House 99 Spruce Up

зволожуючий тонік для обличчя

House 99 Spruce Up зволожуючий тонік для обличчя
House 99 Spruce Up зволожуючий тонік для обличчя
619грн.

Зекономте 20%
200 мл
495грн.

Код: H9904952 | Більш ніж 20 шт. у наявності
1
Нова Пошта
понеділок 29.07.2019
Особисте отримання
понеділок 29.07.2019
House 99 Spruce Up
200 мл | 495грн.

Опис продукту House 99 Spruce Up

Кожен із нас має свій власний ранковий ритуал, щоб збадьоритися. Не важливо, голитесь ви чи ні, зволожуючий тонік для обличчя House 99 Spruce Up освіжить вас зранку, подарує шкірі необхідне зволоження та забезпечить вашому обличчю освітлення, м'якість та бадьорість.

Зволожуючий тонік для обличчя Spruce Up — вибір № 1 для Девіда Бекхема перед кожним важким днем. Він може стати першим кроком у щоденному догляді за шкірою, оскільки його слід застосувати як перед голінням, так і після нього.

Властивості:

  • зволожує та заспокоює шкіру після гоління
  • шкіра виглядає більш гладкою та здоровішою одразу після нанесення
  • надає шкірі відчуття свіжості упродовж 24 годин
  • звужує пори та вирівнює шкіру
  • має легку та нелипку консистенцію, швидко вбирається
  • не залишає на шкірі неприємного відчуття жирності

Склад:

  • спіруліна — містить багато білків
  • гліцерин — зволожує
  • кіноа — живить та пом'якшує шкіру
  • саліцилова кислота — сприяє регенерації шкіри
  • провітамін B5

Спосіб застосування:
Нанесіть тонік за допомогою ватного тампона або ж просто рукою на очищену та/чи свіжопоголену шкіру. Не змивайте.

Властивості

Активні компоненти
саліцилова кислота
Тип шкіри
для всіх типів шкіри

Про бренд House 99

Девід Бекхем — ікона футболу та стилю — презентує новий бренд косметики для чоловіків. Я вважаю, що догляд за зовнішністю — це передусім те, як ви почуваєтесь, а не як виглядаєте», — розповідає Девід. Косметика для чоловіків House 99 — це відчуття комфорту, сміливість пробувати щось нове й удосконалення свого нового стилю. «Я створив House 99 для натхнення усіх чоловіків, щоб вони не боялися пробувати щось нове та почувалися вдома так само, як у барбершопі».

Співпрацюючи з L’Oréal, Девід провів багато місяців у пошуках ідеальних інгредієнтів не лише в лабораторіях, але й у професійних перукарів у барбершопах. Вони не пошкодували свого часу та провели безліч експериментів, на основі яких виникла справді якісна продукція, яка неодмінно допоможе вам створити саме такий стиль, про який ви мрієте.