











Упаковка товару може відрізнятися від зображеної на фото у зв’язку з її оновленням виробником.
початкова нота Так звані високі ноти - розкриваються відразу після нанесення. Створюють перше враження. Як правило, дуже інтенсивні, але нестійкі. | чорна смородина, груша |
нота серця Так звані, середні ноти - початкові ноти поступаються місцем нотам серця, які розкриваються через декілька хвилин. Стійкість - 2-3 години. | жасмин, ірис, цвіт помаранчу |
кінцева нота Так звані низькі ноти - остання та найдовша фаза парфуму. Вирізняється стійкістю від 4 годин до цілого дня. | пачулі, боби тонка, ваніль, праліне |
Тип аромату | Фруктові , Квіткові |
Розмір паковання | дорожнє пакування (до 100 мл) |
Стійкість | упаковка багаторазового використання |
Культовий аромат La Vie Est Belle в інноваційному флаконі багаторазового використання
Символ щастя й свободи у вигляді аромату — саме такою є культова жіноча парфумована вода Lancôme La Vie Est Belle. У дусі виклику «зроби завтра красивішим» у 2022 році флакон було оновлено й відтепер його можна наповнювати. Поширюйте радість розкішних ароматів із думкою про довкілля.
- витончений фруктово-квітковий аромат
- та ж ароматична композиція 2012 року — тепер у екологічному флаконі
- творіння трьох провідних французьких парфумерів
Склад аромату:
Початкові ноти зачарують вас соковитою есенцією чорної смородини та солодкої груші. Серцем всієї ароматичної композиції є унікальний ірис, екологічно зібраний у Франції, ноти жасмину й цвіту апельсина. Основа аромату складається з тепло-солодких нот бобів тонка, делікатного праліне, гурманської ванілі й екзотичних пачулів, екологічно вирощених на Балі.
Історія аромату:
Аромат La Vie Est Belle символізує вибір жити так, як саме ви цього бажаєте, самостійно обирати власний шлях до щастя й не бути зв’язаним очікуваннями суспільства. У його створенні взяли участь три французькі майстри парфумерного мистецтва на чолі з Dominique Ropion (Домініком Ропіоном).
Флакон цього аромату у своїх чітких кришталевих лініях приховує відображення посмішки й, власне, є редизайном оригінального флакону 1949 року. З 2022 року його можна наповнювати. Купуючи наповнювач замість нової пляшки, ви продукуєте на 50 % менше скляних, на 46 % менше картонних та на 46 % менше пластикових відходів (три класичні флакони по 50 мл у порівнянні з однією пляшкою на 50 мл і наповнювачем 100 мл).
