Collistar Special Perfect Tan Supermoisturizing Regenerating After Sun Cream зволожуючий відновлюючий крем після засмаги

Заощадьте 20%
- Опис продукту
- Про бренд
- Оцінка 1
Опис продукту Collistar Special Perfect Tan Supermoisturizing Regenerating After Sun CreamВластивості
Засіб після засмаги Collistar After Sun забезпечить необхідну регенерацію та заспокоєння шкірі, яка перебувала під сонячними променями,.
Властивості:
- інтенсивно зволожує
- глибоко живить шкіру
- лікує та відновлює
- заспокоює шкіру після засмаги
Спосіб використання:
Після перебування на сонці нанесіть рівномірно на чисту шкіру всього тіла.
Властивості
- Kонсистенція
- крем
- Тип шкіри
- для всіх типів шкіри
Про бренд Collistar
Парфумерія Collistar | Косметика Collistar – Collistar спочатку була заснована як італійська фармацевтична компанія. У 1983 році бренд очолила Daniela Sacerdote, яка надала косметичному бренду новий напрямок. Сьогодні продукцію бренду можна придбати в 2500 парфумерних і торгівельних магазинах в Італії і більш ніж 3000 магазинах за кордоном.
Філософія компанії проста - створювати високоякісну та ефективну косметику для догляду за конкурентоспроможними цінами. Collistar пропонує широкий вибір продукції: для молодої та зрілої шкіри, а також для чутливої та сухої шкіри. Косметика Collistar задовільнить навіть найвибагливіших клієнтів.
Завдяки своєму уважному підходу Collistar досягли великого успіху. Це провідний італійський виробник косметики, який розробив ряд революційних продуктів - капсули з сироваткою для обличчя, компактну бронзову пудру та інші унікальні продукти. Один з них, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, навіть був виставлений в народному музеї науки і техніки Леонардо да Вінчі в Мілані.
Не дивно, що в деяких стратегічних сегментах (антицелюлітні продукти, догляд для чоловіків, засоби проти старіння і т.д.) Collistar швидко досяг високого визнання на ринку. Велику популярність отримал їх ароматерапічна серія та серія спеціально розробленх спреїв для засмаги.
Collistar являється і грандіозним новатором в області маркетингу. Перший у світі почав просувати косметику, використовуючи рекламну кампанію в так званому "редакційному стилі". Їх веб-сайт, з точки зору дизайну і змісту, нагадує традиційний паперовий каталог - складається з фотографій, опису та, звісно, ціни.
Collistar обов’язково приверне увагу всіх, хто поважає італьйську якість, вишукані аромати та високоефективну косметику.