Collistar Shock

підводка для очей

Collistar Shock підводка для очей
Collistar Shock підводка для очей
Collistar Shock підводка для очей
відтінок Black 0,4 мл
710грн.

Код: COL1099 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
середа, 21.11.2018
Особисте отримання
вівторок, 20.11.2018
Collistar Shock
відтінок Black 0,4 мл | 710грн.

Опис косметики Collistar Shock

Підводка для очей Collistar Shock підкреслить та виділить кожен макіяж, забезпечуючи вам спокусливий погляд.

Властивості:

  • насичений та інтенсивний колір
  • накреслить точну лінію
  • подарує привабливий драматичний погляд

Спосіб використання:
Накресліть акуратним рухом лінію на повіці. Дозвольте їй висохнути. Ретельно закривайте після кожного використання.

Властивості

Водостійкість
ні

Про бренд Collistar

Парфумерія Collistar | Косметика Collistar – Collistar спочатку була заснована як італійська фармацевтична компанія. У 1983 році бренд очолила Daniela Sacerdote, яка надала косметичному бренду новий напрямок. Сьогодні продукцію бренду можна придбати в 2500 парфумерних і торгівельних магазинах в Італії і більш ніж 3000 магазинах за кордоном.

Філософія компанії проста - створювати високоякісну та ефективну косметику для догляду за конкурентоспроможними цінами. Collistar пропонує широкий вибір продукції: для молодої та зрілої шкіри, а також для чутливої та сухої шкіри. Косметика Collistar задовільнить навіть найвибагливіших клієнтів.

Завдяки своєму уважному підходу Collistar досягли великого успіху. Це провідний італійський виробник косметики, який розробив ряд революційних продуктів - капсули з сироваткою для обличчя, компактну бронзову пудру та інші унікальні продукти. Один з них, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, навіть був виставлений в народному музеї науки і техніки Леонардо да Вінчі в Мілані.

Не дивно, що в деяких стратегічних сегментах (антицелюлітні продукти,  догляд для чоловіків, засоби проти старіння і т.д.) Collistar швидко досяг високого визнання на ринку. Велику популярність отримал їх ароматерапічна серія та серія спеціально розробленх спреїв для засмаги.

Collistar являється і грандіозним новатором в області маркетингу. Перший у світі почав просувати косметику, використовуючи рекламну кампанію в так званому "редакційному стилі". Їх веб-сайт, з точки зору дизайну і змісту, нагадує традиційний паперовий каталог - складається з фотографій, опису та, звісно, ціни.

Collistar обов’язково приверне увагу всіх, хто поважає італьйську якість, вишукані аромати та високоефективну косметику.