


початкова нота Так звані високі ноти - розкриваються відразу після нанесення. Створюють перше враження. Як правило, дуже інтенсивні, але нестійкі. | кипарис, ветивер |
нота серця Так звані, середні ноти - початкові ноти поступаються місцем нотам серця, які розкриваються через декілька хвилин. Стійкість - 2-3 години. | бурбонський ветівер, гаїтський ветивер |
кінцева нота Так звані низькі ноти - остання та найдовша фаза парфуму. Вирізняється стійкістю від 4 годин до цілого дня. | мускус, кашемірове дерево |
Тип аромату | Ароматичні, Древесний |
Вишукана, мужня, таємнича класика в сучасному варіанті — це не лише асоціації, які викликає туалетна вода для чоловіків Lalique Encre Noire for Men. Ароматична композиція, сповнена деревних ноток і чарівності, притаманна справжнім чоловікам.
- духмяний деревний аромат
- вечірній аромат, що також підходить для використання вдень у зимову пору
- автор — Наталі Лорсон (Nathalie Lorson)
Склад аромату
Перші нотки деревної ароматичної композиції належать свіжим акордам кипарису, а краплю загадковості їм додає ветівер, який своїми теплими нотками наповнює серце цієї ароматичної композиції. Згодом розкриваються основні акорди, які повільно переходять у нотки кашеміру та мускусу.
Історія аромату
Encre Noire for Men втілює в собі все, що ми вважаємо типовим для бренда Lalique. До складу аромату входять найкращі компоненти, а майстерність склярів, які створили його флакон, варта окремої похвали. На створення цього флакону їх надихнула чорнильниця Biches 1913 року, автором якої був Рене Лалік (René Lalique).
Повний список інгредієнтів
ALCOHOL DENAT., FRAGRANCE (PARFUM), WATER (AQUA), HEXYL CINNAMAL, ETHYLHEXYLMETHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, LINALOOL, ISOEUGENOL, CITRAL, EXT VIOLET 2 (C.I. 60730), YELLOW 5 (C.I. 19140), 78% VOL.
Виробник несе відповідальність за склад продукту. У зв'язку з можливими змінами, рекомендуємо перевіряти склад продукту безпосередньо на його упаковці.
Назва Lalique приховує в собі блиск ювелірних виробів, надзвичайну прозорість і сяйво кристалів. Перш ніж стати назвою бренду, це ім'я належало чоловіку — геніальному митцю, майстерному ювеліру та майстру виробів зі скла Рене Лаліку, творчість якого надихнула на створення бренду.
Крамницю із ювелірними та скляними виробами Лалік відкрив у 1905 році. Він виконував роботи у стилях сецесії й арт-деко, використовуючи природні елементи — матеріали та форми. Роботи митця так надихнули парфумера Франсуа Коті, що той запропонував йому співпрацю у парфумерній промисловості, завдяки якій виникли прекрасні скляні флакони.
Бренд Lalique завжди був пов'язаний із історією парфумерії, незважаючи на те, що перші парфуми Lalique побачили світ аж у 1992 році. Парфуми Lalique мають неповторний авторський стиль, який об'єднує витончений дизайн флакону й унікальну якість інгредієнтів аромату.