MAC Studio

легка тональна основа для обличчя та тіла велика упаковка

1×
MAC Studio легка тональна основа для обличчя та тіла велика упаковка
MAC Studio легка тональна основа для обличчя та тіла велика упаковка
N2 120 мл
1 574грн.

Код: MAC01611 | Більш ніж 5 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
пʼятниця 31.05.2019
Особисте отримання
пʼятниця 31.05.2019
MAC Studio
N2 120 мл | 1 574грн.

Опис косметики MAC Studio

Засіб для макіяжу MAC Studio вирівняє тон вашої шкіри та замаскує її дрібні недоліки.

Властивості:

  • вирівнює тон шкіри
  • чудово покриває всю ділянку
  • просте нанесення
  • зволожує

Спосіб використання:
Акуратними рухами наносіть засіб для макіяжу на обличчя. Ви можете використовувати пальці, пензлик або спонж. Наносіть рівномірно, ретельно розтушовуючи.

Властивості

Водостійкість
ні
Тип шкіри обличчя
для всих типів
Щільність покриття
Легке
Kонсистенція
тональний крем
SPF
без SPF

Про бренд MAC

Уже багато років поспіль професійна декоративна косметика M·A·C диктує всесвітні тренди із-за лаштунків модних показів. Її творці співпрацюють з відомими особистостями мистецтва, моди та поп-культури, а також керуються девізом All Ages, All Races, All Genders. Для мільйонів людей ця косметика поступово перетворилась на щось більше ніж просто beauty-бренд.

Компанію Make-up Art Cosmetics було засновано в канадському місті Торонто. Поштовхом до її створення стала косметика, яка була недостатньо якісною в той час. А тому візажист і фотограф Френк Тоскан (Frank Toskan) разом із власником перукарні Френком Анджело (Frank Angelo) створили власну колекцію декоративної косметики. Вона задовільняла найвимогливіші примхи фотографії модних тенденцій і художнього макіяжу, викликавши справжній фурор у косметичній промисловості.

Ексклюзивний спектр косметичного портфоліо, поєднання гламуру й елегантності зі стилем street і практичністю, професійні візажисти замість класичних продавців, а інколи і трохи бунту — все це гарантувало косметиці MAC перемогу серед конкурентів, пробуджуючи захоплення. Сьогодні бренд представлений у 90 країнах світу та репрезентує свої новинки в понад 50 власних колекціях.