Versace – всесвітньо відомий бренд, який є символом італійської розкоші та бездоганної якості. Бренд випускає жіночі, чоловічі і дитячі колекції одягу, білизну, взуття, аксесуари і парфумерію. Крім того, велику популярність має лінія для дому Home Collection Versace, яка з 1990 року пропонує меблі, текстиль, посуд та інші предмети інтер’єру.
Історія бренду розпочинається з молодого Джанні Версачі. Його матір була кравчинею і тримала невеличкий магазин-майстерню. Любов до шиття у хлопчика зароджується з самого дитинства - він освоює різні техніки пошиття, навчається розрізняти текстури тканин і розбиратися в їхніх особливостях, але найбільше його захоплює процес поєднання різних кольорів і декоративних елементів. Хоча його батьки мріяли про іншу професію для свого сина, він відправляється до Мілану, де створює свої перші колекції.
У 1978 році Джанні, разом зі старшим братом Санто, засновують власний бренд одягу - Versace. Через кілька років до них приєдналася наймолодша сестра - Донателла, яка відповідала за імідж і рекламу нового бренду.
Започаткування Versace вважають переломним моментом в історія моди і стилю.
Сміливі експерименти Gianni Versace
В цьому ж році дизайнер випускає першу колекцію жіночого одягу - Gianni Versace, яка викликає фурор у публіки та найприскіпливіших критиків. Це стає поштовхом до відкриття першого офіційного магазину в Мілані і запуску чоловічої колекції одягу.
Унікальність бренду характеризується неповторним, розкішним стилем, який особливо високо оцінили в усьому світі. Яскраві кольорові поєднання, занадто сміливі і відверті вирізи, глибоке декольте і короткі спідниці – стали візитною карткою модного дому Versace.
Талановитий дизайнер створював одяг, який полюбили жінки усього світу, адже будь-яка сукня чи спідниця вміло підкреслювала красу жіночої фігури, або навпаки, приховувала її недоліки.
У 1989 році Донателла Версаче випускає бюджетну лінію одягу Versus, яка була створена спеціально для молодих та активних людей.
У 1993 році з’являється ексклюзивна лінія для дітей - Versace Young. Тепер наймолодше покоління може насолоджуватися розкішними образами від кутюр.
Медуза Горгона – символ гіпнотичної краси жінки
Філософія італійського бренду тісно пов’язана з його вишуканим логотипом, який є одним із найвпізнаваніших у світі.
Джанні Версаче народився в регіоні Калабрія, який колись був територією Давньої Греції. Звісно це вплинуло на нього і пробудило зацікавленість до античної міфології. Любов до античності прослідковується у багатьох його колекціях одягу, особливо, раннього періоду.
Для логотипу власного бренду він обрав голову медузи Горгони, яка прикрашала щит статуї Афіни Парфенос. Вважається, що логотип модного дому Versace – один з найскладніших у виконанні, але при цьому і один із найзапам’ятованіших. Медуза Ронданіні, яка зображена саме в процесі перетворення з мерзенної істоти на красиву жінку – символ, завдяки якому, бренд Versace знає увесь світ!
Парфумерний світ Versace
Активно розвиваючи сімейний бізнес, невгамовний Джанні Версаче вирішує запустити парфумерну лінію, яка б доповнювала розкішні жіночі образи, створені завдяки його одягу і аксесуарам. У 1981 році на світ з’являється перший жіночий аромат - Gianni Versace. Ця парфумована вода стає яскравим представником квіткових шипрів, класикою, яка залишається актуальною і на сьогоднішній день.
Через п’ять років, у 1986-му, виходить перший аромат для чоловіків - Versace L’Homme.
Versace - парфуми , які підкорюють жіночі серця
Versace Crystal Noir – східна композиція з багатим квітковим розмаїттям, яка захоплює пряними переливами імбиру, кардамону і гострого перцю. Кокос і сандалове дерево надають аромату солодку пікантність. Ця містична і спокуслива суміш створена для впевненої у собі жінки, яка звикла перемагати в будь-якій життєвій ситуації.
Після успішного запуску у 2004 році загадкової східно-квіткової композиції Crystal Noir, запускають більш легку і романтичну версію - Bright Crystal.
Versace Bright Crystal – один з найяскравіших представників жіночої парфумерії, беззаперечний бестселер бренду. Фруктово-квітковий аромат, який ніжно відтіняють деревні акорди, доповнює образ гармонічної жінки. Соковитий гранат і юзу надають композиції легкості та свіжості, а квітковий дует із магнолії і півонії, налаштовує на романтичний лад.
Квадратний флакон, з ніжно-рожевою есенцією, прикрашає величезна кришечка-кристал, як символ розкоші і краси модного дому Versace.
Продовженням цієї лінії парфумів у 2011 році стає Versace Yellow Diamond – фруктово-квіткова сонячна композиція.
Парфумерія для чоловіків Versace – символ бездоганного смаку
Туалетна вода Versace Eros була створена на честь грецького бога кохання Ероса. Ця чуттєва композиція захоплює з перших нот – м’ятно-цитрусовою свіжістю, яка гармонійно переплітається з квітковими переливами герані і пряних бобів тонка. Прямокутний флакон, із темно-синього скла, прикрашений золотими елементами дизайну Versace, підкреслює войовничу натуру свого власника.
Туалетна вода Eau Fraîche - ще однин цікавий представник чоловічої парфумерії Versace. Ця свіжа і елегантна композиція, насичена гарячим італійським сонцем, освіжає коктейлем із соковитого лимону і карамболи. Versace Eau Fraiche - створена для незалежних, активних чоловіків, які люблять пригоди. Ніжно-блакитний флакон – немов прохолодна морська хвиля, яка ніжно пестить ступні ніг, переносить у світ щастя і безтурботності.
Versace Pour Homme – аромат, який Донателла Версаче присвятила своєму батьку. Разом з відомим парфумером Альбертом Моріласом, вони зуміли створити неповторний, спокійний фужерний аромат, в якому домінують цитрусові ноти в гармонійному поєднанні з квітковою базою. Аромат, наповнений неймовірною енергією і силою, захоплює з перших секунд звучання і продовжує інгтригувати та притягувати своїм грайливим мускусно-амбровим шлейфом.
Парфуми Versace мають прихильників у всьому світі, які з нетерпінням очікують на створення нових шедеврів.
Versace – бренд, який став легендою
Великий кутюр’є Джанні Версаче, до кінця свого короткого життя, активно розвивав свою сімейну справу. Він любив свою роботу, не боявся експериментувати і підкреслювати жіночу красу – яскравим, можливо трохи відвертим, але не менш елегантним і вишуканим одягом.
Бренд Versace співпрацює з театром La Scala, створює колекції одягу для акторів знаменитих голівудських кінофільмів і серіалів, випускає офіційну форму для італійського та іспанського футбольного клубів.
Успішні колаборації з Lamborghini та H&M, випуск колекції смартфонівVersace Unique та відкриття 5-ти зіркового люксового готелю Palazzo Versace – показники успішної, швидкозростаючої компанії з великим майбутнім!