

Допоможіть своєму сухому й пошкодженому волоссю та насолоджуйтесь його відновленою красою. Відновлювальна маска TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery миттєво додає пружності та допомагає підтримувати природний баланс вологи у волоссі. Насолоджуйтесь відчуттям міцного волосся, яке знову сяє здоров’ям.
Властивості:
- інтенсивно відновлює дуже сухе й стомлене волосся
- захищає від майбутніх пошкоджень
- особливо підходить для волосся, пошкодженого фарбуванням та випрямлянням
- миттєво зволожує
- волосся робиться блискучим і шовковистим
- зберігає тон пофарбованого волосся
- допомагає підтримувати довготривалу пружність
- має приємний фруктовий аромат
Спосіб застосування:
Використовуйте маску для волосся TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery регулярно 1 раз на тиждень. Кінчиками пальців нанесіть маску на волосся від середини довжини до кінчиків. Залиште на 5 хвилин, після чого ретельно ополосніть.
Властивості
Тип волосся | всі типи волосся |
Властивості | Зволоження, регенерація |
Тип шкіри голови | всі типи шкіри голови |
Проблема з волоссям | пошкоджене волосся, cухе волосся |
Повний список інгредієнтів
Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).