Nivea Sun SOS

заспокоююче молочко після засмаги

Nivea Sun SOS заспокоююче молочко  після засмаги
Nivea Sun SOS заспокоююче молочко  після засмаги
Nivea Sun SOS заспокоююче молочко  після засмаги
200 мл

Код: NIV0535 | Зараз цей продукт недоступний

Спостерігати за наявністю продукту

Ми з радістю повідомимо вас електронною поштою, коли товар буде в наявності. Звичайно, лише від вас залежить, чи ви скористаєтесь пропозицією.

Nivea Sun SOS
200 мл

Спостерігати за наявністю продукту

Ми з радістю повідомимо вас електронною поштою, коли товар буде в наявності. Звичайно, лише від вас залежить, чи ви скористаєтесь пропозицією.

Опис косметики Nivea Sun SOS

Засіб після засмаги Nivea Sun SOS забезпечить необхідну регенерацію та заспокоєння шкірі, яка перебувала під сонячними променями,.

Властивості:

  • заспокоює шкіру після засмаги
  • інтенсивно зволожує
  • надає відчуття свіжості
  • лікує та відновлює

Спосіб використання:
Після перебування на сонці нанесіть рівномірно на чисту шкіру всього тіла. Дочекайтесь, поки засіб вбереться, не витирайте.

Властивості

Kонсистенція
молочко
Тип шкіри
для всіх типів шкіри

Про бренд Nivea

Всесвітньовідомий бренд Nivea було засновано в Німеччині в 1911 році. Заснував бренд провізор і фармацевт — доктор Оскар Тропловіц (Oscar Troplowitz), якому вдалось поєднати олію та воду у вигляді стабільного крему. Для назви свого бренду він використав латинське слово, що означає «сніг». Саме так виник легендарний крем Nivea.

У 1925 році продукт отримав нову культову упаковку синього кольору, однак його рецептура й досі залишається незмінною. Класичний крем Nivea став частиною життя багатьох поколінь. Він ефективно живить шкіру, а завдяки своїй ніжній, оксамитовій структурі, а також специфічному аромату, залишається приємним спогадом із дитинства.

Зараз Nivea представляє цілу колекцію якісних і доступних засобів для догляду за шкірою. Крем Nivea для засмаги та суто чоловіча колекція косметики Nivea Man швидко завоювали своїх прихильників. Nivea піклується про шкіру вже понад 100 років, і за цей період бренд став справжнім членом мільйонів родин у всьому світі.

Menu