ARMANI

Armani

Armani представляє елегантність, в якій поєднуються непідвладність часу та сучасні тенденції. Джорджо Армані (Giorgio Armani) вважається одним із найуспішніших італійських модельєрів усіх часів. Своїм неповторним стилем, у якому поєднується невимушеність із вкрапленням екстравагантності, він завоював серце мільйонів жінок у всьому світі. Так само як і його моделі, косметика та парфуми Armani — це синонім слова «якість», «непідвладність часу» й «успіх».

До заснування власного бренду Армані працював незалежним модельєром для багатьох будинків моди. Створивши свою першу власну колекцію в 70-х роках минулого століття, незабаром він ввів на ринок і серію косметики, макіяжу та парфумів, що отримали ім'я Armani.

Чоловічі парфуми Armani Acqua di Giò або жіночі Armani Si — це класика, непідвладна часу, що назавжди увійшла в історію та досі фігурує на найвищих щаблях популярності. Незважаючи на те чи оберете ви перевірену часом класику, чи сучасну інтерпретацію — вибір парфумів Armani ніколи не може бути помилковим.

 

весь текст скритий текст

Зобразити фільтр Приховати фільтр

Цінова категорія

-

Подарунки та акції

Категорія

Оцінка

  •   21
  •   7
  •   4
  •   1
Лідери продажу

Giorgio Armani -  бездоганність у кожній дрібниці

Одним із найяскравіших представників італійської модної індустрії являється всесвітньо відомий бренд Armani, який майже пів століття створює високоякісні речі преміум-класу.

Засновника бренда вважають культовою постаттю, яка сформувала смаки не одного покоління і здійснила неоцінимий вклад у розвиток масової культури. Без перебільшення, Джорджіо Армані залишається одним із найкращих дизайнерів у світі кінематографу. Окрім того, він створив ідеальний брючний костюм і запровадив нове бачення класичного та ділового стилю.

На сьогоднішній день, модний будинок Armani випускає колекції одягу і взуття, галантерейні вироби і предмети інтер'єру, ювелірні прикраси і аксесуари, декоративну косметику і парфумерію.

Філософія бренду - елегантність, досконалість та простота

До того часу, як поринути у світ одягу та дизайну, Армані вивчав медицину, працював помічником фотографа і навіть відслужив у армії. Пізніше він потрапив на роботу в універмаг Рінашенте, який знаходиться у Мілані. Від оформлювача вітрин він досить швидко доріс до головного в штаті магазину, який займався закупівлею одягу. У 1961 році він влаштовується асистентом до самого Ніно Черруті – італійського стиліста та бізнесмена, засновника модного дому Cerruti. Працюючи над викрійками і розробляючи лекала, у Армані починає формуватися власне бачення моди та стилю. Знаковою подією в його житті стає зустріч із Серджіо Галеотті, який надав йому фінансову допомогу і підтримав у створенні власного бренду, який з’явився влітку 1975 року. 

Піджак - основа гардеробу

У тому ж році, через кілька місяців, дизайнер випустив жіночу та чоловічу колекцію одягу, яка одразу завоювала прихильність. Він повністю змінив стандартний крій квадратного чоловічого піджака: забрав підплечники та підкладку, зробив лінії силуету більш плавними та витонченими. Уся колекція була виготовлена із найкращої італійської вовни, а класична палітра відтінків розширилася сірими, темно-зеленими і коричневими кольорами. Джорджіо Армані вважав, що саме піджак – один із найзручніших та найкомфортніших базових елементів гардеробу, який здатен підкреслити статус будь-якої людини. Класичні піджаки він доповнив вільними штанами, які мали досить простий дизайн, але при цьому були дуже зручними і стильними. Армані завжди робив акцент на стриманій розкоші, вкладав власне відчуття краси та естетики у свої творіння, яке у поєднанні з високою якістю, дуже швидко зробили його бренд ексклюзивним і бажаним серед європейської еліти.

Вплив кінематографу на розвиток бренду

Джорджіо Армані розробляв костюми для багатьох відомих голлівудських акторів. Після того, як на великі екрани вийшов фільм “ Американський жиголо ” у головній ролі з Річардом Гіром, який був одягнений в елегантні костюми від Армані, популярність бренду зросла в кілька десятків разів. Класичні брючні костюми Giorgio Armani визнали безперечним символом чоловічої сексуальності та вишуканості.

Окрім Річарда Гіра, в костюмах від італійського дизайнера, на екранах, а також у повсякденному житті, з’являлися такі голлівудські зірки, як Джордж Клуні, Бред Пітт, Шон Коннері, Кевін Костнер, Деніел Крейг та Леонардо Ді Капріо. Армані не одноразово зізнавався, що пишається співпрацею з відомими кінорежисерами, яким допоміг розкрити характер головних героїв завдяки правильно підібраному одягу.

Витончені парфумерні шедеври Giorgio Armani

Після того, як Джорджіо Армані підписав угоду про співпрацю з компанією L'Oreal, розпочався процес створення унікальної елітної парфумерії та декоративної косметики.

У 1984 році з’явилася перша жіноча парфумована вода Armani Le Parfum, а пізніше вийшов чоловічий аромат Armani Eau Pour Homme. Джорджіо Армані парфуми стали символом елегантної та вишуканої класики, адже вони уособлюють головну філософію модного будинку і підкреслюють його індивідуальний стиль.

Чарівні аромати для жінок, які надихають

Всю м'якість та ніжність, яка притамана кожній жінці, талановитий Джорджіо Армані намагався передати у своїх казкових ароматах, наповнених любов’ю до природи, мистецтва та архітектури. Жіночі парфуми від Армані завжди відрізнялися особливим злагодженим звучанням квіткових нот, які гармонічно поєднуються з ягодами, фруктами та спокусливими прянощами.

Неповторна колекція ароматів Giorgio Armani Acqua Di Gioia стала проявом незрівняної краси Середземномор'я та втіленням дикої та непокорної природи з її безмежним рослинним світом. Acqua Di Gioia наповнює приємною прохолодою м’яти і свіжістю соковитого лимону. Жасмин та півонія надають аромату романтичне та ніжне звучання, а рожевий перець з вірджинським кедром, підсилюють пристрасний характер парфумованої води.

Жіночі парфуми Армані представлені ще однією ексклюзивною колекцію ароматів, з інтригуючою назвою “Si”.

Парфумована вода Armani Si з’явилася у 2013 році завдяки співпраці Джулі Мас та Крістін Нажель. Обличчям рекламної компанії стала неповторна австралійська актриса Кейт Бланшет, яка змогла ідеально передати основну ідею та характер таємничої шипрової композиції. Аромат Si Armani – дивовижний коктейль з пікантних нот чорної смородини, гіркої ванілі та тендітної троянди, яку красиво обрамлює чуттєвий аброксан та пачулі, роблячи композицію справді жіночною та романтичною.

Парфумована вода Si стала плацдармом, для створення не менш розкішних і багатогранних композицій, які продовжують зачаровувати своїм неперевершенним звучанням.

У 2014 році випустили солодку, ванільну композицію з відтінками чорної смородини та білої фрезії Si Night Light. В 2019 Джулі Масс вирішила проекспериментувати і додати в базове звучання яскраві ноти соковитого апельсину і екзотичні відтінки неролі. В результаті утворилася досить екстравагантна, але дуже ніжна і життєрадісна квіткова композиція Si Fiori.

Giorgio Armani Si Passione стала справжнім символом пристрасті та кипучої енергії. Фруктово-квітковий аромат зачаровує кремовою солодкістю спілої груші та ванілі, щедро приправлену соковитим ананасом і чорною смородиною, кислинка якої надає композиції таємничість та загадковість. Серце аромату прикрашає неймовірне квіткове різнобарв’я геліотропа, жасмину та троянди, ніжність яких підкреслює гострий червоний перець. Аромат Armani Si Passione, у яскраво-червоному флаконі, неодмінно стане вашою маленькою таємницею спокуси та зваблення.

Чоловіча парфумерія Giorgio Armani - неперевершений світ ароматів

У 1996 році з’явився культовий аромат для чоловіків Armani Acqua di Gio. На створення цього аромату великого кутюр’є та дизайнера надихнув кам'янистий берег узбережжя італійського острова Пантеллерія. Свіжий  аромат, наповнений солоними морськими нотами, цитрусовим коктейлем і пряними спеціями, став безперечним символом неприборканості сильного чоловічого духу, наповненого невловимою енергією самої природи.

Аромат Giorgio Armani Acqua di Gio створив талановитий іспанський парфумер Альберто Моріллас, який зумів передати усю безмежну силу та глибину, такої могутньої природної стихії, як вода. Після класичної версії Acqua di Gio, з’явилося чимало цікавих фланкерів, які доповнюють неповторний образ та стиль сучасного чоловіка - акватична композиція Acqua di Gio Essenza, фужерно-бальзамічна Acqua di Gio Profumo та деревно-пряна Acqua Di Gio Absolu.

Не менш вишукана композиція вийшла у 2004 році, якою стала туалетна вода Armani Code. Цей чудовий, східний аромат обвиває несамовитим звучанням відбірного тютюну і бобів тонка, які, у поєднанні  з нотами шкіри та гуаякового дерева, заворожують з першого розпилення. Строгий та лаконічний флакон, заховав у собі нестримну, але дуже вишукану туалетну воду, яка залишає неповторний солодко-пряний шлейф.

Нішеві парфуми Армані представлені у розкішній колекції Armani Prive, яка підкреслює високий статус та елітарність свого власника, звиклого користуватися тільки найвисокоякіснішою продукцією преміум-класу.

Легенда італійської моди та стилю

Починаючи з 1975 року, одяг, взуття та аксесуари від Giorgio Armani, являються символом стриманої елегантності та помірної розкоші, яка створена на індивідуальному стилі та безмежній харизмі великого кутюр’є і просякнута багатогранним італійським колоритом.

Окрім основної лінії одягу, дизайнер випускає окремі колекції, так звані суббренди:

Giorgio Armani Prive – преміальний одяг для урочистих заходів;

Armani Collezioni - колекція одягу прет-а-порте;

Emporio Armani – стильний та елегантний одяг для молодих людей;

EA7 – лінія спортивного одягу, на створення якої Армані надихнув український футболіст Андрій Шевченко;

Armani Jeans – одна із найпопулярніших ліній, яка представляє комфортний та доступний одяг для молодого покоління.

Під брендом Giorgio Armani випускають декоративну косметику Armani Веаuty, кондитерські вироби та солодощі Armani Dolci. Окрім того, Giorgio Armani володіє ексклюзивними ресторанами Armani Ristorante та мережею п’ятизіркових елітних спа-готелів в Дубаї та Мілані.

Giorgio Armani - успішний італійський бренд, який отримав всесвітню популярність та визнання, завдяки унікальному стилю, неперевершеному смаку та особливому підходу до створення класичного дизайну.

весь текст скритий текст