LANCÔME

Lancôme

Історія Lancôme, всесвітньо відомого бренду якісного косметичного догляду за красою, створюється уже понад 80 років. З моменту свого заснування в 1935 році продукція Lancôme відзначається перевіреними результатами та пишається подихом французького шарму.
Вже в перший рік свого заснування компанія презентувала на ринку перші парфуми, а на захват публіки не довелось довго очікувати. Рік потому компанія розробила крем для шкіри Lancôme, що завдяки своїм незвичайним властивостям і сьогодні залишається невід'ємною частиною косметички кожної жінки. Сьогодні засоби та парфуми Lancôme належать до найбільш продаваних у своїй категорії.
Бренд Lancôme цінує жінок і допомагає їм підвищити впевненість в собі. Спробуйте й ви косметику та парфуми Lancôme — бути самою собою та почуватися просто чудово ще ніколи не було так просто.

весь текст скритий текст

Зобразити фільтр Приховати фільтр

Цінова категорія

-

Подарунки та акції

Колекція

Зобразити наступні

Оцінка

  •   71
  •   13
  •   5
Лідери продажу

Французький шик та елегантність

Вже понад кілька століть поспіль саме Франція являється центром парфумерного мистецтва та залишається головним законодавцем моди та стилю. Створення елітного косметичного бренду Lancome стало яскравим втіленням найкращих французьких традицій, в яких поєднуються відголоски минулих епох та сміливі новаторські ідеї сьогодення. Всесвітньо відомий бренд уособлює нестаріючу класику, жіночність, елегантність та витонченість, які являються ключовими ознаками французького шику та розкоші. 

Lancome – символ жіночої краси

Історія зародження бренду Lancome розпочинається з талановитого менеджера і підприємця Армана Птіжана та його мрії створити унікальний косметичний бренд, який би втілював увесь колорит романтичної Франції і став його невід’ємним символом.

З 1925 року він почав працювати у престижній косметичній компанії Coty, яка пізніше відіграє важливу роль у його майбутній кар’єрі. Отримавши чималий досвід у сфері торгівлі та дипломатії, Арман направив усі свої сили на розробку нового бренду, який з’явився на світ у 1935 році.

Після прогулянки по руїнам зруйнованого середньовічного замку Le Château De Lancosme у місті Шатору, Арман настільки був вражений його красою та величчю, що вирішив назвати свій новий бренд Lancome. Пишні трояндові кущі, які обвивали замок з усіх сторін, теж відіграли свою знакову роль. Пізніше, офіційним логотипом бренду Lancome став золотий бутон розкішної троянди, який з давніх часів вважається символом жіночої краси, ніжності та вишуканості.

Основна концепція косметичного бренду базується на наслідуванні та збереженні класичної французької традиції, яка нерозривно пов’язана з такими поняттями, як висока якість та ексклюзивність. 

Випуск парфумерної колекції – перша сходинка до успіху

Великий вплив на майстерність Армана Птіжана здійснив один із найяскравіших і найталановитіших парфумерів XX століття – Франсуа Коті. Він особисто навчив Армана основним секретам парфумерного мистецтва, які пізніше надихнули засновника компанії Lancome на випуск ексклюзивної колекції парфумів. Саме парфуми Lancome відкрили  перед Птіжаном усі двері безмежного світу краси і дозволили завоювати прихильність французької еліти.

Всього п’ять флаконів парфумерної води, які представив Арман на виставці в Брюсселі, стали рухомим механізмом для активного розвитку бренду та відкриття магазинів по всій Франції, а пізніше, ще у 30-ти країнах світу. Вважається, що саме завдяки розкішному дизайну флаконів, який розробив талановитий художник Жорж Делом, про заповітну пляшечку аромату Lancome почала мріяти кожна жінка. 

Стрімкий розвиток французького бренду Lancome

Підприємливий Арман Птіжан не збирався зупинятися на досягнутому та почав розробляти косметику по догляду за шкірою. У 1936 році вийшла серія Nutrix, яка була направлена на миттєве відновлення та живлення дуже сухої, тьмяної та зневодненої шкіри. Арман Птіжан розумів, яке важливе значення для кожної жінки має макіяж, тому у 1951 році з’являється декоративна косметика Lancome, яка була представлена розкішними помадами у екстравагантному дизайні. Кремову текстуру помад підкреслював приємний аромат та насичені відтінки, які дозволяли кожній жінці експериментувати у створенні щоденного макіяжу.

Випускаючи новий унікальний продукт, Арман Птіжан дотримувався трьох основних принципів, які забезпечували неймовірний успіх його косметиці:

  1. Висока якість сировини та ефективні компоненти;
  2. Розкішний дизайн упаковки, який має приваблювати і викликати потрібні емоції та бажання придбати товар;
  3. Доступна ціна на продукцію, яку собі зможе дозволити середній клас. 

Скарби парфумерного світу Lancome

Парфуми Ланком завжди займали особливе місце та відповідний статус, так як стали основним плацдармом для стрімкого розвитку та популяризації бренду. Елегантні творіння Птіжана надихали та ставали невід’ємним елементом вишуканості та досконалості у середині XX століття. Ланком парфуми уособлюють найкращі якості справжньої жінки у стилі французького шику – стильної, самодостатньої, сміливої, незалежної та щирої.

У 1952 році з’явилася культова парфумована вода Lancome Tresor, яку помістили у неймовірно красивий та багатий флакон ручної роботи у вигляді діаманту з 75 відшліфованими гранями. Ланком Трезор – це чуттєва східна композиція, з розкішною фруктово-квітковою базою, доповненою пікантними спеціями та соковитою м’якоттю абрикоса та персика, яку огортають бальзамічні ноти амбри, смоли та мускусу.

Аромат Lancome Climat, який створив у 1967 році Жерар Гоупі, став одним із найяскравіших символів середини XX століття. Цей аромат був настільки популярним і бажаним, що жінки переплачували у кілька разів його реальну ринкову вартість аби отримати у перекупників завітний флакон з ніжною есенцією. В композиції Lancome Climat квіткове розмаїття фіалки, конвалії, жасмину та троянди доповнюють яскраві переливи альдегідів та зігріваючі деревні компоненти.

Аромат Lancome Miracle відкрив нову епоху парфумерії, символом якого стала сильна, яскрава та життєрадісна жінка. В прямокутному, елегантному флаконі прихована чудодійна есенція ніжно-рожевого кольору, створена талановитим Альбертом Морілласом. Ланком Міракл представляє грайливе звучання соковитого мандарину та лічі, окутану романтичною вуаллю з білої фрезії, магнолії та жасмину. Мускусно-амброве серце підсилюють терпкі ноти свіжого імбиру та дарують несамовито стійкий та багатогранний шлейф.

Справжньою зіркою в парфумерному світі Lancome стала колекція Tresor, яка уособлює усю красу та чуттєвість квітково-східних акордів. Особливої уваги заслуговує композиція Lancome Tresor Midnight Rose, яка заворожує оксамитовою солодкістю тендітної троянди у спокусливому поєднанні з соковитою малиною та листям чорної смородини. Пекучий рожевий перець, разом з гіркою ваніллю, відкривають привабливий та пікантний шлейф аромату.

Гіпнотизуюча та містична парфумована вода Lancome Hypnose, яку створили у 2005 році талановиті парфумери Аннік Менардо та Тьєрі Вассер, підкреслить таємничість та привабливість своєї власниці. Східна композиція володіє особливою силою та магнетизмом, який окутує тіло спокусливою ваніллю та пасифлорою. Класичне поєднання жасмину та гарденії відтіняє деревні ноти ветиверу і надає аромату вибухову жіночу енергію, яка приваблює протилежну стать. Чарівна гурманська есенція, прихована у ніжно-блакитному флаконі, нагадує витончений жіночий силует. Ланком Гіпноз стане справжньою прикрасою, невидимою вуаллю на тендітному жіночому тілі.

Французький бренд Lancome продовжує дивувати своїх прихильників парфумерними шедеврами і тому, у 2019 році, випускає ще одну цікаву новинку – парфумовану воду  Lancome Idole. Особливу увагу привертає оригінальний дизайнерський флакон, унікальність якого полягає у товщині, яка складає всього 15 міліметрів.

Адріана Медіна Баез та Шьямала Мезонд’є створили досить ніжну та романтичну композицію, в якій італійський бергамот доповнює соковиту, кремову грушу, а білий мускус та ваніль підкреслюють легкість та невагомість тендітної троянди і ніжного жасмину. 

La Vie Est Belle – аромат радості та кохання

Колекція Lancome La Vie Est Belle перекладається як "життя прекрасне" і являється основним лозунгом сучасної жінки. Жити в гармонії з собою і навколишнім світом, творити, надихати і розвиватися – те, що потребує кожна жінка. Аромати серії La Vie Est Belle, як ковток свіжого повітря, окриляють та надають впевненість у своїх силах, захоплюють своїм неповторним гурманським звучанням з інтригуючими квітковими вкрапленнями ірису, флердоранжу та жасмину самбак.

Один із фланкерів, туалетна вода Lancome La Vie Est Belle En Rose – справжня фруктово-квіткова феєрія, яка відкривається дзвінкими ягідними нотами, прикрашенимим пудровою ніжністю примхливої троянди та солодкого ірису. Пишні бутони півонії надають аромату ніжне та спокійне звучання, яке доповнює і посилює сандалове дерево і пачулі. 

Вишукана косметика  для вашого бездоганного макіяжу

Більше 70 років косметика Ланком являється символом високої якості та доступної розкоші. Опираючись на актуальні модні тенденції та попит у суспільстві, бренд випускає революційні продукти, які відрізняються інноваційними формулами, унікальними текстурами та різнобарвними палітрами.

Знаковим продуктом, який з’явився у 1967 році, стала унікальна тушь Ланком Lancômatique. Завдяки спеціальній формулі, запатентованій в лабораторії компанії, тепер кожна жінка змогла без будь-яких проблем збільшити довжину, об’єм та товщину вій.

З 2004 року французький бренд випускає культову туш Lancome Hypnose, яка стала незмінним бестселером та одним з найулюбленіших косметичних засобів професійних візажистів. Спеціальна формула SoftSculpt у складі туші, дозволяє збільшити об’єм вій у 8 разів, а комплекс вітамінів та масел відновлюють пошкоджені вії, надаючи їм неймовірний блиск, м’якість та еластичність.

Поява таких серій декоративної косметики, як Lancome Teint Miracle та Teint Idole, подарували унікальну можливість кожній жінці створювати професійний, стійкий та бездоганний макіяж в домашніх умовах.

Широка палітра відтінків рідкої тональної основи Teint Idole Ultra Wear, на основі зволожуючих компонентів, забезпечує ідеально рівне та стійке покриття, яке маскує усі недоліки шкіри. Впоратися з більш складними проблемами допомагає кремовий коректор Lancome Teint Idole Ultra Wear Camouflage. А підправити макіяж у будь-який момент буде зручно з тональним кушоном Lancome Teint Idole Ultra Cushion або тональною основою у вигляді стіка Lancome Teint Idole Ultra Wear Foundation Stick.

Історія зародження декоративної косметики Lancome розпочалася з появи колекції помад в унікальному дизайні. Але, і до сьогодні, бренд продовжує випускати не менш розкішні та якісні косметичні засоби, які є справжньою прикрасою не тільки для губ, а й жіночої косметички. Стійка зволожуюча помада Lancome L’Absolu Rouge Cream, блиски з різними текстурами Lancome L’Absolu Gloss Cream та зволожуюче двофазне масло Lancome Juicy Shaker підкреслять природню красу і доповнять ваш неймовірний образ! 

Ефективні засоби для догляду за шкірою

Справжнім проривом у світі косметології став випуск засобів для шкіри обличчя серії Lancome Genifique, яка відкрила нову сторінку в історії антивікової косметики. 15 років багаторівневих досліджень та тестувань дозволили створити унікальні косметичні засоби, збагачені пробіотиками у високій концентрації. Вони стимулюють захисні реакції шкіри та прискорюють обмінні процеси, завдяки яким шкіра виглядає помітно молодшою, здоровішою і красивішою. Серія представлена кремами, сироватками, концентратами, масками і патчами, які забезпечують щоденний комплексний догляд.

Завдяки продуктивній роботі дослідницьких центрів та професійному підходу спеціалістів із різних областей, в лабораторіях Lancome продовжують створювати високоефективні та якісні косметичні продукти, яким довіряють жінки з усього світу.

весь текст скритий текст