Penhaligon's Hammam Bouquet

туалетна вода для чоловіків 100 мл

1×
Penhaligon's Hammam Bouquet туалетна вода для чоловіків 100 мл
Penhaligon's Hammam Bouquet туалетна вода для чоловіків 100 мл
100 мл

Код: PEH0375 | Зараз цей продукт недоступний
Подарунок для вас
Подарунок для вас
Подарунок для вас
Подарунок для вас
Виберіть дивовижний літній подарунок у кошику за умови замовлення на суму від 1200 грн.

Опис парфумів Penhaligon's Hammam Bouquet

Туалетна вода Penhaligon's Hammam Bouquet  — виразний мужній аромат, що надасть вам упевненості в собі в будь який час доби.

  • деревний аромат
  • для сучасного джентльмена
  • як для повсякденного використання, так і для особливих випадків

Склад

початкова нота
бергамот, лаванда
нота серця
жасмин, ірис, кедр, троянда
кінцева нота
бурштин, мускус, сандалове дерево
Тип аромату
Древесний, Східні

Про бренд Penhaligon's

Penhaligon’s — це британський бренд розкішних нішевих парфумів, заснований у 1870 році та названий на честь свого засновника Вільяма Пенхалігона (William Penhaligon). Цей англієць, якому не бракувало творчості та натхнення для створення новинок, використав характерну помпезність свого часу. Його перше творіння — Hammam Bouquet — аромат, натхненний турецькими курортами та їхньою атмосферою.

Сьогодні ви знайдете в портфоліо Penhaligon’s безліч жіночих і чоловічих парфумів, які навіяні неповторними ситуаціями, незвичайними місцями та чарівними моментами. Найпопулярніші з них — Blenheim Bouquet — були виготовлені в 1902 році на вимогу герцога Мальборо у Бленгеймському палаці. Характерними для Penhaligon’s являються також традиційні оригінальні флакони, створені за первинним дизайном засновника — прозоре скло, корок і ефектний бант на горловині.

Починаючи з декадентської вікторіанської ери аж до сьогодні під брендом Penhaligon’s створюються нішеві парфуми для найвибагливіших клієнтів, парфуми, які розповідають історії та черпають натхнення з несподіваних речей.

Оцінка Penhaligon's Hammam Bouquet

Додати нову рецензію

5.0
1 оцінка
1
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження