CollistarUomo Acqua Wood туалетна вода для чоловіків





Освіжаюча, але водночас сповнена енергії туалетна вода Collistar Acqua Wood з ароматичними нотками Середземного моря створена для сучасних чоловіків, що люблять свіжі аромати, в яких приховується крапля пристрасті. Миттєво зачаровує інтенсивними деревними тонами кедра або гуаяку.
- запашний деревний аромат
- для сучасних енергійних чоловіків
- створено парфумером Дафною Бюже (Daphne Bugey)
Склад аромату
З самого початку туалетна вода зачарує вас нотками свіжого бергамота в супроводі листя лимонника та пікантного чорного перцю. За мить розкриється інтенсивне серце, створене ароматичними тонами шавлії та лаванди з бальзамічним подихом лабдануму й амброксану. В основі аромату Collistar Acqua Wood домінує унікальне деревне поєднання кедра, сандалу і гуаяку, просочене мускусом, який дарує цілій композиції неповторну елегантність.
Склад
початкова нота | бергамот, лимонне листя, чорний перець |
нота серця | амброксан, лабданум, лаванда, шавлія |
кінцева нота | гваякове дерево, кедр, мускус, сандалове дерево |
Тип аромату | Ароматичні, Древесний |
Парфумерія Collistar | Косметика Collistar – Collistar спочатку була заснована як італійська фармацевтична компанія. У 1983 році бренд очолила Daniela Sacerdote, яка надала косметичному бренду новий напрямок. Сьогодні продукцію бренду можна придбати в 2500 парфумерних і торгівельних магазинах в Італії і більш ніж 3000 магазинах за кордоном.
Філософія компанії проста - створювати високоякісну та ефективну косметику для догляду за конкурентоспроможними цінами. Collistar пропонує широкий вибір продукції: для молодої та зрілої шкіри, а також для чутливої та сухої шкіри. Косметика Collistar задовільнить навіть найвибагливіших клієнтів.
Завдяки своєму уважному підходу Collistar досягли великого успіху. Це провідний італійський виробник косметики, який розробив ряд революційних продуктів - капсули з сироваткою для обличчя, компактну бронзову пудру та інші унікальні продукти. Один з них, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, навіть був виставлений в народному музеї науки і техніки Леонардо да Вінчі в Мілані.
Не дивно, що в деяких стратегічних сегментах (антицелюлітні продукти, догляд для чоловіків, засоби проти старіння і т.д.) Collistar швидко досяг високого визнання на ринку. Велику популярність отримал їх ароматерапічна серія та серія спеціально розробленх спреїв для засмаги.
Collistar являється і грандіозним новатором в області маркетингу. Перший у світі почав просувати косметику, використовуючи рекламну кампанію в так званому "редакційному стилі". Їх веб-сайт, з точки зору дизайну і змісту, нагадує традиційний паперовий каталог - складається з фотографій, опису та, звісно, ціни.
Collistar обов’язково приверне увагу всіх, хто поважає італьйську якість, вишукані аромати та високоефективну косметику.