Про бренд L'ORÉAL PARIS

Історія бренду L’Oréal Paris розпочалась в 1907 році, коли талановитий хімік Ежен П. Л. Шуллер (Eugène P. L. Schueller) створив інноваційну фарбу для волосся. Це був величезний успіх, який привів до створення власної компанії. Пізніше бренд L’Oréal Paris зосередився не тільки на косметиці для догляду за волоссям, але й на засобах для догляду за шкірою та декоративній косметиці. Філософія L’Oréal Paris проста — пропонувати клієнтам великий вибір максимально ефективних та інноваційних засобів за доступними цінами. Креми, шампуні, косметика та інша продукція бренду L’Oréal Paris розроблені на основі найсучасніших наукових здобутків, тому в їхньому складі ви знайдете тільки високоякісні інгредієнти. Сьогодні бренд L’Oréal Paris вважається світовим лідером у галузі краси. Косметика L’Oréal Paris унікальна завдяки своїй безкомпромісній якості та широкому асортименту продукції, що супроводжує жінок і чоловіків у повсякденному житті.

Ви вибрали

  • L’Oréal Paris
  • Hyaluron Specialist
Зобразити фільтр Приховати фільтр

Цінова категорія

-

Подарунки та акції

Оцінка

  •   1
  •   1

Косметичний бренд №1 у світі

Без будь-якого перебільшення, французький бренд L'Oréal Paris, можна назвати світовим лідером, справжною beauty-імперією по виробництву косметики та парфумерії.

Бренд, який став легендою та підкорив серця жінок усієї планети, вже більше ста років створює революційні косметичні засоби, доступні кожному.

У багатьох людей, компанія L'Oréal, насамперед асоціюється з декоративною косметикою або засобами для догляду за шкірою обличчя. Але насправді, історія цього бренду починається з першої професійної фарби для волосся.

Створення першої безпечної фарби для волосся

Історія зародження майбутнього світового гіганта в індустрії краси починається з Ежена Шуеллера, людини, яка завдяки безмежній любові до хімії, змогла створити культовий продукт.

Ежен закінчив національну хіміко-технологічну школу у Франції, після чого працював лаборантом в університеті Сорбонни. Якось, його жінка Луїза пофарбувала волосся і дуже сильно засмутилася через отриманий результат. Її волосся дивного кольору виглядало дуже пошкодженим і слабким. Це надихнуло молодого хіміка Ежена Шуеллера на створення безпечної фарби, без шкідливих компонентів у складі, яка б давала волоссю натуральний відтінок. Луїза була у захваті від результату і чоловік зрозумів, що така фарба для волосся може користуватися попитом у перукарнях.

Плідна спрівпраця з перукарями, презентації фарби і публікації у відомих журналах, дуже швидко зробили новий унікальний продукт популярним та бажаним.

Виникнення культової компанії

У 1909 році Ежен Шуеллер створює бренд L’Oréal Paris, офіс якого спочатку знаходився у його невеличкій квартирі, а пізніше, він переїхав на одну із найпрестижніших вулиць Парижу.

Великий вплив на розвиток бренду здійснив кінематограф. Голівудські актриси ввели моду на волосся у відтінку платиновий блонд. Кожна жінка мріяла, хоча б на мить, відчути себе прекрасною дівою з розкішним білявим волоссям. Заповзятливий Ежен Шуеллер активно слідкуював за модними тенденціями, тому у 1929 році створив знебарвлюючий порошок L'Oréal Blanc, яким почали активно користуватися усі перукарі.

Абсолютно новими косметичними продуктами, які швидко набрали популярність серед населення, стала пінка для миття волосся, яку випустили у 1928 році, і перший шампунь без мила Dopal у 1933 році.

Після закінчення Другої Світової Війни суспільство повністю змінилося. Жінки отримали більше прав і можливостей, вони почали активно працювати, у них з’явилося бажання слідкувати за собою і гарно виглядати. Саме ці критерії, а також глибоке розуміння потреб кожної жінки, допомогли Ежену Шуеллеру досить швидко розвинути свій бізнес і закласти у ньому потужний потенціал для майбутнього покоління.

Ключова постать в корпорації L'Oréal Paris

Справді, культовою персоною в історії розвитку і становлення бренду, залишається президент і генеральний директор L'Oréal Paris – Франсуа Даль, який займав цей пост з 1957 року. Перед цим Франсуа був директором відомого бренду з виготовлення мила Monsavon, який у 1929 році викупив L'Oréal Paris.

Починаючи з 1964 року, компанія активно проводить політику розширення, закуповуючи відомі світові бренди і поступово перетворюючись на гігантський концерн з десятками тисяч співробітників і багатомільйонним річним обігом.

В цей період виробнича потужність підприємства росте в геометричній прогресії, це призводить до масового відкриття фабрик в багатьох країнах. До концерну L’Oréal Paris входять такі відомі бренди, як: Lancôme, NYX Professional Makeup, Garnier, YSL, Vichy, La Roche-Posay, Biotherm, Maybelline та інші.

Саме завдяки Франсуа Далю, у 1960 році в комуні Оне-су-Буа, відкрився перший дослідницький центр L'Oréal. В ньому почали проводити масштабні дослідження, які дозволяли вдосконалювати і оновлювати формули існуючих продуктів та створювати нові революційні засоби, з урахуванням останніх тенденцій.

Кожного року компанія виділяє чималий бюджет на наукові дослідження і розробку нових інновацій, на маркетинговий аналіз та рекламні акції.

З 1987 року бренд використовує спеціальний сенсорний аналіз, як частину контролю якості товару. Основна суть цього аналізу полягає у детальному вивчені косметичного засобу з урахуванням його впливу на дотик, смак, нюх, зір і слух.

L’Oréal Paris – безмежний світ багатогранної краси

Французький бренд L’Oréal Paris пропонує своїм клієнтам великий асортимент засобів для догляду за волоссям, обличчям і тілом, декоративну косметику і аксесуари.

Ключовим продуктом, який випускає компанія до сьогодні, залишається серія засобів для фарбування волосся. Всі пам’ятають, що саме фарба для волосся Лореаль стала першим продуктом, з якого почалася історія всесвітньо відомого бренду.

Поява кремової фарби L’Oréal Paris Casting Creme Gloss стала початком нової епохи безпечного і комфортного фарбування волосся в домашніх умовах. Унікальна формула фарби без аміаку, з додаванням рослинних екстрактів і олійок, піднесли процес фарбування на новий рівень! Фарба для волосся Лореаль Палітра Кольорів дозволила експериментувати з власною зовнішністю без будь-якої загрози для здоров’я волосся.

Фарба для волосся Loreal Paris Preference підкорила усіх жінок. Особливість цієї фарби полягає у насичених пігментах, які дарують волоссю багатий, глибокий відтінок до 8 тижнів! Додаткові засоби для догляду, надають волоссю неймовірний блиск і шовковистість.

Справді унікальним продуктом є L’Oréal Paris Casting Sunkiss Jelly – це спеціальний гель для волосся з ефектом освітлення. Після кількох процедур нанесення цього гелю, волосся стає світлішим на декілька тонів. Гель створює візуальний ефект вигорілого волосся на сонці, немов ви щойно повернулися з відпустки.

Повноцінний догляд за волоссям забезпечать засоби із серії Elseve або Botanicals, які включають цілу гаму продуктів для очищення, відновлення і зволоження волосся.

L’Oréal Paris – найкращий вибір для досконалого макіяжу

В асортименті Лореаль косметика для макіяжу займає важливе місце. Особливої уваги заслуговують культові продукти L’Oréal Paris, які щоденно використовують прості жінки, а також професійні візажисти та інші представники індустрії краси, коли створюють трендові образи для зірок та моделей.

Тональний засіб L’Oréal Paris True Match – багатовіковий бестселер бренду, який забезпечує стійке і дуже легке покриття. Тональна основа приховує усі недоліки, вирівнює тон і додатково зволожує шкіру. Розкішна паліра відтінків включає теплі і холодні кольори.

Жоден професійний макіяж не обходиться без використання праймера. Основа під макіяж вирівнює тон шкіри, зменшує розширені пори і надовго матує. Праймер L’Oréal Paris Infaillible Primer Base представлений у різних відтінках, які направлені на вирішення конкретних проблем.

Культова зволожуюча помада L’Oréal Paris Color Riche залишається однією із найпопулярніших помад у світі. Кремова текстура помади забезпечує комфортне і акуратне нанесення. Висока пігментованість дарує губам стійкий і насичений відтінок протягом усього дня. Серія представлена класичною і матовою лінією, також бренд випускає лімітовані колекції. Наприклад, L’Oréal Paris Karl Lagerfeld Limited Collection і L’Oréal Paris Color Riche Valentine´s Day Limited Edition.

Туш для вій L’Oréal Paris Telescopic з силіконовю щіточкою унікальної форми – стала однією із найулюбленіших для багатьох жінок. Адже завдяки її формулі, навіть найкоротші вії стають довгими і об’ємними. Спеціальна щіточка ідеально розділяє і подовжує кожну вію.

Туш L’Oréal Paris Mega Volume Collagene всього одним помахом щіточки дозволяє зробити вії супероб’ємними і пишними. Колаген і віск у складі туші зміцнює кожну вію, робить її більш сильнішою і еластичнішою.

L’Oréal Paris - адже ви цього варті

Косметика Лореаль уже багато років являється офіційним партнером для візажистів під час Канського кінофестивалю у Франції. Щорічно бренд випускає лімітовані колекції, присвячені цьому масштабному дійству, яке збирає відомих і заможніх людей з усіх куточків світу.

Для рекламних компаній L’Oréal запрошує найвідоміших і найпопулярніших представниць зі світу моди, кіно, телебачення і спорту. Справжніми посланицями краси в свій час були: Дженніфер Лопес, Єва Лонгорія, Ашварія Рай, Пенелопа Крус, Джуліана Мур, Шеріл Коул, Фріда Пінто, Ірина Шейк, Даутцен Крес, Міла Йововіч, Блейк Лавлі та інші. Саме ці талановиті жінки, відрізняються не тільки зовнішньою привабливістю, а й внутрішньою красою. Саме це гармонійне поєднання завжди виступало головною концепцією бренду L'Oréal.

L'Oréal Paris – бренд, який підкорив увесь світ

Імперія L'Oreal - безперечний світовий лідер на ринку косметики і парфумерії. Французький концерн володіє більш, ніж 45 підприємствами, які розташовані по всьому світі і 5-ма науково-дослідницькими інститутами, які невтомно працюють над створенням нових інноваційних формул, які пізніше стануть основою високоякісних засобів.

L'Oréal Paris – бренд, який знаходиться у постійних пошуках досконалості і до сьогодні продовжує створювати красу майбутнього.

весь текст скритий текст