Yves Saint Laurent L'Homme

дезодорант-спрей для чоловіків 150 мл

1×
Yves Saint Laurent L'Homme дезодорант-спрей для чоловіків 150 мл
Yves Saint Laurent L'Homme дезодорант-спрей для чоловіків 150 мл
дезодорант-спрей для чоловіків 150 мл

Код: YSL0088 | Зараз цей продукт недоступний

Спостерігати за наявністю продукту

Ми з радістю повідомимо вас електронною поштою, коли товар буде в наявності. Звичайно, лише від вас залежить, чи ви скористаєтесь пропозицією.

Yves Saint Laurent L'Homme
дезодорант-спрей для чоловіків 150 мл

Спостерігати за наявністю продукту

Ми з радістю повідомимо вас електронною поштою, коли товар буде в наявності. Звичайно, лише від вас залежить, чи ви скористаєтесь пропозицією.

Опис парфумів Yves Saint Laurent L'Homme

Парфумований дезодорант-спрей чудово доповнить парфуми з цієї ж колекції. Ефективно бореться з небажаним потовиділенням, піклується про шкіру пахв і надає їй приємного аромату упродовж багатьох годин.

Про бренд Yves Saint Laurent

Бренд Yves Saint Laurent — це символ індивідуальності, творчості та розкоші, не тільки у світі моди, але й у світі косметики та парфумерії.

Ів Сен-Лоран (Yves Saint Laurent) був одним із найвпливовіших та найвідоміших модельєрів ХХ століття. Впродовж своєї більше ніж сорокарічної кар'єри він створював і змінював модні тенденції, вірячи, що краса — це необмежене висловлення характеру.

Ів Сен-Лоран у своїх 25 років перейняв керівництво будинку моди Dior, ставши першим у історії наймолодшим мистецьким директором у світі високої моди. Свій власний бренд представив світу в 1961 році.

Ексклюзивна косметика, макіяж і оригінальні парфуми Yves Saint Laurent створюють невід'ємну частину цього відомого бренду. Дозвольте, щоб вас зачарувала унікальна композиція аромату Black Opium або побалуйте своє обличчя дотиком засобів із колекції Touche Éclat.

Спробуйте й ви розкіш найкращої продукції, більшість з якої гідно стала іконами. Yves Saint Laurent — це коли краса стає жестом.

Оцінка Yves Saint Laurent L'Homme

Додати нову рецензію

4.0
1 оцінка
1
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження