Ви вибрали

  • Парфумерія
  • Niche
  • Молочко для тіла
  • Крем для тіла
Зобразити фільтр Приховати фільтр

Цінова категорія

-

Подарунки та акції

Kонсистенція

Категорія

Оцінка

  •   1
  •   1

Парфумерія, як спосіб самовираження

Ще з давніх часів, парфуми вважалися не тільки символом добробуту і гарного смаку,  а також важливою ознакою професійного або соціального статусу. Парфумерія стала невід’ємною частиною цілісного і гармонійного образу людини, доповнює його і виступає завершальним елементом у створенні індивідуального стилю та образу.

Для кожної жінки і чоловіка парфумована вода являється обов’язковою частиною іміджа, своєрідною візитною карткою, яка дозволяє проявити свою неповторну унікальність та залишити у пам’яті певні асоціації з ароматом.

 

Завдяки парфумерії можна миттєво поринути у безмежний багатогранний світ, який перенесе вас саме в те особливе і знакове місце, яке обов’язково знайде відклик у вашому серці. Парфумерія, немов чарівна есенція, наділена загадковими властивостями, зможе відтворити у вашій пам’яті та душі спогади про знакові події, які будуть приємно зігрівати у будь-який момент життя. 

Еволюція парфумерії: від оберега до невід’ємної частини образу

Наші пращури використовували ароматичні продукти для релігійних і ритуальних цілей. Вони вірили, що суміші ефірних олій можуть виконувати роль оберегу, очищати ауру і відганяти страхи, захищати і відлякувати злих духів, лікувати від душевних і фізичних недугів.

Вважається, що парфумерія зародилася у стародавньому Єгипті. Саме там, за допомогою ароматичних композицій, спілкувалися з богами. У гробниці великого фараона Тутанхамона було знайдено кілька тисяч невеличких посудин, наповнених ароматичною сумішшю. Першим хіміком та парфумером вважають загадкову жінку на ім’я Таппуті, яка жила у Месопотамії. Вона проводила парову дистиляцію квітів та рослин, змішувала аїр та мірру з ароматичними маслами. У Давній Греції та Римі парфумерні есенції створювали на основі квітів, трав та спецій. І тільки в XII столітті, після того, як з продуктів бродіння навчилися виробляти етиловий спирт, почали створювати парфуми на спиртовій основі, які стали прототипом сучасної парфумерії. В XIV столітті унікальні рідкі парфуми, які отримали назву “туалетна вода”, захопили усю Європу. Існує легенда, що саме чарівні властивості туалетної води поставили на ноги угорську королеву Єлизавету, повернули їй втрачену молодість та красу.

Великий вплив на розвиток парфумерії здійснили арабські країни. Мусульмани активно використовували пахощі для особистої гігієни та релаксації. Перси були найбільшими постачальниками ароматичної сировини для великих західних країн. Саме араби ввели в побут такі компоненти, як: мускус, амбру, смолу, кору цінних порід дерев, ефірне масло троянди, жасмину та багатьох інших квітів. До сьогодні ці інгредієнти залишаються одними із найпопулярніших при створенні чергового світового бестселеру.

В часи правління Людовіка XV, саме Франція стала центром парфумерного мистецтва, а  його власні володіння називали “ароматним палацом”, так як навіть з розкішних фонтанів щоденно випаровувалися неймовірні пахощі.

Починаючи з XIX століття парфумерну історію починають творити імениті митці - Жан Герлен, Франсуа Коті і Ернест Дальтроф. Жан Герлен продовжує сімейну справу, яку ще у XVIII столітті розпочав його дідусь П'єр Франсуа Паскаль Герлен, і поступово використовує для своїх творінь не тільки  натуральні, а й синтетичні речовини, так звані хімічні активні сполучення (альдегіди), які надавали будь-якій композиції аромат легкої, квіткової свіжості. 

Безмежний світ парфумерії: класифікація та типи

Парфумерія умовно поділяється на три великі класи: масс-маркет, люкс та нішева парфумерія.

Парфумерія із категорії масс-маркет направлена для широкого кола споживачів. Вона створена на доступних і не дорогих компонентах, які не відрізняються складною чи багатогранною пірамідою. Стійкість ароматів масс-маркету не надто висока, а досить проста упаковка, виконана із недорогих матеріалів, забезпечує доступну ціну.  Найпопулярніші представники цієї категорії: Britney Spears, Christina Aguilera, Yves Rocher, Lacoste, Adidas, Avon, Sergio Tacchini та інші.

Парфумерія класу люкс – це великий світ ароматів, які випускають відомі світові бренди  та імениті представники Високої моди. Опираючись на останні тенденції у світі моди та краси, найкращі парфумери створюють високоякісні аромати у розкішних флаконах. В рекламній компанії люксової парфумерії беруть участь зірки світового масштабу, яскраві представники світу кіно, музики та спорту. Відомі бренди категорії люкс: Burberry, Nina Ricci, Trussardi, Prada, Valentino, Gucci, Lanvin, Calvin Klein, Salvatore Ferragamo, Roberto Cavalli, Chloe та інші.

Нішева парфюмерія – високе мистецтво у створенні унікальних та ексклюзивних ароматів, які випускають в обмеженій кількості. Нішеві парфуми відрізняються поєднанням  незвичайних компонентів, які вміло підкреслюють найкращі парфумерні художники. На сьогоднішній день, нішева парфумерія представлена такими брендами: Annick Goutal, Amouage, Diptyque, John Varvatos,  Juliette Has a Gun, Creed, E.Coudray, Ajmal, Jo Malone, Montale, Escentric Molecules, Byredo, Mancera, Miller Harris, Serge Lutens, Kilian, Nasomatto та інші. 

Головні особливості нішевої парфумерії

Особливе місце у світі ароматів займає нішева парфумерія, яка стала неймовірно популярною серед поціновувачів високого парфумерного мистецтва, які надають перевагу креативному та оригінальному звучанню непоєднуваних та складних компонентів.

Нішева парфумерія що це? Данина моді чи унікальний спосіб самовираження? Насправді, нішеві парфуми це символ елегантності, вишуканого стилю та витонченої розкоші. Багато хто вважає, що саме нішева парфумерія – це парфумерія майбутнього, для створення якої будуть використовувати інноваційні технології  та унікальні хімічні сполучення, поєднувати рослинні, тваринні та синтетичні компоненти.

Що таке нішева парфумерія? Чим вона відрізняється від іншої парфумерії і чому стала такою популярною і затребуваною у суспільстві? На це питання можна відповісти, якщо виділити її основні відмінності серед парфумерії інших категорій.

  1. Сировина

Для створення нішової парфумерії використовують сировину тільки найвищої якості. Строгий і скрупульозний відбір проходить кожен інгредієнт, до уваги також береться інформація про територію, на якій він виріс, спосіб збору, обробки та методи його очищення. Нішеву парфумерію створюють на основі складних та важких компонентів, які на перший погляд абсолютно не поєднуються між собою.  Агарове дерево, трюфель, дубовий мох, тютюн та шампанське можна сміливо доповнити квітами лотосу, медовою патокою, зеленю чи шоколадом.

  1. Об’єми виробництва

Як правило, нішеву парфумерію не випускають у таких великих об’ємах, як парфумерію категорії масс-маркет чи люкс. Так, як для створення нішевого аромату використовують ексклюзивні інгредієнти, які представлені в обмеженій кількості, то і сам аромат випускають в невеликій кількості. Багато нових ароматів, які виходять на міжнародний ринок, можна отримати тільки за попереднім записом, заздалегідь забронювавши заповітний флакон.

  1. Дизайн флаконів

Найчастіше, нішеву парфумерію випускають у досить простих флаконах, які не відрізняються особливою розкішшю чи помпезністю. Дизайн флаконів, як правило, строгий та лаконічний, підкреслює усю велич та багатство ароматної есенції, яка прихована за його скляними або металевими стінками.

Але представники французького бренду Martinе Micallef навпаки, для того, щоб підкреслити високий статус та елітарність нішевої парфумерії, розливають її у оригінальні флакони, оздоблені розкішними дизайнерськими елементами ручної роботи, дорогоцінним камінням, металом та шкірою.

  1. Філософія аромату

Будь-який нішевий аромат володіє своєю цікавою легендою, або яскравою історією, яка надихнула парфумерного майстра і стала фундаментом для створення чергового ароматного шедевру.

Нішева парфумерія – доступна розкіш для кожного

В інтернет-магазині notino.ua представлені найпопулярніші світові бренди нішевої парфумерії для чоловіків, жінок та аромати унісекс, які задовільнять потреби найвибагливіших клієнтів. Яскраві та інтригуючі комбінації, наповнені деревними, цитрусовими, квітковими, фруктовими, східними, шипровими, фужерними, шкіряними та гурманськими нотами, відкриють для вас приголомшливий світ високоякісної, неймовірно стійкої та милозвучної парфумерії.

Що оберете ви? Спокусливі композиції французького бренду Montale, пронизані арабським колоритом, чи спокійні та стримані аромати Byredo зі Швеції, які дарують відчуття затишку та  умиротворіння? Інтригуючі та неповторні аромати Jo Malone, які підкреслють елегантний стиль прогресивного Лондону, чи пристрасні та романтичні композиції Gucci, які окутують середзеноморським теплом і наповнюють гарячим італійським темпераментом? Вибір за вами!

весь текст скритий текст