
Заощадьте 20%
- Опис
- Про бренд
- Оцінка
Опис Collistar Special Perfect Hair Magic Dry Shampoo RevitalizingВластивості
Сухий шампунь Collistar Special Perfect Hair Magic Dry Shampoo Revitalizing повертає вашій зачісці об'єм і свіжий вигляд. Насолоджуйтесь відчуттям чистого волосся без миття.
Властивості:
- освіжає та надихає
- живить та зміцнює
Спосіб використання:
Перед використанням ретельно струсніть флакон. Розпиліть на корені волосся з відстані 20-30 см від голови. Пальцями розітріть на окремі пасма, а потім ретельно вичешіть.
Властивості
- Тип волосся
- всі типи волосся
- Властивості
- очищення
- Тип шкіри голови
- всі типи шкіри голови
Про бренд Collistar
Парфумерія Collistar | Косметика Collistar – Collistar спочатку була заснована як італійська фармацевтична компанія. У 1983 році бренд очолила Daniela Sacerdote, яка надала косметичному бренду новий напрямок. Сьогодні продукцію бренду можна придбати в 2500 парфумерних і торгівельних магазинах в Італії і більш ніж 3000 магазинах за кордоном.
Філософія компанії проста - створювати високоякісну та ефективну косметику для догляду за конкурентоспроможними цінами. Collistar пропонує широкий вибір продукції: для молодої та зрілої шкіри, а також для чутливої та сухої шкіри. Косметика Collistar задовільнить навіть найвибагливіших клієнтів.
Завдяки своєму уважному підходу Collistar досягли великого успіху. Це провідний італійський виробник косметики, який розробив ряд революційних продуктів - капсули з сироваткою для обличчя, компактну бронзову пудру та інші унікальні продукти. Один з них, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, навіть був виставлений в народному музеї науки і техніки Леонардо да Вінчі в Мілані.
Не дивно, що в деяких стратегічних сегментах (антицелюлітні продукти, догляд для чоловіків, засоби проти старіння і т.д.) Collistar швидко досяг високого визнання на ринку. Велику популярність отримал їх ароматерапічна серія та серія спеціально розробленх спреїв для засмаги.
Collistar являється і грандіозним новатором в області маркетингу. Перший у світі почав просувати косметику, використовуючи рекламну кампанію в так званому "редакційному стилі". Їх веб-сайт, з точки зору дизайну і змісту, нагадує традиційний паперовий каталог - складається з фотографій, опису та, звісно, ціни.
Collistar обов’язково приверне увагу всіх, хто поважає італьйську якість, вишукані аромати та високоефективну косметику.