Завдяки культовим коштовностям першокласної роботи бренд Tiffany & Co. визначає ексклюзивність та елегантність. «Король діамантів» — саме так назвали засновника бренду Чарльза Льюїса Тіффані (Charles Lewis Tiffany), який обожнював найкрасивіші діаманти та дизайн власних коштовностей.
Легендарний бірюзовий колір, відомий як Tiffany blue — ознака розкоші, як і саме ім'я бренду. Цей колір характерний для усієї творчості майстрів Tiffany: від подарункових коробочок і коштовностей до дизайну парфумів. Перші аромати — квітковий Tiffany for Women і пряний Tiffany for Men — були створені у 80-х роках минулого століття. У своїх парфумах бренд представляє найчистішу есенцію, ексклюзивність та елегантність, намагається викликати унікальне відчуття присутності дорогого коштовного каменю на шкірі.
З моменту створення в 1837 році цей бренд причарував спочатку знаменитостей, а згодом і цілий світ. І навіть тепер непідвладні часу коштовності Tiffany & Co. нагадують нам про найважливіші моменти життя.
весь текст