Вартість доставки та оплата

Спосіб доставки

Пункт видачі у Києві – 35  грн.

  • безкоштовна доставка при замовленні від 1000 грн
  • самовивіз здійснюється з пункту видачі у Києві (ТЦ "Олімпійський", вул. Велика Васильківська, 72, поверх 3, бутік 3.18)
  • оплата замовлення можлива картою при оформленнi на сайті або готiвкою через термінал самообслуговування у Пункті видачі (звертаємо увагу, що термінал не видає решту)
  • для отримання замовлення прийдiть лише пiсля того, як отримаєте повідомлення від Meest про надходження посилки у Пункт видачі
  • просимо звернути увагу, що заздалегідь проплачені посилки потрібно отримувати з пред'явленням посвідчення особи

КУР'ЄР (Міст Експрес) – 59  грн.

  • Доставку посилок здійснює служба доставки "МІСТ ЕКСПРЕС".
  • "МІСТ ЕКСПРЕС" більш, ніж 20 років працює на ринку доставки, тому надає максимально зручний сервіс при отриманні замовлення.
  • Доставка замовлення протягом 4-7 дні
  • Вартість доставки 59 грн
  • Ви самостійно визначаєте адресу, куди необхідно доставити Ваше замовлення: додому, в офіс чи в найближче відділення компанії.
  • перед доставкою посилки кур'єр зв'яжеться з Вами і домовиться про дату і час доставки посилки
  • якщо кур'єр не доручить Вам посилку в домовлений з Вами час, тоді він залишить повідомлення з номером телефона, за яким Ви зможете подзвонити, щоб встановити другий термін доручення Вашої посилки, який є також безкоштовним
  • якщо для Вас зручніше  самостійно забрати посилку, Ви можете це зробити в найближчому відділені транспортної компанії МІСТ ЕКСПРЕС
  • Одержувач має право перевірити вміст відправлення перед оплатою. Відкриття посилки проводить виключно кур'єр. Використовувати товари перед оплатою не має можливості. Вибірково оплатити товари не має можливості.
  • за пересуванням своєї посилки Ви можете спостерігати на сайті транспортної компанії  https://t.meest-group.com/ua .
  • додаткову інформацію про послуги транспортної компанії МІСТ ЕКСПРЕС Ви знайдете на www.meest-express.com.ua або за безкоштовним телефонним номером (067) 432 77 07, (050) 432 77 07

ВІДДІЛЕННЯ (Міст Експрес) – 59  грн.

  • Поштово- логістичний оператор України «Міст Експрес» є одним з лідерів в сегменті доставки відправлень з сервісом «до рук» отримувача. Компанія створена в 2005 році, та являється частиною поштово логістичної групи Meest Group.
  • В кожному обласному центрі України і в великих містах України працюють склади компанії, з онлайн технологією реєстрації всіх процесів: прийом на склад, видача на доставку, або видача посилок клієнту на складі. Компанія обслуговує більше 100 власних підрозділів, активно розвиває мережу агентських пунктів прийому/видачі відправлень на території України. Володіє найбільшим арсеналом транспорту серед експрес доставок.
  • Повний перелік відділень, та точок видачі Міст Експрес, адреси та телефони,  а також терміни доставки (on-line вистежування) ви можете дізнатись відвідавши сайт www.meest-express.com.ua.

ПОШТОМАТ (Міст Експрес) – 59  грн.

  • Поштомат - це автоматичний поштовий термінал, за допомогою якого Ви можете в зручний для себе час (без участі оператора) отримати своє замовлення.
  • Це дуже легко та практично, графік роботи з 9:00 -18:00 з пн-сб., детальніше з інформацією Ви, можете ознайомитись на сайті www.meest-express.com.ua.
  • Вже сьогодні дана мережа нараховує більше 1400 поштоматів, де Ви маєте змогу забрати посилку в зручних для Вас відділеннях. Оберіть зручний для вас - https://www.meest-express.com.ua/ua/karta-viddilen
  • Доставка замовлення триває протягом 4-7 днів.
  • Вартість доставки 59 грн.
  • Оплату посилки можливо здійснити за допомогою банківської карти VISA/Master Card виданою ПриватБанк або готівкою.
  • Коли посилка поступить на поштомат, оператор надішле Вам повідомлення з інформацією.

НОВА ПОШТА – 59  грн.

  • Доставка до відділення Нової Пошти
  • Доставка замовлення протягом 4-7 днів
  • Вартість доставки 59 грн
  • Ви самостійно вибираєте відділення Нової Пошти, до якого буде доставлене Ваше замовлення
  • Після прибуття замовлення в Україну, Ви отримаєте інформаційне смс
  • Коли замовлення надійде на вибране відділення Нової Пошти, Ви отримаєте смс, або повідомлення на Viber, або повідомлення у мобільній аплікації Нова Пошта
  • Посилка може перебувати на відділенні Нової Пошти тільки 5 днів, після закінчення цього терміну вона повертається назад до Чехії
  • На третій день зберігання посилки на відділенні Нової Пошти Ви отримаєте ще одне смс
  • Якщо захочете зробити переадресацію посилки на інше відділення Нової Пошти, зверніть увагу на те, що ця послуга є платна, і оплачується одержувачем самостійно
  • За пересуванням своєї посилки Ви можете спостерігати: https://novaposhta.ua/ru/tracking
  • Для отримання додаткової інформації натисніть тут.

Спосіб оплати

Оплата готівкою при отриманні

  • Ви оплачуєте вартість замовлення при отриманні товару

Банківська картка. Інтернет-платіж

  • Просимо звернути увагу, що Notino, s.r.o. створено в Чеській Республіці / ЄС. З цієї причини ваш банк може стягувати спеціальну комісію за міжнародну оплату.
  • Для отримання додаткової інформації зверніться до свого банку.

Рекламація

Як здійснити рекламацію продукції?

Згідно із Законом про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. (Додаток № 3 - Перелік товарів) - парфумерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

На всю продукцію розповсюджується гарантійний термін якості 24 місяці з дня отримання замовлення.

Якщо у Вас є претензії до продукту: не працює розпилювач, аромат не відповідає, на Вашу думку, оригіналу або ж є інші пошкодження, які не можна визначити без розкриття упаковки, повідомте нам за безкоштовним номером +38 094 711 47 47 / +38 044 221 41 87 (телефонні дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів) або напишіть на info@notino.ua, ми підкажемо, що робити в такій ситуації.

Для того, щоб повернути товар, Вам необхідно надіслати продукт разом з заповненим бланком, який зможете знайти ТУТ. Будь ласка, обов'язково вкажіть ваші контактні дані в бланку та надішліть разом копією рахунку-фактури звичайною поштовою посилкою без післяплати за адресою: 
СП РОСАН, вул. Велика Васильківська, 72, м. Київ,
Україна, індекс 03150
ТЦ Олімпійський, 3 поверх, оф 3.18
+ 38067 721 12 37.
Повернення до поштових відділень чи відділень курєрських компаній - прийматись не будуть!
Повернення з післяплатою за доставку чи товар – прийматись не будуть! Після отримання нами посилки, продукт буде прийнятий на рекламацію. Рішення по претензії приймається у термін від 10 до 30 днів і повідомляється пред'явнику по електронній пошті або ж по телефону.

Ми дбаємо про своїх клієнтів та нашу репутацію, тому просимо Вас повідомляти нам про порушення. Ми постараємся вирішити будь-яку проблему найкращим чином та в найкоротші терміни. Нашою метою являється клієнт, задоволений нашою продукцією та сервісом, який буде замовляти у нас надалі, а також порекомендує наш магазин своїм друзям і знайомим.

У разі позитивного вирішення питання щодо Вашої рекламації, кошти за послуги Укрпошти за пересилання поштового відправлення будуть Вам повернуті при наявності квітанції за сплату.

Інтернет магазин: www.notino.ua

Назва компанії: Notino s.r.o.
Адреса: Vídeňská 119, Brno, 619 00, Czech republic (9:00-18:00 год)
Телефон: гаряча лінія +38 094 711 47 47 / +38 044 221 41 87 (пн - пт з 9:00 до 18:00, сб з 9:00 до 17:00)

Email: info@notino.ua

Офіційне місце знаходження фірми

Notino s.r.o., Londýnské náměstí 881/6, 63900 Brno, Česka republika
IČO: 27609057, DIČ: CZ27609057

Адреса для відправки рекламацій в Україні:

СП РОСАН,
вул. Велика Васильківська, 72,
м. Київ,
Україна, індекс 03150
ТЦ Олімпійський, 3 поверх, оф 3.18
+ 38067 721 12 37
 

Телефон: гаряча лінія +38 094 711 47 47 / +38 044 221 41 87 (пн - пт з 9:00 до 18:00, сб з 9:00 до 17:00)

Розірвання угоди

Як розірвати угоду?

У клієнта є право повернути невикористаний товар протягом 5 днів з моменту отримання замовлення. Надсилайте продукт з копією рахунку-фактури звичайною поштовою посилкою без післяплати за адресою: СП РОСАН, вул. Велика Васильківська, 72, м. Київ, Україна, індекс 03150, ТЦ Олімпійський, 3 поверх, оф 3.18, +38067 721 12 37. Сума за доставку не повертається. Посилка, відправлена з післяплатою, прийматися не буде! У зв'язку з гігієнічними нормами продукція, з розділу «Косметика», поверненню і рекламації не підлягає. Повернення можливе тільки у разі якщо продукт не був використаний. 
Відкритий та використаний продукт прийматися не буде!

У вас виникли питання? Напишіть нам.

Поле, позначене зірочкою *, обов'язкове для заповнення.






Надсилаючи формуляр, ви погоджуєтеся з тим, що компанія Notino, обробить ваші дані з метою обробки вашої заявки на основі законних інтересів. Ви маєте право заперечувати. Ви маєте право відкликати свою згоду будь-коли. Більше інформації представлено в розділі Принципи обробки персональних даних.