Nivea Powder Touch

кульковий антиперспірант

Nivea Powder Touch кульковий антиперспірант
Nivea Powder Touch кульковий антиперспірант
Nivea Powder Touch кульковий антиперспірант
Nivea Powder Touch кульковий антиперспірант
Nivea Powder Touch кульковий антиперспірант
Nivea Powder Touch кульковий антиперспірант
Nivea Powder Touch кульковий антиперспірант
Nivea Powder Touch кульковий антиперспірант
48h 50 мл
79грн.

Код: NIV1507 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
середа, 27.03.2019
Особисте отримання
середа, 27.03.2019
Nivea Powder Touch
48h 50 мл | 79грн.

Опис косметики Nivea Powder Touch

Антиперспірант Nivea Powder Touch оптимально поглинає піт і нейтралізує запах. Надасть вам відчуття свіжості та чистоти щодня.

Властивості:

  • ефективно захищає від потовиділення
  • надає відчуття комфорту упродовж довгого періоду часу
  • захищає від неприємного запаху
  • забезпечує оптимальне поглинання поту

Спосіб використання:
Наносіть на чисту та суху шкіру під пахвами. Перш ніж одягнутися, дочекайтесь, щоб засіб повністю висох.

Властивості

вид упаковки
кульковий антиперспірант
Тип шкіри
для всіх типів шкіри

Про бренд Nivea

Всесвітньовідомий бренд Nivea було засновано в Німеччині в 1911 році. Заснував бренд провізор і фармацевт — доктор Оскар Тропловіц (Oscar Troplowitz), якому вдалось поєднати олію та воду у вигляді стабільного крему. Для назви свого бренду він використав латинське слово, що означає «сніг». Саме так виник легендарний крем Nivea.

У 1925 році продукт отримав нову культову упаковку синього кольору, однак його рецептура й досі залишається незмінною. Класичний крем Nivea став частиною життя багатьох поколінь. Він ефективно живить шкіру, а завдяки своїй ніжній, оксамитовій структурі, а також специфічному аромату, залишається приємним спогадом із дитинства.

Зараз Nivea представляє цілу колекцію якісних і доступних засобів для догляду за шкірою. Крем Nivea для засмаги та суто чоловіча колекція косметики Nivea Man швидко завоювали своїх прихильників. Nivea піклується про шкіру вже понад 100 років, і за цей період бренд став справжнім членом мільйонів родин у всьому світі.