


початкова нота Так звані високі ноти - розкриваються відразу після нанесення. Створюють перше враження. Як правило, дуже інтенсивні, але нестійкі. | полин гіркий, ялівець, бамбук |
нота серця Так звані, середні ноти - початкові ноти поступаються місцем нотам серця, які розкриваються через декілька хвилин. Стійкість - 2-3 години. | герань, фіалка, чай |
кінцева нота Так звані низькі ноти - остання та найдовша фаза парфуму. Вирізняється стійкістю від 4 годин до цілого дня. | бурштин, ветивер, пачулі |
Тип аромату | Ароматичні, Пряні |
Lacoste Eau de L.12.12 Pour Homme Magnetic – це сильна та водночас дуже елегантна туалетна вода, яка миттєво огорне вас своєю магічною аурою привабливості.
- інтенсивний пряний аромат
- для сучасного, впевненого в собі чоловіка
- підходить для щоденного використання, а також для вечірніх особливих подій
Склад аромату
Інтенсивні тони проникливого ялівцю та збудливого полину миттєво підкреслять вашу мужність. Вражаючі бамбукові ноти переплітаються з делікатним ароматом чаю. А опісля відкривається чуттєва есенція фіалки та герані. Амброве завершення композиції зачарує вас акордами п’янкого пачулі та свіжого ветиверу.
Повний список інгредієнтів
LINALOOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HYDROXYCITRONELLAL, GERANIOL, CITRAL, CITRONELLOL,
Виробник несе відповідальність за склад продукту. У зв'язку з можливими змінами, рекомендуємо перевіряти склад продукту безпосередньо на його упаковці.
Lacoste — символ неформальної елегантності як у світі моди, так і у світі парфумів. Бренд започаткував у 1933 році відомий тенісист Рене Лакост (René Lacoste) із початковою орієнтацією на виробництво спортивного одягу. Французький чемпіон хотів почуватись комфортно під час гри та водночас залишатись джентльменом. Розкутість, простота та природна елегантність знаходять своє відображення в модних колекціях і парфумах Lacoste і тепер.
Рене Лакост подарував бренду не лише своє ім'я, але й відомий символ бренду — крокодила, що походить від прізвиська «Алігатор», яке тенісист отримав від американських журналістів після того, як його тренер пообіцяв Рене купити валізу із крокодилячої шкіри за перемогу у змаганні.
Перші парфуми Lacoste було представлено на ринку в 1984 році, після чого були створені колекції парфумів для жінок і чоловіків, здебільшого натхнені різними видами спорту. Вже упродовж декількох десятків років парфуми Lacoste для жінок і чоловіків вважають символом розкутої елегантності. Окрім цього, вони належать до найвідоміших модних брендів сучасності.