Вартість доставки та оплата

Спосіб доставки

Пункт видачі у Києві – 35 грн.

  • безкоштовна доставка при замовленні від 1000 грн
  • самовивіз здійснюється з пункту видачі у Києві (ТЦ "Олімпійський", вул. Велика Васильківська, 72, поверх 3, бутік 3.18)
  • оплата замовлення можлива картою при оформленнi на сайті або готiвкою через термінал самообслуговування у Пункті видачі (звертаємо увагу, що термінал не видає решту)
  • для отримання замовлення прийдiть лише пiсля того, як отримаєте повідомлення від Meest про надходження посилки у Пункт видачі
  • просимо звернути увагу, що заздалегідь проплачені посилки потрібно отримувати з пред'явленням посвідчення особи
  • Доставляємо лише на територію України.

КУР'ЄР (Міст Експрес) – 59 грн.

  • Доставку посилок здійснює служба доставки "МІСТ ЕКСПРЕС".
  • "МІСТ ЕКСПРЕС" більш, ніж 20 років працює на ринку доставки, тому надає максимально зручний сервіс при отриманні замовлення.
  • Доставка замовлення протягом 4-7 дні
  • Вартість доставки 59 грн
  • Ви самостійно визначаєте адресу, куди необхідно доставити Ваше замовлення: додому, в офіс чи в найближче відділення компанії.
  • перед доставкою посилки кур'єр зв'яжеться з Вами і домовиться про дату і час доставки посилки
  • якщо кур'єр не доручить Вам посилку в домовлений з Вами час, тоді він залишить повідомлення з номером телефона, за яким Ви зможете подзвонити, щоб встановити другий термін доручення Вашої посилки, який є також безкоштовним
  • якщо для Вас зручніше  самостійно забрати посилку, Ви можете це зробити в найближчому відділені транспортної компанії МІСТ ЕКСПРЕС
  • Одержувач має право перевірити вміст відправлення перед оплатою. Відкриття посилки проводить виключно кур'єр. Використовувати товари перед оплатою не має можливості. Вибірково оплатити товари не має можливості.
  • за пересуванням своєї посилки Ви можете спостерігати на сайті транспортної компанії  https://t.meest-group.com/ua .
  • додаткову інформацію про послуги транспортної компанії МІСТ ЕКСПРЕС Ви знайдете на www.meest-express.com.ua або за безкоштовним телефонним номером (067) 432 77 07, (050) 432 77 07
  • Доставляємо лише на територію України.

ВІДДІЛЕННЯ (Міст Експрес) – 59 грн.

  • Поштово- логістичний оператор України «Міст Експрес» є одним з лідерів в сегменті доставки відправлень з сервісом «до рук» отримувача. Компанія створена в 2005 році, та являється частиною поштово логістичної групи Meest Group.
  • В кожному обласному центрі України і в великих містах України працюють склади компанії, з онлайн технологією реєстрації всіх процесів: прийом на склад, видача на доставку, або видача посилок клієнту на складі. Компанія обслуговує більше 100 власних підрозділів, активно розвиває мережу агентських пунктів прийому/видачі відправлень на території України. Володіє найбільшим арсеналом транспорту серед експрес доставок.
  • Повний перелік відділень, та точок видачі Міст Експрес, адреси та телефони,  а також терміни доставки (on-line вистежування) ви можете дізнатись відвідавши сайт www.meest-express.com.ua.
  • Доставляємо лише на територію України.

ПОШТОМАТ (Міст Експрес) – 59 грн.

  • Поштомат - це автоматичний поштовий термінал, за допомогою якого Ви можете в зручний для себе час (без участі оператора) отримати своє замовлення.
  • Це дуже легко та практично, графік роботи з 9:00 -18:00 з пн-сб., детальніше з інформацією Ви, можете ознайомитись на сайті www.meest-express.com.ua.
  • Вже сьогодні дана мережа нараховує більше 1400 поштоматів, де Ви маєте змогу забрати посилку в зручних для Вас відділеннях. Оберіть зручний для вас - https://www.meest-express.com.ua/ua/karta-viddilen
  • Доставка замовлення триває протягом 4-7 днів.
  • Вартість доставки 59 грн.
  • Оплату посилки можливо здійснити за допомогою банківської карти VISA/Master Card виданою ПриватБанк або готівкою.
  • Коли посилка поступить на поштомат, оператор надішле Вам повідомлення з інформацією.
  • Доставляємо лише на територію України.

НОВА ПОШТА – 59 грн.

  • Доставка до відділення Нової Пошти
  • Доставка замовлення протягом 4-7 днів
  • Вартість доставки 59 грн
  • Ви самостійно вибираєте відділення Нової Пошти, до якого буде доставлене Ваше замовлення
  • Після прибуття замовлення в Україну, Ви отримаєте інформаційне смс
  • Коли замовлення надійде на вибране відділення Нової Пошти, Ви отримаєте смс, або повідомлення на Viber, або повідомлення у мобільній аплікації Нова Пошта
  • Посилка може перебувати на відділенні Нової Пошти тільки 5 днів, після закінчення цього терміну вона повертається назад до Чехії
  • На третій день зберігання посилки на відділенні Нової Пошти Ви отримаєте ще одне смс
  • Якщо захочете зробити переадресацію посилки на інше відділення Нової Пошти, зверніть увагу на те, що ця послуга є платна, і оплачується одержувачем самостійно
  • За пересуванням своєї посилки Ви можете спостерігати: https://novaposhta.ua/ru/tracking
  • Доставляємо лише на територію України.
  • Для отримання додаткової інформації натисніть тут.

Спосіб оплати

Оплата готівкою при отриманні

  • Ви оплачуєте вартість замовлення при отриманні товару

Банківська картка. Інтернет-платіж

  • Просимо звернути увагу, що Notino, s.r.o. створено в Чеській Республіці / ЄС. З цієї причини ваш банк може стягувати спеціальну комісію за міжнародну оплату.
  • Для отримання додаткової інформації зверніться до свого банку.
  • Вам набридає вносити реквізити для оплати знову і знову? Ви можете вибрати зручний спосіб збереження даних для подальших покупок просто поставивши галочку біля опції „Зберегти дані картки для наступної покупки“. Дані вашої картки будуть зберігатися як захищена інформація у нашій платіжній системі і наступного разу, коли ви будете робити покупки, ви можете просто вибрати, з якою карткою ви хочете оплатити, без тривалого заповнення платіжних реквізитів. Наші співробітники не мають доступу до цієї конфіденційної інформації. Ви можете керувати своїми картками у своєму акаунті на вкладці "Мої картки"

Рекламація

Як здійснити рекламацію продукції?

РЕКЛАМАЦІЯ

Незважаючи на те, що відсоток дефектів товару, який ми доставляємо, незначний, ми би хотіли вас запевнити, що у разі виявлення будь-яких недоліків ми в терміновому порядку розглянемо ваше звернення, щоб ви залишились задоволеними. У наших інтересах вирішити все якомога швидше, тому не потрібно хвилюватися, що вам доведеться чекати довго (як правило, все вирішується упродовж декількох днів).

У якому випадку можна здійснити рекламацію?

Ми несемо відповідальність за дефекти продукції під час доставки, а також ті, які можуть виникнути упродовж 24 місяців. Однак ми не несемо відповідальності за будь-які нові дефекти, зокрема якщо вони виникли в результаті неправильного користування. Ми не відповідаємо за дефекти товару, що був у вжитку. У випадках товару з визначеним терміном використання ми відповідаємо за те, щоб цей товар був придатним для використання упродовж цього терміну.

Звертаємо вашу увагу, що підвищена чутливість чи алергічна реакція на придбаний товар не може класифікуватися як дефект продукту. Також не вважаються дефектом товару недоліки подарунків та інших безкоштовних предметів, які ми надаємо як бонуси. Зображення товару в нашому інтернет-магазині мають ілюстративний характер і не обов'язково відображають точні властивості продукції (наприклад, упаковка може відрізнятися, якщо її змінено виробником).

Які права є в мене під час оформлення рекламації?

У разі виявлення дефекту товару, після досягнення спільної згоди, ми можемо домовитися про компенсацію коштів у вигляді купона.

Також ви можете подати запит на усунення дефекту шляхом доставки нового товару або ж його ремонту.

Якщо усунення дефекту невідповідне або неможливе з нашого боку, ви маєте право вимагати відповідну знижку. У такому випадку ви залишаєте продукт у себе, а ми повертаємо вам частину коштів за покупку. Якщо йдеться про значний дефект, ви маєте право розірвати договір. У такому разі ви надсилаєте нам продукт, а ми повертаємо вам повну його вартість.

Як здійснити рекламацію?

Якщо ви вирішили оформити рекламацію, надішліть продукт Укрпоштою  на адресу СП РОСАН, вул. Велика Васильківська, 72, м. Київ, Україна, індекс 03150, ТЦ Олімпійський, 3 поверх, оф 3.18, + 38 067 721 12 37 разом із заповненим бланком, який можна знайти тут .

Звертаємо увагу, що повернення до поштових відділень чи відділень курєрських компаній прийматись не будуть!

Повернення з післяплатою за доставку чи товар – прийматись не будуть! 

Також ви можете повернути продукт особисто в нашому пункті видачі в ТЦ «Олімпійський», бутік 3.18. Якщо ви заповнюєте бланк без допомоги нашого персоналу, обов'язково зазначте причину дефекту товару або опишіть, у чому полягає сам дефект, а також побажання щодо вирішення рекламації.

Ми проінформуємо вас щодо процесу рекламації (прийняття, рішення чи відмови), надіславши повідомлення електронної пошти або текстове повідомлення. Також ми можемо зателефонувати вам.

У разі позитивного вирішення питання щодо Вашої рекламації, кошти за послуги Укрпошти за пересилання поштового відправлення будуть Вам повернуті при наявності квитанції за сплату.

Ми негайно приймаємо рішення щодо рекламації. Як правило, рішення щодо рекламації, зважаючи на термін усунення дефекту, ви отримаєте зазвичай не пізніше ніж через 30 днів. Для дотримання встановленого терміну просимо вас про співпрацю.

Контакти

На будь-які ваші питання стосовно рекламації ми залюбки відповімо, якщо ви зв'яжетеся з нами за адресою електронної пошти info@notino.ua або за номером телефону +38 094 711 47 47/+38 044 221 41 87.

Розірвання угоди

Як розірвати угоду?

РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ ПРИЧИНИ (ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ)

Ви помилилися з вибором? Обираючи парфуми чи косметику в нас, ви можете не хвилюватися. Ви можете розірвати договір без зазначення причини упродовж 90 днів.

У якому випадку я можу розірвати договір без зазначення причини?

Купуючи товар у нас, ви можете повернути будь-який продукт. Винятком є товари, які:

a) є індивідуальним замовленням, виготовленим на вашу вимогу (наприклад, упаковка із гравіруванням);

б) не підлягає поверненню з гігієнічних причин (наприклад, відкриті косметичні чи інші вироби, які безпосередньо контактують зі шкірою).

Також причиною для розірвання договору не може бути подарункова упаковка товару, коли ми вже запакували товар для вас. Звертаємо вашу увагу, що згідно із законом ви несете відповідальність за зниження вартості товару внаслідок використання його в інший спосіб, ніж цього потрібно для ознайомлення з характеристиками та функціональністю товару (наприклад, користуєтесь парфумами після того, як ви вже їх протестували). У такому випадку ми можемо вам повернути тільки часткову суму від повної вартості.

Що робити, якщо я хочу розірвати договір, не вказуючи причини?

Упродовж 90 днів із моменту отримання замовлення повідомте нам про своє рішення щодо розірвання договору. Найзручніший спосіб — зв'язатися з нами за допомогою електронної пошти info@notino.ua або за номером телефону +38 094 711 47 47/+38 044 221 41 87. Ви також можете скористатися зразком бланку для розірвання договору, який можна знайти тут.

Із моменту розірвання договору у вас є 14 днів, щоб повернути товар. Ви можете зробити це, надіславши його нам  Укрпоштою  за адресою СП РОСАН, вул. Велика Васильківська, 72, м. Київ, Україна, індекс 03150, ТЦ Олімпійський, 3 поверх, оф 3.18, +38067 721 12 37 або особисто звернувшись у наш пункт видачі.

Хочемо також повідомити, що Ви несете всі витрати на доставку повернутого товару.

Звертаємо увагу, що повернення до поштових відділень чи відділень курєрських компаній прийматись не будуть!

Повернення з післяплатою за доставку чи товар – прийматись не будуть! 

Ми стараємось вирішити будь -яку ситуацію найкращим чином та в найкоротші терміни. Рішення по розірванні договору без зазначення причин зазвичай вирішується у термін 7-14 днів. У разі більш детальної перевірки термін може бути продовжений. Відповідь ви отримаєте зазвичай не пізніше ніж через 30 днів.

Контакти

Ми з радістю відповімо на всі ваші питання стосовно розірвання договору без зазначення причини, якщо ви зв'яжетесь з нами за адресою електронної пошти info@notino.ua або за номером телефону +38 094 711 47 47/+38 044 221 41 87.

У вас виникли питання? Напишіть нам.

Поле, позначене зірочкою *, обов'язкове для заповнення.






Надсилаючи формуляр, ви погоджуєтеся з тим, що компанія Notino, обробить ваші дані з метою обробки вашої заявки на основі законних інтересів. Ви маєте право заперечувати. Ви маєте право відкликати свою згоду будь-коли. Більше інформації представлено в розділі Принципи обробки персональних даних.