Nivea Men Deep

кульковий антиперспірант 48 годин

Nivea Men Deep кульковий антиперспірант 48 годин
Nivea Men Deep кульковий антиперспірант 48 годин
Nivea Men Deep кульковий антиперспірант 48 годин
50 ml
74грн.

Код: NIV02710 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
середа, 28.11.2018
Особисте отримання
вівторок, 27.11.2018
Подарунок для вас
Тільки цього тижня отримайте 25% знижку на цей продукт. Срористайтесь промо-кодом bf25ua.Більше інформації знайдете тут. Купон не розповсюджується на продукти, які приймають участь в акції та знижках.
Nivea Men Deep
50 ml | 74грн.

Опис косметики Nivea Men Deep

Антиперспірант Nivea Men Deep оптимально поглинає піт і нейтралізує запах. Надасть вам відчуття свіжості та чистоти щодня.

Властивості:

  • ефективно захищає від потовиділення
  • захищає від неприємного запаху
  • надає відчуття комфорту упродовж довгого періоду часу

Спосіб використання:
Наносіть на чисту та суху шкіру під пахвами. Перш ніж одягнутися, дочекайтесь, щоб засіб повністю висох. Ви можете повторювати нанесення будь-коли упродовж дня.

Властивості

вид упаковки
кульковий антиперспірант
Тип шкіри
для всіх типів шкіри

Про бренд Nivea

Всесвітньовідомий бренд Nivea було засновано в Німеччині в 1911 році. Заснував бренд провізор і фармацевт — доктор Оскар Тропловіц (Oscar Troplowitz), якому вдалось поєднати олію та воду у вигляді стабільного крему. Для назви свого бренду він використав латинське слово, що означає «сніг». Саме так виник легендарний крем Nivea.

У 1925 році продукт отримав нову культову упаковку синього кольору, однак його рецептура й досі залишається незмінною. Класичний крем Nivea став частиною життя багатьох поколінь. Він ефективно живить шкіру, а завдяки своїй ніжній, оксамитовій структурі, а також специфічному аромату, залишається приємним спогадом із дитинства.

Зараз Nivea представляє цілу колекцію якісних і доступних засобів для догляду за шкірою. Крем Nivea для засмаги та суто чоловіча колекція косметики Nivea Man швидко завоювали своїх прихильників. Nivea піклується про шкіру вже понад 100 років, і за цей період бренд став справжнім членом мільйонів родин у всьому світі.