Chanel N°19 Poudré

парфумована вода для жінок 50 мл

5×
Chanel N°19 Poudré парфумована вода для жінок 50 мл
Chanel N°19 Poudré парфумована вода для жінок 50 мл
50 мл
2 759грн.

Код: CHA0456 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Подарунок для вас
Подарунок для вас
Подарунок для вас
Подарунок для вас
Виберіть дивовижний літній подарунок у кошику за умови замовлення на суму від 1200 грн.
Нова Пошта
четвер 25.07.2019
Особисте отримання
четвер 25.07.2019
Chanel N°19 Poudré
50 мл | 2 759грн.

Опис парфумів Chanel N°19 Poudré

Парфумована вода Chanel N°19 Poudré призначена для всіх, хто цінує розкіш та першокласні інгредієнти в небанальному складі аромату.

  • свіжий аромат
  • для жінки-індивідуалістки
  • для щоденного використання

Склад

початкова нота
гальбанум, мандарин, неролі
нота серця
жасмин, ірис
кінцева нота
ветивер, мускус
Тип аромату
Древесний, Квіткові

Про бренд Chanel

Засновниця бренду Chanel, яку ще називають королевою моди, Габрієль Бонер Шанель (Gabrielle Bonheur Chanel) народилася в 1883 році в містечку Сомюр, що на заході Франції. Однак світ моди вона підкорила в Парижі, запропонувавши прогресивну колекцію костюмів зі штанами та спідницями.

Коко Шанель (Coco Chanel) починала свою кар’єру як співачка в барі, де вона й отримала своє прізвисько. Вже в 1912 році вона відкрила свій перший дім моди, а згодом стала відомим модельєром. У першій половині XX століття вона задавала тренди високої моди, а одяг від Chanel носили такі знаменитості як Жаклін Кеннеді (Jacqueline Kennedy) та Грейс Келлі (Grace Kelly).

Не знадобилося багато часу, щоб Г. Б. Шанель розширила сферу своєї діяльності в галузі косметики та парфумерії. Перші парфуми Chanel – легендарні Chanel No. 5 – з’явились на ринку в 1921 році. Їх і досі вважають одними з найвідоміших і найзнаменитіших парфумів за всю історію. Окрім того, культовими можна назвати такі парфуми як Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Allure Homme Sport або Chanel Gabrielle.

Оцінка Chanel N°19 Poudré

Додати нову рецензію

4.0
5 оцінка
3
1
1
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження