TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery

кондиціонер для сухого або пошкодженого волосся

TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery кондиціонер для сухого або пошкодженого волосся
TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery кондиціонер для сухого або пошкодженого волосся
TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery кондиціонер для сухого або пошкодженого волосся
200 мл
233грн.

Код: TIG0058 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
середа, 28.11.2018
Особисте отримання
вівторок, 27.11.2018
TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery
200 мл | 233грн.

Опис косметики TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery

Опис:
Ефективний кондиціонер TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery глибоко відновлює сухе та пошкоджене волосся ! Кондиціонер збагачений спеціальними молекулами, які максимально зволожують волосся, надають йому еластичність та блиск. З кондиціонером TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery  Ваше волосся буде більш міцним та здоровим.
Властивості:
⦁ глибоко відновлює
⦁ інтенсивно зволожує
⦁ захищає колір волосся
⦁ зміцнює волосяне волокно
⦁ перешкоджає посіченню
⦁ захищає від впливу високих температур
Склад:
⦁ зволожуючі молекули - інтенсивно зволожують волосся
Тип волосся:
підходить для сухого та пошкодженого волосся
Спосіб використання:
нанесіть кондиціонер на вологе вимите шампунем волосся, залиште на декілька хвилин, після чого ретельно ополосніть

Властивості

Властивості
Відновлення пошкодженого волосся, Зволоження
Тип волосся
пошкоджене волосся, cухе волосся

Про бренд TIGI

Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).