Серед продукції будинку моди Hermès парфуми з'явилися ще в 30-х роках, а в 1951 році вони стали одним з основних напрямків діяльності. Парфумерія Hermès, над створенням якої завжди працювали справжні майстри та митці, – це авторські парфуми, які сьогодні є втіленням творчих задумів талановитої Крістін Нажель. Вільні, сміливі, сучасні та вишукані парфуми Hermès свідчать про стиль, уміння жити та індивідуальність.
весь текст
Hermès – легендарний французький бренд, один із найстаріших парижських будинків моди, який на своєму прикладі показав усьому світу, як можна створювати розкішні і високоякісні речі протягом століть. Це саме той унікальний бренд, який захоплює своєю багатою і цікавою історією, являється еталонним показником сімейного бізнесу, який передається із покоління у покоління.
Hermès – процвітаюча компанія, яка активно випускає колекції одягу і взуття, сумки і валізи, аксесуари і ювелірні прикраси, годинники і парфумерію.
Історія Hermès розпочинається у 1837 році з невеличкої майстерні в якій виготовляли дуже якісну кінську збрую (упряж, вуздечки, сідла) та елементи для екіпіровки екіпажів (хвіртки для карет). Засновник бренду, Тьєррі Ермес, робив ставку на надійність, міцність та витонченість своїх виробів. Для їх створення він використовував перевірену, якісну сировину, а для роботи в майстерні наймав тільки професіоналів своєї справи. Основні клієнти Ермеса були знатними особами, аристократами, які потребували якісну збрую, для того, щоб підкреслити свій статус і положення у суспільстві. Не дивно, що пізніше, офіційним логотипом бренду стане карета, запряжена конем, зображена на прямокутній окантовці.
Після смерті засновника бренду, компанія перейшла до рук його сина, а пізніше - до онуків - Адольфа та Еміль-Моріса. В цей період бренд активно розвивається і запускає виробництво одягу, взуття та аксесуарів для верхової їзди, гри в поло та гольфу. Прихильниками Hermès стають знамениті політики, бізнесмени, королівські сім’ї, світові лідери і навіть президенти.
Саме Еміль-Морісу, онуку Тьєррі Ермеса, приписують вагомий вклад у розвиток французького бренду. Він чудово розумів, що із дня на день, відбудеться неминучий занепад шорної справи, тому потрібно було рухатися вперед, підлаштуватися під потреби нової епохи та почати створювати щось абсолютно унікальне.
У 1920 році Еміль Ермес купує права на застібку-блискавку у шведського винахідника і починає створювати речі, використовуючи цей дивний елемент. Спочатку, випускають піджаки для гольфу із застібкою, а пізніше - цілу колекцію дорожніх валіз. Згодом розпочинається випуск рукавичок, жіночих сумок на застібці і розкішних годинників.
У 1928 році знаковим в історії французького бренду стає запуск колекції шовкових хустинок. Кожна хустинка, квадратної форми, мала розміри 90*90 сантиметрів і була виготовлена із найкращого шовку. Кожен малюнок на неї наносили вручну, що гарантувало абсолютну унікальність дизайну. З часом, шовкова хустинка Hermès стала справжнім символом французького шику, яку з великим задоволенням носили усі жінки, які могли дозволити собі цю краплинку розкоші. Навіть сама королева Єлизавета II, на поштовій марці Великобританії, була зображена у хустинці Hermès.
Найпопулярнішою моделлю хустинки залишається Brides de Gala, якої продано, більше ніж пів мільйона екземплярів. На ній зображена фірмова тема модного будинку – кінська збруя, а її автором є художник Гюго Грікар.
У 1956 році вийшов випуск журналу Life, на якому була зображена княгиня Монако Грейс Келлі у шовковій хустинці Hermès, а в руках вона тримала елегантну сумку цього ж бренду. Цей знімок створив справжній вибуховий ефект і, вже на наступного дня, кожна жінка мріяла про таку ж саму сумочку.
Hermès вміло використали грандіозний ефект від безкоштовної реклами від самої княгині і почали продавати сумку Kelly Bag тільки за попереднім записом. Охочих придбати бажаний аксесуар було так багато, що інколи бідним жінкам доводилося чекати по кілька місяців.
Через кілька десятків років з’являється ще одна культова сумка Hermès, яка отримала назву в честь англо-французької актриси і співачки Джейн Біркін. У 1981 році, в салоні літака, Джейн випадково розсипала усі свої речі з дорожньої сумки. Як виявилося пізніше, біля неї летів президент модного дому Hermès. У розмові дівчина пожалілася йому на свою незручну і некомфортну сумку. Він, в свою чергу, запропонував намалювати форму ідеальної, на її погляд сумки. Через кілька років сумка Джейн Біркін стала одним із найпопулярніших продуктів модного дому Hermès, завоювавши прихильність усіх жінок світу.
В асортименті Hermès парфуми займають дуже важливе місце, адже є уособленням аристократичного духу культового французького модного дому. Парфумована вода Hermès - синонім розкоші та елітарності, являється невід’ємним аксесуаром, важливим елементом для підкреслення індивідуального стилю і вишуканого смаку.
Перша туалетна вода Eau d`Hermès побачила світ у 1951 році, саме в період активного розвитку і підкорення світової еліти. Ця композиція одразу завоювала популярність серед жінок і чоловіків, адже в ній зуміли поєднати шкіряні ноти з розкішним пряним букетом та цитрусовими фруктами. Таке звучання захоплювало з перших нот і, як справжня непомітна прикраса, завершувала бездоганний образ свого власника.
Справжньою класикою, жіночої парфумерії Hermès, є пряно-квіткова парфумована вода Calèche, яка пробудить не одне жіноче серце завдяки розкішному звучанню альдегідів, окутаних ніжною фіалкою та тендітною трояндою.
Композиція Hermès Kelly була створена на честь знаменитої сумки Kelly Bag і першого класичного аромату Caleche. Легкий квітковий аромат, який приваблює грайливим звучанням конвалії, нарцису і троянди, доповнюють пікантні нотки соковитого грейпфрута. Поступово ви відчуєте перехід у більш густий і пряний шлейф, який спокусливо переливатиметься нотами шкіри і туберози.
Дизайн флакону, який дуже схожий на флакон аромату Calèche, прикрашає особливий ковпачок, який повторює декоративний елемент у вигляді замочку улюбленої сумки принцеси Грейс Келлі.
У 1970 році випустили перший аромат для чоловіків - Equipage. Цей деревний аромат огорне Вас теплими пряними нотками мускатного горіху та шалфею. Землисті відтінки дубового моху делікатно підкреслює квітковий акорд гвоздики і конвалії. Пачулі і боби тонка неординарно виділяються на фоні спокусливого мускусу з солодкуватими ванільними переливами.
Hermès Terre d'Hermès – цитрусово-деревний аромат, який уособлює традиційну класичну композицію для справжнього чоловіка. Елегантна, не вичурна, але дуже стримана і витончена – вона приваблює своїм гармонічним поєднанням апельсину і лимону, приправлених дрібкою чорного перцю. Білий кедр чудово підкреслює нестримну енергію бензоїну, який підсилює звучання пачулі і ветіверу.
Аромат Terre d'Hermès представлений також у форматі туалетної води. Парфумерну композицію Terre d'Hermès доповнюють засоби для догляду за шкірою чоловіка: крем для гоління і тонік після гоління, мило і гель для душу, дезодорант-стік і дезодорант-спрей. Також можна придбати розкішні подарункові набори, коробки яких прикрашені малюнками талановитого художника Hermès - Гюго Грікара.
Розкішною колекцією, яка являється незмінним бестселером бренду і захоплює своєю чарівністю і красою, вважається серія Jardin.
У 2003 році талановитий парфумер Жан-Клод Еллен, створив перший аромат Garden - Un Jardin En Mediterranee, присвячений запашним садам Середземномор'я. Продовженням цієї серії став аромат Hermès Un Jardine Sur Le Nil, який зумів передати усю красу п’янких садів Ніла. Третім ароматом, який вийшов у 2008 році, стала чуттєва композиція Un Jardin Apres La Mousson (Сад після мусона) і останнім - Un Jardin Sur Le Toit (Сад на даху).
На створення парфумованої води Hermès Un Jardin Sur Le Toit, Жан-Клода надихнув розкішний сад, який знаходиться на даху штаб-квартири Hermès у Парижі. Аромат огортає несамовитою пряністю диких трав і свіжістю соковитих яблук і груш. Квіткові акорди магнолії і троянди надають аромату романтичне звучання, яке наповнює легкістю і безтурботністю.
Парфумерні шедеври із колекції Hermès Jardin перенесуть вас у цікаву і захоплюючу подорож по всьому світу, яка подарує вам неймовірні емоції і незабутні враження!