Chanel Bleu de Chanel

тонік після гоління для чоловіків 100 мл

1×
Chanel Bleu de Chanel тонік після гоління для чоловіків 100 мл
Chanel Bleu de Chanel тонік після гоління для чоловіків 100 мл
Chanel Bleu de Chanel тонік після гоління для чоловіків 100 мл
Безкоштовна доставка
тонік після гоління для чоловіків 100 мл
1 775грн.

Код: CHA0089 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
четвер, 20.12.2018
Особисте отримання
середа, 19.12.2018
Chanel Bleu de Chanel
тонік після гоління для чоловіків 100 мл | 1 775грн.

Опис парфумів Chanel Bleu de Chanel

Тонік після гоління для чоловіків Chanel Bleu de Chanel чудово доповнить парфуми з цієї ж колекції. Він освіжить подразнену та почервонілу після гоління шкіру, надасть їй аромату та нової енергії.

Склад

кінцева нота
імбир, кедр, пачулі, сандалове дерево
нота серця
ветивер, жасмин, лабданум
початкова нота
м'ята, цитрусові, чорний перець

Про бренд Chanel

Засновниця бренду Chanel, яку ще називають королевою моди, Габрієль Бонер Шанель (Gabrielle Bonheur Chanel) народилася в 1883 році в містечку Сомюр, що на заході Франції. Однак світ моди вона підкорила в Парижі, запропонувавши прогресивну колекцію костюмів зі штанами та спідницями.

Коко Шанель (Coco Chanel) починала свою кар’єру як співачка в барі, де вона й отримала своє прізвисько. Вже в 1912 році вона відкрила свій перший дім моди, а згодом стала відомим модельєром. У першій половині XX століття вона задавала тренди високої моди, а одяг від Chanel носили такі знаменитості як Жаклін Кеннеді (Jacqueline Kennedy) та Грейс Келлі (Grace Kelly).

Не знадобилося багато часу, щоб Г. Б. Шанель розширила сферу своєї діяльності в галузі косметики та парфумерії. Перші парфуми Chanel – легендарні Chanel No. 5 – з’явились на ринку в 1921 році. Їх і досі вважають одними з найвідоміших і найзнаменитіших парфумів за всю історію. Окрім того, культовими можна назвати такі парфуми як Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Allure Homme Sport або Chanel Gabrielle.

Оцінка Chanel Bleu de Chanel

Додати нову рецензію

5.0
1 оцінка
1
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження