










початкова нота Так звані високі ноти - розкриваються відразу після нанесення. Створюють перше враження. Як правило, дуже інтенсивні, але нестійкі. | бергамот, Есенція з петігренової олії, померанець |
нота серця Так звані, середні ноти - початкові ноти поступаються місцем нотам серця, які розкриваються через декілька хвилин. Стійкість - 2-3 години. | Мигдальна квітка, іланг-іланг, неролі |
кінцева нота Так звані низькі ноти - остання та найдовша фаза парфуму. Вирізняється стійкістю від 4 годин до цілого дня. | мускус, мох |
Тип аромату | Цитрусові |
Насолоджуйтеся мрійливим і ніжним, наче хмарки, ароматом під яскравим вечоровим небом
Зринайте в небо, обарвлене яскравими помаранчевими та рожевими відтінками, де свобода здається невагомою і безмежною. Парфумована вода Maison Margiela REPLICA Flying передає відчуття польоту леготу поміж хмар, поєднуючи повітряні ноти з бунтарською якістю на межі можливого. Це відчуття втілене в ароматі, що викликає трепет перед безмежними горизонтами, однак запрошує вас поринути в хмари своїм неземним, майже чаклунським шармом.
- легкий унісекс-аромат, що викликає відчуття невагомої свободи
- ідеальний для тих, хто шукає мрійливий неземний аромат
- у витонченому флаконі з чорного скла
Склад аромату:
Парфумована вода Maison Margiela REPLICA Flying відкривається свіжими цитрусовими нотами бергамоту та есенції петігренової олії, а також чарівним заспокійливим акордом апельсинового цвіту. Серце аромату складається з квітки мигдалю, померанця, есенції іланг-ілангу та есенції неролі, з якими ви поринете в хмари на квіткових крилах. Основа аромату огортає вас м’яким білим мускусом, бавовняною парою, мохом і повітряним акордом, об’єднуючи всі компоненти невагомим, мрійливим шлейфом.
Історія аромату:
Заснований у 1988 році бельгійським дизайнером Мартіном Маржелою (Martin Margiela), Maison Margiela має унікальний підхід до деконструкції традицій. Його серія REPLICA, запущена у 2012 році, присвячена пробудженню особистих спогадів за допомогою аромату, пропонуючи подорож до яскравих образів та емоцій у кожному флаконі.