Hugo Boss представляє BOSS ALIVE: натхненний сучасний аромат, що надає жінкам упевненості на шляху до успіху. #FeelALIVE
Із думкою про нерозривний зв'язок між відчуттям повноти життя та успіхом Hugo Boss створив BOSS ALIVE, новий деревний фруктовий аромат для Неї, що випромінює пристрасть і рішучість жінки BOSS. Ніби підкреслюючи жіночу незалежність і силу, аромат, дизайн, телевізійний рекламний ролик і кампанію реалізували чотири неймовірні жінки, готові поділитися своїм баченням і надихнути інших на пошук свого власного шляху."
"Блискуча парфумерка Аннік Менардо, творчий шлях якої пов'язаний зі світом, що традиційно належав чоловікам, поєднала свіжі променисті верхні ноти іскристого яблука та сливи з квітковою базою із жасмину, щоб створити радісний натхненний настрій. Завдяки контрастним деревним базовим нотам у поєднанні з теплим відтінком магнетичного абсолюту ванілі цей приємний аромат навіює відчуття спокійної впевненості і жіночної сили.
Флакон, створений талановитим дизайнером ювелірних виробів Амелі Райх, втілює непідвладну часу жіночність та вишуканість. Масивну скляну пляшечку в стилі ювелірних прикрас огортає сяюча золота стрічка, а світло-рожевий колір відбиває світло, підкреслюючи розкіш форми й аромату парфумів. "
"Втілений в ароматі новий дух жіночності яскраво підкреслюється захоплюючим телевізійним рекламним роликом Ребекки Злотовськи за участі чотирьох юних талантів у блискучій кампанії під керівництвом Кольєр Шорр. Емма Робертс, Бруна Маркезіне, Лора Геррієр і Хлоя Беннет ідеально уособлюють успіх для сучасної жінки, надихають жінок у всьому світі насолоджуватись життям на повну силу, як і BOSS ALIVE.
Новий аромат від Hugo Boss поєднує в собі нотки іскристого яблука, жасмину самбак та дерев’яні нотки, щоб створити відчуття яскравої жіночності, сили та впевненості. #FeelALIVE