DKNY Be Delicious Fresh Blossom

парфумована вода для жінок 100 мл

DKNY Be Delicious Fresh Blossom парфумована вода для жінок 100 мл
DKNY Be Delicious Fresh Blossom парфумована вода для жінок 100 мл
DKNY Be Delicious Fresh Blossom парфумована вода для жінок 100 мл
DKNY Be Delicious Fresh Blossom парфумована вода для жінок 100 мл
DKNY Be Delicious Fresh Blossom парфумована вода для жінок 100 мл
DKNY Be Delicious Fresh Blossom парфумована вода для жінок 100 мл
DKNY Be Delicious Fresh Blossom парфумована вода для жінок 100 мл
DKNY Be Delicious Fresh Blossom парфумована вода для жінок 100 мл
Акція
100 мл
970грн.

Код: DKN0061 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
КУРЄР (Міст Експрес)
вівторок, 23.10.2018
Особисте отримання
понеділок, 22.10.2018
DKNY Be Delicious Fresh Blossom
100 мл | 970грн.

Опис парфумів DKNY Be Delicious Fresh Blossom

DKNY Be Delicious Fresh Blossom  легкий свіжий парфум з солодкуватим відтінком, прихований у кулястому флаконі, який нагадує квітучий яблуневий садок. Композиція Be Delicious Fresh Blossom   -  ніжна та прекрасна, як квітка яблуні, тонізуюча та свіжа, наче сама весна. Ловіть перший подих весни, що полонить душу та серце. Залишаючись делікатними та ніжними, парфуми торкаються шкіри яскравими сплесками квіткових та фруктових  нот - конвалії, троянди, жасмину. Be Delicious Fresh Blossom   - коштовність для життєрадісних жінок.

Чарівлива жіночність, радість та легкість - це все Be Delicious Fresh Blossom. Аромат чудово вписується у повсякденність, даруючи відчуття максимального комфорту, окриленого свободою. Пройдіться яблуневим садком та відчуйте Fresh Blossom.

Склад

кінцева нота
деревні ноти, червоне яблуко
нота серця
жасмин, конвалія, троянда
початкова нота
абрикос, листочки чорної смородини
Тип аромату
Квіткові, Фруктові

Про бренд DKNY

Парфумерія DKNY | DKNY - бренд молодий але досить відомий. Виник в 1988 році в американському місті New York. Заснувала його Donna Karan і для назви використала своє власне ім'я та ініціали рідного міста - Donna Karan New York. Популярність здобула завдяки колекції наручних годинників. Метою DKNY було принести в світ моди та парфумерії розкіш та красу в міському розумінні, що привело бренд до деяких фінансових труднощів, які сприяли тому, що бренд Louis Vuitton викупив DKNY. Засновниця бренду DKNY більшість часу проводить над створенням колекцій. Що ж стосується парфумерії бренду - вона незвична, як і сам бренд.

Menu