Проблеми з доставкою
Так як для доставки продукції ми користуємося послугами інших компаній, може статися так, що замовлену продукцію Вам доставлять пізніше вказаного, нами, терміну. В такому випадку, перш за все потрібно дізнатися де знаходиться ваше замовлення. У разі виникнення проблем з доставкою, зв’яжіться з нами як можна швидше.
Доставка кур'єром фірми Міст Експрес
- На Вашу електронну адресу ми відправимо номер Вашої посилки, за допомогою якого Ви можете стежити за її пересуванням
- Ви можете перевірити де знаходиться ваше замовлення на сайті
- Якщо кур'єр двічі не застав Вас в призначеному місці, Ви можете забрати своє замовлення в найближчій філії компанії Міст Експрес
- Якщо кур'єрська фірма втратила ваше замовлення, будь ласка, негайно зв'яжіться з нами, щоб ми могли надіслати Вам нову продукцію, питання, пов’язані з втратою вашого замовлення, ми вирішемо самі
- Ви можете зв'язатися з кур'єрською фірмою за безкоштовним номером 0 800 50 50 44 - дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів, додаткові контакти знайдете на https://t.meest-group.com/ua.
У випадку, якщо перевізник втратив ваше замовлення, або Ви взагалі не можете знайти інформацію про стан Вашого замовлення в інтернеті і не знатимете, що робити, зателефонуйте, будь-ласка, нашому консультанту за номером +38 094 711 47 47 / +38 044 221 41 87 .