію світової моди
В часи Першої Світової війни жінкам не вистачало практичного повсякденного одягу в якому можна було себе почувати зручно і комфортно.
Шанель завжди намагалася максимально спростити жіночі складні вбрання, тому створювала одяг, якого потребувала сама – сукні у вигляді сорочки, спідниці і штани із заниженою талією, пляжну піжаму та інше. Коко Шанель дуже надихав чоловічий одяг, з якого вона запозичила багато елементів для створення своїх колекцій. Вона зробила жіночий силует більш андрогенним і вільним, тим самим підкреслюючи бунтарський дух нового покоління flapper.
Коко Шанель почала шити сукні із недорогої, але дуже приємної та м’якої тканини - трикотажу джерсі. Спочатку такі вироби публіка сприйняла насторожливо, адже з такої тканини в основному виробляли чоловічу спідню білизну, але пізніше вже кожна французька жінка мріяла про таку сукню.
Справжньою культовою річчю, яку створила Коко Шанель, стала маленька чорна сукня, яка на сьогоднішній день є базовим елементом гардеробу будь-якої жінки. Сукні з прямим силуетом, довжиною до коліна, прикрашали прямі рукава до зап’ястя. Жінки доповнювали його прикрасами із перлів, жакетами і маленькими капелюшками. Окрім повсякденного варіанту, Коко пропонувала коктейльні сукні з U-образним вирізом на шиї, та вечірні з глибоким, елегантним вирізом на спині.
Якось, новий прихильник Коко Шанель - герцог Вестмінстерський, подарував їй 8-метрову нитку натуральних перлів, але жінка не носила таку дорогоцінну прикрасу, тому замовила точнісінько таку ж копію зі штучних перлів, які пізніше ввела у повсякденну моду. Недорогі прикраси стали основою елегантних образів Коко Шанель.
У лютому 1955 року, на світ з’явилася знаменита жіноча сумка 2.55, яка здійснила вибуховий ефект. Прямокутна шкіряна сумка відрізнялася зручною і компактною формою, до неї прикріплявся ланцюжок срібного чи золотого кольору, який дозволяв носити таку сумку не тільки у руці, але й на плечі.
Мадемуазель Коко Шанель розробляла одяг для відомих голлівудських акторів кіностудії Metro-Goldwyn-Mayer, а в її костюмах, не тільки на великих екранах, а й у повсякденному житті, з’являлися такі знамениті актриси, як Глорія Свенсон, Грета Гарбо, Марлен Дітріх, Елізабет Тейлор та Одрі Хепберн.
Вишукана парфумерія, яка ототожнює французький стиль життя
Талант великої Коко Шанель не обмежувався створенням унікального одягу, взуття та аксесуарів. Вона чудово розуміла які елементи потрібні жінці, щоб відчувати себе розкішною та елегантною, тому у 1921 році випустила першу парфумовану воду.
Коко Шанель, як і багатьом жінкам того часу, не подобалися важкі аромати з різким звучанням, які абсолютно не підходили витонченній та тендітній пані. Вона мріяла створити аромат, який би ототожнював сучасну жінку, підкреслював її внутрішню енергію і свободу.
Коко Шанель вважала, що упаковка аромату повинна бути простою, але витонченою. Найціннішим було те, що приховується за товстими стінками скла, а не вишукані і розкішні елементи дизайну. Вона хотіла, щоб жінка, тримаючи у руці флакон, насолоджувалася золотистими переливами парфумерної композиції, через абсолютно прозоре скло.
Саме таким став дизайн флакону її першого аромату Chanel No. 5. – простий паралелепіпед з лаконічними формами, який прикрашав ковпачок у вигляді смарагду і чорна печатка з логотипом модного будинку Chanel. Саме ці парфуми Шанель стали символом інтелегентної, доглянутої та самодостатньої жінки XX століття.
Chanel No. 5. - культовий аромат всіх часів
Завдяки зустрічі з російським парфумером Ернестом Бо, народився культовий аромат усіх часів - Chanel No. 5. Цей багатокомпонентний аромат був створений на базі унікального поєднання рослинних компонентів з хімічними сполученнями. Альдегіди, які лежать в основі деревно-пудрової композиції, ніжно підкреслювали усе багатство квіткового букета. Основна особливість Chanel No. 5 полягає в тому, що він був легким і не таким насиченим, як усі інші квіткові аромати того часу. Коко Шанель, називала його ароматом, який пахне справжньою жінкою.
Вважається, що свою назву парфумована вода отримала випадково. Ернест Бо створив десять варіантів аромату, з урахуванням побажань мадам Шанель, але з десяти флаконів вона обрала аромат під номером п'ять.
Чуттєва колекція ароматів Coco
Шипрово-квіткова композиція Coco Mademoiselle Chanel, створена у 2001 році Жаком Польжом, стала продовженням легендарного парфумерного дому Chanel. Енергійні цитрусові ноти на багатогранній квітковій базі із мімози, жасмину і турецької троянди, підкреслює витончений шлейф, який пікантно звучить завдяки гармонічному поєднанню бобів тонка, пачулі, ветиверу та солодкої ванілі. Це справжня романтична есенція, яка являється уособленням природної краси та ніжності будь-якої жінки!
У 2002 році з’явилася не менш стійка та яскрава туалетна вода Coco Mademoiselle Chanel, яка окрім цитрусових акордів була пронизана соковитими нотами соковитого лічі.
Цікавим продуктом в колекції Coco став випуск Coco Mademoiselle Hair Mist Chanel – ароматичної вуалі для волосся, яка довго тримається і дарує справжню насолоду своїй власниці. У складі унікального ароматизованого спрею немає спирту та інших шкідливих компонентів, які можуть зашкодити здоров’ю волосся.
Справжньою сенсацією став випуск деревно-мускусного аромату Coco Noir Chanel, який заворожує своїм важким та магічним звучанням пачулі, яке доповнюють теплі пряні ноти сандалового дерева зі свіжими акордами троянди і жасмину. Класичний, вечірній аромат у стриманому чорному флаконі, став справжньою прикрасою пристрасної жінки, яка знає, як підкорити серце чоловіка.
Чоловіча парфумерія Chanel – символ елегантності та ознака індивідуального стилю
Яскравим представником чоловічої парфумерії залишається Chanel Allure homme Sport – туалетна вода, створена для сучасного чоловіка. Чудову свіжу композицію, окутану теплом сонячних променів і наповнену соковитими переливами апельсину, грайливо підносить холодна морська хвиля, просякнута ароматом солі та спецій. Смола елемі та деревне звучання білого кедру, яке підсилює мускусні відтінки амбри, підкреслюють нестримну чоловічу енергію та безмежний потенціал підкорювача вершин.
Ще одим парфумерним шедевром, який подарував світу талановитий Жак Польж - став аромат Chanel Bleu de Chanel. Ця спокуслива фужерна композиція одразу знайшла відгук у серці багатьох чоловіків, адже володіє справжньою магнетичною дією, завдяки витонченому звучанню смолистого ладану та пікантного імбиру. Свіжа м’ята, у поєднанні з цитрусовими фруктами та рожевим перцем, полегшує серце аромату і дарує йому неймовірно іскристе звучання, яке радує і наповнює життєвими силами протягом усього дня.
Люксова косметика Chanel – розкіш для справжньої леді
Висока якість, природня кольорова гама та екстравагантний дизайн – стали візитною карткою елітної декоративної косметики Chanel. Приємні та комфортні текстури косметичних засобів, у поєднанні з сучасними модними тенденціями, давно завоювали серця багатьох жінок, які цінують бездоганну французьку якість.
Косметика Chanel це - комфортні тонуючі засоби та пудри, коректори у різних форматах, пігментовані рум’яна та палетки з тінями. Особливу увагу заслуговує розкішна палітра помад Chanel Rouge Allure, яка дозволить сміливо експериментувати з повсякденним образом будь-якій жінці. Кремова помада надає губам інтенсивний та яскравий колір, розгладжує і захищає шкіру губ та дарує їм довготривале зволоження.
Культова серія Chanel Le Lift стала однією із найпопулярніших у догляді за зрілою шкірою. Зволожуючий крем для корекції зморшок, відновлююча маска, зміцнюючий крем для шкіри навколо очей та губ допомагають сповільнити процеси старіння і покращити загальний стан шкіри. Із засобами Chanel Le Lift шкіра виглядає помітно рівнішою і розгладженою, пружною та еластичною, на ній зменшуються зморшки і висвітлюються пігментні плями.
Французька класика, непідвладна часу
Французький бренд Chanel являється одним із основних членів синдикату Високої моди, тому двічі на рік представляє нові сезонні колекції, в яких переважає ручна робота. Посланницями Шанель завжди були тільки яскраві жінки, які відрізнялися нестандартною зовнішністю та особливим шармом. В свій час обличчям модного будинку Chanel були Інес де ля Фрессанж, Стелла Теннант, Ванесса Параді, Кейт Мосс, Ніколь Кідман, Блейк Лайвлі, Діана Крюгер, Кіра Найтлі та Крістен Стюарт.
Твідовий костюм, двоколірні туфлі на низькому каблуку, мініатюрні капелюхи в стилі унісекс та прямокутна сумочка на довгому ланцюжку – стали культовими предметами гардеробу, які подарувала Коко Шанель жінкам усього світу і які до сьогодні залишаються основою класичного стилю, символом елегантності та жіночності.