Вартість доставки та оплата

Спосіб доставки

КУР'ЄР (Міст Експрес) – 59  грн.

  • Доставку посилок здійснює служба доставки "МІСТ ЕКСПРЕС".
  • "МІСТ ЕКСПРЕС" більш, ніж 20 років працює на ринку доставки, тому надає максимально зручний сервіс при отриманні замовлення.
  • Доставка замовлення протягом 4-7 дні
  • Вартість доставки 59 грн
  • Ви самостійно визначаєте адресу, куди необхідно доставити Ваше замовлення: додому, в офіс чи в найближче відділення компанії.
  • перед доставкою посилки кур'єр зв'яжеться з Вами і домовиться про дату і час доставки посилки
  • якщо кур'єр не доручить Вам посилку в домовлений з Вами час, тоді він залишить повідомлення з номером телефона, за яким Ви зможете подзвонити, щоб встановити другий термін доручення Вашої посилки, який є також безкоштовним
  • якщо для Вас зручніше  самостійно забрати посилку, Ви можете це зробити в найближчому відділені транспортної компанії МІСТ ЕКСПРЕС
  • будь-ласка, обов’язково перевірте стан  Вашої посилки під час її отримання в присутності кур’єра компанії МІСТ ЕКСПРЕС.
  • за пересуванням своєї посилки Ви можете спостерігати на сайті транспортної компанії  https://t.meest-group.com/ua .
  • додаткову інформацію про послуги транспортної компанії МІСТ ЕКСПРЕС Ви знайдете на www.meest-express.com.ua або за безкоштовним телефонним номером (067) 432 77 07, (050) 432 77 07

ВІДДІЛЕННЯ (Міст Експрес) – 59  грн.

Поштово- логістичний оператор України «Міст Експрес» є одним з лідерів в сегменті доставки відправлень з сервісом «до рук» отримувача. Компанія створена в 2005 році, та являється частиною поштово логістичної групи Meest Group.

В кожному обласному центрі України і в великих містах України працюють склади компанії, з онлайн технологією реєстрації всіх процесів: прийом на склад, видача на доставку, або видача посилок клієнту на складі. Компанія обслуговує більше 100 власних підрозділів, активно розвиває мережу агентських пунктів прийому/видачі відправлень на території України. Володіє найбільшим арсеналом транспорту серед експрес доставок.

Повний перелік відділень, та точок видачі Міст Експрес, адреси та телефони,  а також терміни доставки (on-line вистежування) ви можете дізнатись відвідавши сайт www.meest-express.com.ua.

Спосіб оплати

Банківська картка. Інтернет-платіж

Просимо звернути увагу, що Notino, s.r.o. створено в Чеській Республіці / ЄС. З цієї причини ваш банк може стягувати спеціальну комісію за міжнародну оплату. Для отримання додаткової інформації зверніться до свого банку.

Оплата готівкою при отриманні

Ви оплачуєте вартість замовлення при отриманні товару

Рекламація

Як здійснити рекламацію продукції?

Згідно із Законом про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. (Додаток № 3 - Перелік товарів) - парфумерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

На всю продукцію розповсюджується гарантійний термін якості 24 місяці з дня отримання замовлення.

Якщо у Вас є претензії до продукту: не працює розпилювач, аромат не відповідає, на Вашу думку, оригіналу або ж є інші пошкодження, які не можна визначити без розкриття упаковки, повідомте нам за безкоштовним номером +38 044 221 41 87 (телефонні дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів) або напишіть на info@notino.ua, ми підкажемо, що робити в такій ситуації.

Для того, щоб повернути товар, Вам необхідно надіслати продукт разом з заповненим бланком, який зможете знайти ТУТ. Будь ласка, обов'язково вкажіть ваші контактні дані в бланку та надішліть разом копією рахунку-фактури звичайною поштовою посилкою без післяплати за адресою: Notino s.r.o, Житомир - 29, А/С 70, Україна, індекс 10029. Посилка, відправлена з післяплатою, прийматися не буде! Після отримання нами посилки, продукт буде прийнятий на рекламацію. Рішення по претензії приймається у термін від 10 до 30 днів і повідомляється пред'явнику по електронній пошті або ж по телефону.

Ми дбаємо про своїх клієнтів та нашу репутацію, тому просимо Вас повідомляти нам про порушення. Ми постараємся вирішити будь-яку проблему найкращим чином та в найкоротші терміни. Нашою метою являється клієнт, задоволений нашою продукцією та сервісом, який буде замовляти у нас надалі, а також порекомендує наш магазин своїм друзям і знайомим.

У разі позитивного вирішення питання щодо Вашої рекламації, кошти за послуги Укрпошти за пересилання поштового відправлення будуть Вам повернуті при наявності квітанції за сплату.

Інтернет магазин: www.notino.ua

Назва компанії: Notino s.r.o.
Адреса: Vídeňská 119, Brno, 619 00, Czech republic (9:00-18:00 год)
Телефон: гаряча лінія +38 044 221 41 87 (робочі дні 9-18 год)
Email: info@notino.ua

Офіційне місце знаходження фірми

Notino s.r.o., Londýnské náměstí 881/6, 63900 Brno, Česka republika
IČO: 27609057, DIČ: CZ27609057

Адреса для відправки рекламацій в Україні:

Notino s.r.o
Житомир – 29,
А/С 70
Україна, індекс 10029

Телефон: гаряча лінія +38 044 221 41 87 (робочі дні 9-18 год)

Розірвання угоди

Як розірвати угоду?

У клієнта є право повернути невикористаний товар протягом 5 днів з моменту отримання замовлення. Надсилайте продукт з копією рахунку-фактури звичайною поштовою посилкою без післяплати за адресою: Notino s.r.o, Житомир – 29, А/С 70, Україна, індекс 10029.  Сума за доставку не повертається. Посилка, відправлена з післяплатою, прийматися не буде! У зв'язку з гігієнічними нормами продукція, з розділу «Косметика», поверненню і рекламації не підлягає. Повернення можливе тільки у разі якщо продукт не був використаний. 
Відкритий та використаний продукт прийматися не буде!

У вас виникли питання? Напишіть нам.

Поле, позначене зірочкою *, обов'язкове для заповнення.






Надсилаючи формуляр, ви погоджуєтеся з тим, що компанія Notino, обробить ваші дані з метою обробки вашої заявки на основі законних інтересів. Ви маєте право заперечувати. Ви маєте право відкликати свою згоду будь-коли. Більше інформації представлено в розділі Принципи обробки персональних даних.

Menu