

Ваша зачіска втрачає об’єм на наступний день після миття голови? Освіжний сухий шампунь TIGI Bed Head Dirty Secret заощаджує ваш час і миттєво надає волоссю енергії. Шампунь вбирає шкірний жир, через який волосся виглядає масним та забрудненим. Освіжіть свої локони й насолоджуйтеся красивою зачіскою впродовж довгих годин.
Властивості:
- очищає волосся та поглинає надлишки шкірного жиру
- освіжає зачіску та надає ефекту пружності й об’єму
- робить волосся чистим, свіжим і пишним
- створює рівномірний прозорий шар
- підходить для волосся будь-якого типу й довжини
Склад:
- гідрофобно-модифікований кукурудзяний крохмаль — поглинає шкірне сало, очищає, освіжає і надає об'єму
- технологія Refractive Index Matching — забезпечує нанесення рівномірним прозорим шаром
- свіжий соковитий аромат
Спосіб застосування
Добре струсніть шампунь TIGI Bed Head Dirty Secret перед використанням. Підніміть волосся та злегка розпиліть засіб на корені невеличкими дозами з відстані 10–12 см. Масажними рухами втріть у шкіру голови й насамкінець розчешіть.
Властивості
Тип волосся | всі типи волосся |
Властивості | Текстура, Регуляція надмірної жирності |
Тип шкіри голови | всі типи шкіри голови |
Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).