Перейти до основного вмісту

Інформація для клієнтів

Завдяки професійності нашого відділу логістики, протягом останніх трьох років не було жодного випадку, щоб клієнт отримав не ту продукцію, яку замовляв. Ми гарантуємо доставку замовленої Вами продукції неушкодженою і в оригінальній упаковці.

Знижки та купони на знижку

Кожну знижку або купон  можна використати лише один раз, якщо на купоні не зазначено інше. Якщо купон буде використано декілька раз продавець має право скасувати знижку.

У разі перевищення розміру подарункового сертифікату або купону на знижку вартості замовлення, невикористана різниця знижки на нове замовлення не переноситься і автоматично згорає.

Оплата та прийом посилок

Вартість доставки однієї посилки становить від 60 до 90 гривен в залежності від способу доставки.

Хочемо звернути Вашу увагу на те, що ми відправляємо посилки з післяплатою - замовлення видається одержувачу лише після внесення визначеної відправником суми післяплати готівкою кур'єру.

У разі пошкодження продукції при перевезенні або при виявленні браку замовленого продукту, складіть акт з кур'єром, вказавши всі розбіжності. Повертати кур'єрові відкриту посилку не можна. Всі питання щодо розбіжностей в замовленні вирішуються з компанією відправником, тобто з нами. Одразу повідомте нам про те, що трапилося за безкоштовним номером +38 094 711 47 47 / +38 044 221 41 87 (пн - пт з 9:00 до 18:00, сб з 9:00 до 17:30) і ми зробимо все можливе, щоб вирішити проблему в найкоротші терміни.

Претензії клієнтів, що стосуються пошкодження або відсутності продукту в посилці, які були виявлені після відходу працівника кур'єрської служби, не підтверджені актом, прийматися не будуть.

Оскільки ми не беремо жодної передоплати, наші відносини з клієнтом будуються на принципах довіри і взаємоповаги. Тому просимо заздалегідь ретельно визначитися із замовленням. Ваше замовлення в 90% випадків йде в роботу в той же день. Оформлення замовлення фактично є вашою згодою в подальшому викупити замовлений і привезений для вас товар на умовах і в строки, озвучені нами в момент оформлення (безперечно, якщо вас влаштовує його якість і ми не порушили обіцяних термінів доставки). Щиро просимо поважати наші умови, адже ми завжди прагнемо йти вам назустріч і забезпечувати максимально комфортні умови замовлення! Заздалегідь вдячні за довіру, повагу й розуміння!

Повернення продукції

У клієнта є право повернути невикористаний товар протягом 90 днів з моменту отримання замовлення. Надсилайте товар разом із заповненим бланком на відділення Укрпошти № 150, адреса отримувача - СП РОСАН, вул. Велика Васильківська, 72, м. Київ, Україна, 03150. Сума за доставку не повертається. Посилка, відправлена з післяплатою, прийматися не буде! У відповідності до гігієнічних норм продукція з розділу «Косметика» поверненню і рекламації не підлягає. Повернення можливе тільки у разі якщо продукт не був використаний.  
Відкритий та використаний продукт прийматися не буде! 
 

Рекламація

Згідно із Законом про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. (Додаток № 3 - Перелік товарів) - парфумерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

На всю продукцію розповсюджується гарантійний термін якості 24 місяці з дня отримання замовлення.

Якщо у Вас є претензії до продукту: не працює розпилювач, аромат не відповідає, на Вашу думку, оригіналу або ж є інші пошкодження, які не можна визначити без розкриття упаковки, повідомте нам за безкоштовним номером +38 094 711 47 47 / +38 044 221 41 87 (пн - пт з 9:00 до 18:00, сб з 9:00 до 17:30) або напишіть на [email protected], ми підкажемо, що робити в такій ситуації.

Для того, що б пред'явити рекламацію, необхідно надіслати продукт з письмовою претензією, з обов'язковим вказанням ваших контактних даних на відділення Укрпошти № 150, адреса отримувача - СП РОСАН, вул. Велика Васильківська, 72, м. Київ, Україна, 03150. Посилка, відправлена з післяплатою, прийматися не буде! Після отримання нами посилки, продукт буде прийнятий на рекламацію. Рішення по претензії приймається у термін від 10 до 30 днів і повідомляється пред'явнику по електронній пошті або ж по телефону.

Ми дбаємо про своїх клієнтів та нашу репутацію, тому просимо Вас повідомляти нам про порушення. Ми постараємся вирішити будь-яку проблему найкращим чином та в найкоротші терміни. Нашою метою являється клієнт, задоволений нашою продукцією та сервісом, який буде замовляти у нас надалі, а також порекомендує наш магазин своїм друзям і знайомим.

Інтернет магазин: www.notino.ua

Назва компанії: Notino s.r.o.
Адреса: Londýnské náměstí 881/6, 639 00 Brno, Czech republic 
Телефон: гаряча лінія +38 094 711 47 47 / +38 044 221 41 87 (пн - пт з 9:00 до 18:00, сб з 9:00 до 17:30)
Email: [email protected]

Офіційне місце знаходження фірми

Notino s.r.o., Londýnské náměstí 881/6, 639 00 Brno
IČO: 27609057, DIČ: CZ27609057

Компанія зареєстрована в районному суді м.Брно за номером C 101025.

Адреса для відправки рекламацій в Україні:

Відділення Укрпошти № 150
Адреса отримувача - СП РОСАН
вул. Велика Васильківська, 72
м. Київ, Україна, 03150
+38067 721 12 37
 

Телефон: гаряча лінія +38 094 711 47 47 / +38 044 221 41 87 (пн - пт з 9:00 до 18:00, сб з 9:00 до 17:30)

У вас виникли питання? Напишіть нам.








Надсилаючи формуляр, ви погоджуєтеся з тим, що компанія Notino, обробить ваші дані з метою обробки вашої заявки на основі законних інтересів. Ви маєте право заперечувати. Ви маєте право відкликати свою згоду будь-коли. Більше інформації представлено в розділі Принципи обробки персональних даних.