


Тип волосся | всі типи волосся |
Властивості | Текстура, Моделювання локонів |
Тип шкіри голови | всі типи шкіри голови |
Довжина волосся | довге волосся |
Вам подобається шорстка текстура вашого волосся після купання в морі? Сольовий спрей TIGI Bed Head Salty Not Sorry створить бажаний ефект пляжної хвилі. Сіль Мертвого моря, полімери та гліцерин, що входять до складу, забезпечують ідеальну текстуру та глибоке зволоження волосся, запобігаючи розпушуванню. Тож ви зможете побалувати себе невимушеною зачіскою, коли забажаєте.
Властивості:
- надає волоссю невимушеного, злегка скуйовдженого вигляду
- надає пасмам бажану текстуру
- створює ефект пляжних хвиль
- забезпечує міцну фіксацію
- глибоко зволожує волосся
- захищає волосся від вологості та розпушування
- чудово підходить для довгого волосся та волосся середньої довжини
- розкішний квітковий аромат
Склад:
- сіль Мертвого моря — надає волоссю текстуру, наче після купання в морі
- полімери для укладання — забезпечують гнучке зміцнення волосся, захищаючи його від вологи та розпушування
- гліцерин — утримує вологу всередині волосяного волокна для глибокого зволоження
Спосіб застосування:
Рівномірно нанесіть сольовий спрей TIGI на сухе або підсушене рушником волосся від коренів до кінчиків із відстані 25-30 см. Надайте бажаної форми та дайте висохнути або скористайтеся феном з дифузором.
Повний список інгредієнтів
WATER (AQUA/EAU), SODIUM CHLORIDE, MAGNESIUM SULFATE, PVP, GLYCERIN, SEA SALT (MARIS SAL/SEL MARIN), PEG-17 DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, OLETH-20, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, AMINOMETHYL PROPANOL, POLYSORBATE 20, FRAGRANCE (PARFUM), DISODIUM EDTA, PEG-4 DILAURATE, PEG-4 LAURATE, PEG-4, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, LIMONENE, LINALOOL.
Виробник несе відповідальність за склад продукту. У зв'язку з можливими змінами, рекомендуємо перевіряти склад продукту безпосередньо на його упаковці.
Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).