Бананове дерево є символом краси в багатьох культурах, як-от з давніх-давен банан вважається втіленням індійської богині Лакшмі або плодом втраченого раю. Тому саме цей фрукт став головним натхненням французького бренда Kadalys, філософія якого базується на ідеї космополітичної краси — доступна краса без стереотипів та кордонів. Kadalys — це екологічно свідомий бренд веганської косметики та світовий лідер у науці екологічно безпечного використання банана. Це означає, що компанія розробляє нові компоненти з побічних продуктів бананової промисловості. «Kadali» на санскриті означає бананове дерево, тому Ширлі Біллот (Shirley Billot) назвала свій бренд саме Kadalys. Вона заснувала його в 2012 році, але двома роками раніше розпочала дослідницьку програму з аналізу активних інгредієнтів із бананових дерев. У такий спосіб було створено компоненти «Musactif», які концентрують рідкісні молекули банана й зберігають здоров’я та молодість шкіри. Завдяки культурній спадщині засновниці та її пристрасті до наукового дослідження рослин, косметика Kadalys поєднує в собі традиційні карибські косметичні методи з передовими науковими інноваціями та технологіями. Спробуйте й ви цю чудову органічну косметику для шкіри обличчя та тіла, яка, за словами засновниці, базується на етичних принципах і не йде на компроміс між високою ефективністю та гармонією з природою. До найпопулярніших засобів бренда належать зволожувальна маска для шкіри навколо очей Kadalys Hydramuse, зволожувальний крем для обличчя Kadalys Comforting Cream і живильний відновлювальний бальзам для губ Kadalys Banana Balm, який буде особливо корисним у холодну погоду.
весь текст