TIGI Bed Head Headrush

спрей для блиску

2×
TIGI Bed Head Headrush спрей   для блиску
TIGI Bed Head Headrush спрей   для блиску
200 мл
264грн.

Код: TIG0188 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Подарунок для вас
Флакон для парфумів у подарунок при замовленні понад 1400 грн. Колір можете обрати у кошику.
Нова Пошта
понеділок 24.06.2019
Особисте отримання
понеділок 24.06.2019
TIGI Bed Head Headrush
200 мл | 264грн.

Опис продукту TIGI Bed Head Headrush

Опис:
ультра легкий спрей для волосся TIGI Bed Head Styling за мить надасть Вашому волоссю блиск , зробить колір волосся більш інтенсивним. Спрей має антистатичні властивості. Надає волоссю шовковистість та досконало фіксує його. Не обтяжує та не зліплює волосяне волокно.
Властивості:
⦁ надає блиск
⦁ робить більш інтенсивним колір волосся
⦁ має антистатичні властивості
⦁ фіксує зачіску
⦁ пом'якшує волосся
Тип волосся:
підходить для всіх типів волосся
Спосіб використання:
Перед використанням встряхніть флакон та нанесіть рівномірно  спрей  на сухе волосся.

Властивості

Властивості
Блиск та м'якість
Kонсистенція
спрей

Про бренд TIGI

Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).