Burberry My Burberry Black

парфумована вода для жінок 90 мл

3×
Burberry My Burberry Black парфумована вода для жінок 90 мл
Burberry My Burberry Black парфумована вода для жінок 90 мл
4 150грн.

Зекономте 68%
90 мл
1 313грн.

Код: BUR5113 | Більш ніж 20 шт. у наявності
1
Нова Пошта
пʼятниця 30.08.2019
Особисте отримання
пʼятниця 30.08.2019
Burberry My Burberry Black
90 мл | 1 313грн.

Опис парфумів Burberry My Burberry Black

Парфумована вода Burberry My Burberry Black огорне вас елегантним серпанком та стане невід'ємною частиною вашого «я».

  • квітковий аромат
  • для чуттєвої жінки
  • підходить передусім для використання в холодну пору року

Склад

початкова нота
жасмин
нота серця
персик, троянда
кінцева нота
бурштин, пачулі
Тип аромату
Квіткові, Східні

Про бренд Burberry

Burberry — легендарний та істинно британський бренд, який буквально віддзеркалює душу країни свого походження. У світі моди та парфумів Burberry втілює непідвладну часу елегантність, вишуканий стиль та вірність традиціям.

Бренд Burberry виник у 1856 році, коли юний Томас Барбері (Thomas Burberry) почав працювати в магазині одягу для активного відпочинку. Він прагнув розробити нову тканину, а тому вже в 1888 році запатентував свою першу водонепроникну тканину — габардин, який, незважаючи на водонепроникність, залишався повітропроникним.

Практичні моделі одягу Burberry оцінила, наприклад, експедиція Руаля Амундсена (Roald Amundsen) під час подорожі на Південний полюс. Офіцери, які служили під час Першої світової війни, носили пальта, які активно шукали навіть цивільні. В 50-х роках Burberry стали постачальниками для британської королівської родини.

Знаменитий логотип із лицарем на коні, що скаче галопом, і картатий візерунок вже не одне десятиліття слугують синонімом слова «якість», як і косметика чи аромати Burberry. Традиційні цінності бренду приховують в собі кожні парфуми Burberry. Ви можете на власному досвіді переконатися в чарівності британської елегантності.

Оцінка Burberry My Burberry Black

Додати нову рецензію

5.0
3 оцінка
2
1
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження