Творці аромату Juliette has a gun черпали натхнення з твору Вільяма Шекспіра, але типова романтика ренесансу отримала в ньому сучасні обриси. Сама концепція бренду символізує незалежність та свободу, що надає жінкам уявну зброю, завдяки якій вони можуть віч-на-віч змагатись із чоловіками у віковічній боротьбі статей, пристрасті та кохання.
Бренд Juliette has a gun — це творіння Романо Річчі (Romano Ricci) — внука славнозвісної журналістки Ніни Річчі (Nina Ricci), парфуми якої підкорили світ. У 2006 році у світ краси влилося також інше покоління цієї родини, яке не боїться кинути виклик правилам сучасного парфумерного мистецтва. Так, наприклад, ажіотаж створив аромат Juliette has a gun Not a perfume, до складу якого входить лише один інгредієнт — амброксан.
Дизайн флаконів, вдала концепція, особистість головного творця, а також імідж перетворюють бренд Juliette has a gun на унікальну платформу для жінок, які цінують себе, не бояться кидати виклик і завжди залишаються жінками.
весь текст