Lacoste — символ неформальної елегантності як у світі моди, так і у світі парфумів. Бренд започаткував у 1933 році відомий тенісист Рене Лакост (René Lacoste) із початковою орієнтацією на виробництво спортивного одягу. Французький чемпіон хотів почуватись комфортно під час гри та водночас залишатись джентльменом. Розкутість, простота та природна елегантність знаходять своє відображення в модних колекціях і парфумах Lacoste і тепер.
Рене Лакост подарував бренду не лише своє ім'я, але й відомий символ бренду — крокодила, що походить від прізвиська «Алігатор», яке тенісист отримав від американських журналістів після того, як його тренер пообіцяв Рене купити валізу із крокодилячої шкіри за перемогу у змаганні.
Перші парфуми Lacoste було представлено на ринку в 1984 році, після чого були створені колекції парфумів для жінок і чоловіків, здебільшого натхнені різними видами спорту. Вже упродовж декількох десятків років парфуми Lacoste для жінок і чоловіків вважають символом розкутої елегантності. Окрім цього, вони належать до найвідоміших модних брендів сучасності.
весь текст