Nivea Men Silver Protect

кульковий антиперспірант для чоловіків

Nivea Men Silver Protect кульковий антиперспірант для чоловіків
Nivea Men Silver Protect кульковий антиперспірант для чоловіків
Nivea Men Silver Protect кульковий антиперспірант для чоловіків
Nivea Men Silver Protect кульковий антиперспірант для чоловіків
houTFlo1DB4
Nivea Men Silver Protect кульковий антиперспірант для чоловіків
houTFlo1DB4
48h 50 мл
69грн.

Код: NIV0361 | Більш ніж 20 шт. у наявності

Справжній вигляд продукту може відрізнятися від зображення на фото.

шт.
Нова Пошта
четвер, 28.03.2019
Особисте отримання
четвер, 28.03.2019
Nivea Men Silver Protect
48h 50 мл | 69грн.

Опис косметики Nivea Men Silver Protect

Антиперспірант Nivea Men Silver Protect оптимально поглинає піт і нейтралізує запах. Надасть вам відчуття свіжості та чистоти щодня.

Властивості:

  • захищає від неприємного запаху
  • ефективно захищає від потовиділення
  • забезпечує тривалий захист

Склад:

  • не містить спирту

Спосіб використання:
Наносіть на чисту та суху шкіру під пахвами.

Властивості

вид упаковки
кульковий антиперспірант
Тип шкіри
для всіх типів шкіри

Про бренд Nivea

Всесвітньовідомий бренд Nivea було засновано в Німеччині в 1911 році. Заснував бренд провізор і фармацевт — доктор Оскар Тропловіц (Oscar Troplowitz), якому вдалось поєднати олію та воду у вигляді стабільного крему. Для назви свого бренду він використав латинське слово, що означає «сніг». Саме так виник легендарний крем Nivea.

У 1925 році продукт отримав нову культову упаковку синього кольору, однак його рецептура й досі залишається незмінною. Класичний крем Nivea став частиною життя багатьох поколінь. Він ефективно живить шкіру, а завдяки своїй ніжній, оксамитовій структурі, а також специфічному аромату, залишається приємним спогадом із дитинства.

Зараз Nivea представляє цілу колекцію якісних і доступних засобів для догляду за шкірою. Крем Nivea для засмаги та суто чоловіча колекція косметики Nivea Man швидко завоювали своїх прихильників. Nivea піклується про шкіру вже понад 100 років, і за цей період бренд став справжнім членом мільйонів родин у всьому світі.