Легка рекламація

РЕКЛАМАЦІЯ

Незважаючи на те, що відсоток дефектів товару, який ми доставляємо, незначний, ми би хотіли вас запевнити, що у разі виявлення будь-яких недоліків ми в терміновому порядку розглянемо ваше звернення, щоб ви залишились задоволеними. У наших інтересах вирішити все якомога швидше, тому не потрібно хвилюватися, що вам доведеться чекати довго (як правило, все вирішується упродовж декількох днів).

У якому випадку можна здійснити рекламацію?

Ми несемо відповідальність за дефекти продукції під час доставки, а також ті, які можуть виникнути упродовж 24 місяців. Однак ми не несемо відповідальності за будь-які нові дефекти, зокрема якщо вони виникли в результаті неправильного користування. Ми не відповідаємо за дефекти товару, що був у вжитку. У випадках товару з визначеним терміном використання ми відповідаємо за те, щоб цей товар був придатним для використання упродовж цього терміну.

Звертаємо вашу увагу, що підвищена чутливість чи алергічна реакція на придбаний товар не може класифікуватися як дефект продукту. Також не вважаються дефектом товару недоліки подарунків та інших безкоштовних предметів, які ми надаємо як бонуси. Зображення товару в нашому інтернет-магазині мають ілюстративний характер і не обов'язково відображають точні властивості продукції (наприклад, упаковка може відрізнятися, якщо її змінено виробником).

Які права є в мене під час оформлення рекламації?

У разі виявлення дефекту товару, після досягнення спільної згоди, ми можемо домовитися про компенсацію коштів у вигляді купона.

Також ви можете подати запит на усунення дефекту шляхом доставки нового товару або ж його ремонту.

Якщо усунення дефекту невідповідне або неможливе з нашого боку, ви маєте право вимагати відповідну знижку. У такому випадку ви залишаєте продукт у себе, а ми повертаємо вам частину коштів за покупку. Якщо йдеться про значний дефект, ви маєте право розірвати договір. У такому разі ви надсилаєте нам продукт, а ми повертаємо вам повну його вартість.

Як здійснити рекламацію?

Якщо ви вирішили оформити рекламацію, надішліть продукт Укрпоштою  на адресу СП РОСАН, вул. Велика Васильківська, 72, м. Київ, Україна, індекс 03150, ТЦ Олімпійський, 3 поверх, оф 3.18, + 38 067 721 12 37 разом із заповненим бланком, який можна знайти тут .

Звертаємо увагу, що повернення до поштових відділень чи відділень курєрських компаній прийматись не будуть!

Повернення з післяплатою за доставку чи товар – прийматись не будуть! 

Також ви можете повернути продукт особисто в нашому пункті видачі в ТЦ «Олімпійський», бутік 3.18. Якщо ви заповнюєте бланк без допомоги нашого персоналу, обов'язково зазначте причину дефекту товару або опишіть, у чому полягає сам дефект, а також побажання щодо вирішення рекламації.

Ми проінформуємо вас щодо процесу рекламації (прийняття, рішення чи відмови), надіславши повідомлення електронної пошти або текстове повідомлення. Також ми можемо зателефонувати вам.

У разі позитивного вирішення питання щодо Вашої рекламації, кошти за послуги Укрпошти за пересилання поштового відправлення будуть Вам повернуті при наявності квитанції за сплату.

Ми негайно приймаємо рішення щодо рекламації. Як правило, рішення щодо рекламації, зважаючи на термін усунення дефекту, ви отримаєте зазвичай не пізніше ніж через 30 днів. Для дотримання встановленого терміну просимо вас про співпрацю.

Контакти

На будь-які ваші питання стосовно рекламації ми залюбки відповімо, якщо ви зв'яжетеся з нами за адресою електронної пошти info@notino.ua або за номером телефону +38 094 711 47 47/+38 044 221 41 87.

У вас виникли питання? Напишіть нам.








Надсилаючи формуляр, ви погоджуєтеся з тим, що компанія Notino, обробить ваші дані з метою обробки вашої заявки на основі законних інтересів. Ви маєте право заперечувати. Ви маєте право відкликати свою згоду будь-коли. Більше інформації представлено в розділі Принципи обробки персональних даних.